Tuesday, April 5, 2011

PAS Minta Maaf...[Buang Tebiat Kot...]


06 April 2011, Rabu

PAS minta maaf.....betul-betul minta maaf. Bukan kepada kerajaan. Bukan minta maaf kepada Anwar Ibrahim sebab tak dapat tolong Anwar semasa video seks yang didakwa membabitkan Anwar Ibrahim hangat diperkatakan. [Inilah juga sebab PAS tidak dapat menghantar rombongan untuk melakukan demonstrasi sambil berbaring atas highway sebagaimana lazimnya aksi mereka untuk menunjukkan kesetiaan mereka]. PAS minta maaf atas kejadian pukul sampai mati pelajar di sebuah sekolah agama dibawah kawalan mereka di Kangar Perlis.

Sekiranya kejadian ini berlaku disekolah dibawah Kementerian Pelajaran Malaysia, antara tuntutan dan tindakan segera dilakukan;
1) Tubuh Suruhanjaya Siasatan Diraja...
2) Tangkap menteri berkenaan...
3) Sistem dan keselamatan pelajar di sekolah dipertikaikan...
4) Ahli PAS + PKR (tumpang menyibuk...) akan buat baring korner kat atas jalanraya...Ni aksi stunt man/woman PAS yang puak DAP pun tabik spring!!! 
5) Mak bapak pelajar atau keluarga pelajar akan diusung ke sana kemari...loyar buruk akan berduyun-duyun nak bagi servis...
6) Anwar cam biasa akan jadikan point penting ceramah sambil nak coverline cerita video seksis beliau...

Alahai PAS.....

4 comments:

enjit2 said...

Biasela tu saudara. Puak2 hamPAS ni bile kene batang hidung sendiri menikus sepi je. Pastu buat2 muka sedih dan tersengih2 cam kerang busuk konon nak tagih simpati org. Sikap 'double standard' puak Pakatan Renyuk ni mmg sejak azali lg amat menjengkelkan. Camne nak bawa Islam sebenar kalo org2 dia sendiri tak benar2 mengikut syariat Islam. Allah dah bg petunjuk dah hasil solat hajat beramai2 aritu. Tp tgk la juak2 hamPAS ni masih nak backing "Anugerah Tuhan".

Kakitangan Kerajaan Dapat Loan?

sgray said...

Mereka juak2 bebal nie dah lupa bila Polis menjalankan tugas membenteras jenayah dimalam2 buta sedang diorang dok lena tidur mereka kecam dan dipersalahkan[teringat kes PEMANDU Bawah UMUR di Shah Alam.

Berbagai tuduhan dan cerita diada2kan ,nah sekarang yang jelas melakukan jenayah tanpa belas kasihan ini..MUDAH JE MEREKA MEMMOHON MAAF.

Tunggu ,more too come dari Allah kepada pelacur2 agama nie..

Ingat lah Allah itu hampir,...

Wallahuwa'lam.

Mohd said...

Eloklah sekiranya, ibubapa kanak2 yg sedang belajar di sekolah2 agama PAS mengeluarkan anak2 mereka sebelum anak2 itu ditimpa malang spt ini.
Menyesal dahulu kedapatan, menyesal kemudian tak berguna ..........
Melayu mudah lupa ...........

djaggat said...

yang herannya, dalam harakah takde plak highlight pasai peristiwa ni.. asyik2 politik