Saturday, January 21, 2012

Iklan Panassss: Wang Besar! Wang Besar!


WAZZUB RAKAN RAKAN !!! JOM BUANG MASA BERSAMA SAYA...:)

Entah YA atau TIDAK, just KLIK link dan SIGN-UP ! Kasi promo dengan kengkawan then WAZZUB nak bagi korang duit! Betul atau tidak....Toksah pikirlah kawan oiii....Pasal bukan korang kena bayar apa apa pun....tak payah kedekut lah! hehehe

Saya pun sign up dan dah ada LEBIH 500 MEMBER . Try je lah sebab bayaran lumayan jugak. Dia org ni nak Launching WEBS BARU. So , diaorg mintak tolong kita war2 kan . Lagi ramai register , lagi banyak payment katanya , nak tahu lagi ? Klik link kat bawah ni dan register. Alah! Free jer...tak kopak nye dompet korang...! Kalau nak minta korang bayar yuran, beli barang, jual barang.....gerenti korang taknak...Nak harap duit turun dari langit, mimpi siang hari ler kawan oiii.....Hah! apalagi...klik dan sign up je kat link bawah ni....:)


#SEBAB TAK PAYAH PAKAI DUIT TU YANG SAYA DAFTAR . CUBALAH !!! MANA TAHU ADA INCOME DISINI . JUST BUAT IKLAN UNTUK DIA ORG SAJA . =)

Ape ke bende Wazzub ni?

Wazzub ni akan akan menjadi PESAING baru kepada google,yahoo,msn dan lain2 laman webs di internet.Yang bagusnya,die ade PROFIT SHARING dgn semua pengguna2 die.Tapi untuk mase yang TERHAD jelaa..So saye mengajak anda semua supaya menjadi yang TERAWAL untuk join bende ni.So kalau nasib kita baik,kita akan dapat share profit tu.Tak mcm google,kite gune google, google yang makin kaya.Kita tak dpt ape2 pun.Kalau yang ni, katekan walau dibayar RM10 sekalipun, kita masih dapat sesuatu darinya.

Jadi,sekali lagi saya ajak tuan2 semua,marilah join bende ni.Tak susah,cume sign up je.FREE JE. 1 SEN PUN TAK KENA BAYAR, FOREVER !!!.Dari kita duduk lalai kat internet ni, baiklah kite cari peluang nak tambah pendapatan.Tak perlu bnyk pun,dpt sikit pun jadilah.Kate tambah pendapatan kan...

Psst...tak yah bagi alasan sibuk ler kawan oiii...tu tengah layan facebook ler, twitter ler, baca blog ler..Lagi cepat korang sign up dan sebarkan lagi besar peluang....:)


Renung2kan dan selamat menyertai Wazzub.

CONTOH ANDA AJAK 5 KAWAN DAN KAWAN AJAK LAGI 5 KAWAN2 DAN
SETERUSNYA...
1st. Generation 5 x $1.00 = $5.00
2nd. Generation 25 x $1.00 = $25.00
3rd. Generation 125 x $1.00 = $125.00
4th. Generation 625 x $1.00 = $625.00
5th. Generation 3125 x $1.00 = $3,125.00
ANDA AKAN TERIMA PASIF INCOME SETIAP BULAN $3,125.00 SETIAP BULAN
SEUMUR HIDUP.
KALAU ANDA TAJA 10 ORG X 10 SEHINGGA 5 GENERATIONS..BAGAIMANA.. ANDA
AKAN DAPAT
$111,110.00 per month in passive residual income for LIFE!

Kalau anda masih ragu2 dan x nak percaya atau xmahu beri masa anda sedikit kt sini, x mengapa lah.... sya mcm ni juga... mgkin 90 hari lagi sy ada pendapatan disini, ANDA ??? tetap di tempat yang sama kan?

JADI APA TUNGGU LAGI JOM DAFTAR RAMAI-RAMAI DISINI :

http://signup.wazzub.info/?lrRef=b6214

AJAK RAKAN SERAMAI MUNGKIN,,SEMAKIN BANYAK RAKAN YANG DAFTAR DIBAWAH
ANDA SEMAKIN BANYAK PENDAPATAN YANG ANDA TERIMA...
CHECK EMAIL [VERIFICATION] KLIK LINK [VERIFICATION] UNTUK PENGESAHAN..
JIKA TIADA DI INBOX EMAIL CARI DI SPAM/JUNK FOLDER EMAIL ANDA.
SEMOGA BERJAYA……..

# kalaulah duit boleh jatuh dari langit tanpa buat apa-apa, rasanya tiada lagi kemiskinan dan yang penting bisnes personal loan bank-bank pun tak akan wujud...kalau berusaha semudah ini pun kita tak mampu dan masih berkira-kira...balik rumah, tarik selimut....tidur je lah.....

Selamat Berjaya kengkawan! Klik kat bawah....

http://signup.wazzub.info/?lrRef=b6214

No comments: