Thursday, June 26, 2008

MUTAKHIR: UMNO

Warisan Tamar
26 Jun 2008

Tan Sri Isa Samad, Naib Presiden UMNO yang digantung hak keahliannya selama 3 tahun telah `dibebaskan' dan dibenarkan bertanding dalam pemilihan UMNO Disember 2008. Beliau juga dipercayai telah menawarkan diri untuk bertanding jawatan sama (Naib Presiden) dalam pemilihan akan datang.

Sdr Ezam Mohd Noor, bekas `orang kuat' PKR diterima masuk menjadi ahli UMNO tetapi tidak dibenarkan bertanding dalam pemilihan UMNO Disember nanti. Kata Ezam, beliau bersyukur kerana diterima dan tidak kisah tidak dibenarkan bertanding kerana beliau masuk UMNO bukan mengejar jawatan dalam kepimpinan UMNO.

WT- TS Isa melakukan perhitungan semula dengan sahabat-sahabatnya di dalam UMNO. Jangan pandang TS Isa tiada mata! Tapi TS Isa jangan lupa bayar yuran tahunan RM1...nanti `disqualified'.

Sdr Ezam- jika kepulangan ke UMNO ini dianggap penyesalan kerana bersama DS Anwar, maka buktikan segala-galanya! Jangan cakap ada berpuluh atau beratus kotak rahsia tapi akhirnya...habuk pun tarak! Buktikan sumpah atas nama Allah dan Nabi Muhamad s.a.w yang dilafazkan bukan mainan mulut tapi ingatlah kesannya jika sumpah itu diabaikan. Jangan makan sumpah! Selamat Berjuang bro.....

No comments: