Thursday, April 21, 2011

Selamat Kembali Datuk Seri........!


22 April 2011, Jumaat
(Kali ni blog aku nak menyokong dan memberikan sokongan moral pulak kat Datuk Seri...!)

Semoga Datuk Seri sihat walafiat sekembali dari luar negara! Tentu Datuk Seri penat kerana sibuk memenuhi pelbagai jemputan di luar negara. Ramai sangat orang rindukan Datuk Seri....Tak sia-sia  Kak Wan Azizah menggelar Datuk Seri `pemimpin anugerah tuhan' dan seperti kata anak Datuk Seri YB Nurul Izzah `papaku hebat!'...Datuk Seri memang hebat....lepas ceramah kempen di Sarawak terus ke luar negara...seluruh dunia memerlukan Datuk Seri...Datuk Seri mungkin terlupa, PKR menang 3 kerusi kat Sarawak...memang berbaloilah Datuk Seri turun kempen kat Sarawak.....tak makan lah psywar video seks yang orang kata Datuk Seri pelakon tu...orang tak percaya lah!


Malangnya di Malaysia Datuk Seri terus dituduh dengan tuduhan liwat dan melanggan pelacur (kata orang pelacur itu masih pelajar kolej dan sebaya dengan YB Nurul Izzah)...kesian Datuk Seri...Apapun, Selamat Kembali Datuk Seri...Tidak benar sama sekali tuduhan mengatakan Datuk Seri ingin melarikan diri dan menyembunyikan diri...Tak patut sungguh mereka yang menuduh Datuk Seri!!! Datuk Seri takkan hilang seri walaupun selepas ini akan terus turun naik ke mahkamah...Orang kata lagi, Datuk Seri buat pembedahan perut dan muka kat oversea! Apasalahnya Datuk Seri, ketrampilan kena jaga juga...nanti muka Datuk Seri comot semacam dan perut memboroi pun orang kata Ketua Pembangkang selekeh pulak, tak nak le macam YB Din jerawat tu tak tahu langsung nak cuci muka, jerawat dah berbatu-batu...

Lagi satu nak bagitau, Datuk Seri jangan susah hati......jam OMEGA Kak Wan dah jumpa...orang BN/UMNO ingat senang-senang ke nak kenakan Datuk Seri...Kak Wan memang kelas gitu...Kak Wan jumpa kat bawah katil...hmmm, Datuk Seri bila dah nak...main campak je jam mahal-mahal tu...hehehe...jangan mare...gurau je! Umur je dah lanjut tapi nafsu Datuk Seri macam kuda Ferrari jugak...hebat betul lah!


Pedulikan semua tohmahan pada Datuk Seri...kita faham dan memang faham Datuk Seri penat travel jauh dan perlukan rehat....hmmm...singgahlah kejap kat spa...amoi kat bawah ni dah lama tunggu Datuk Seri...Takkan Datuk Seri buat-buat tak kenal plak??? sampai hati Datuk Seri....amoi ni pun rindu jugak dengan `kehebatan' Datuk Seri...dont worry, dah tak ada CCTV tersembunyi dah...kalau ada pun, buat tak kisah je Datuk Seri...buat muka sadin je...okay Datuk Seri...ingat tau...amoi ni tengah tunggu Datuk Seri kat tempat biasa...datang jangan tak datang!!!


# Tolong jangan kacau Datuk Seri, dia nak berehat ngan Amoi jap...bagilah dia privacy sikit...nak balun tunggu besok! Esok masih ada beb...sabar je lah...

1 comment:

paparem said...

ko orang takde kerja lain... membuat aku makin menyampah dengan parti umno.... sedarlah.... banyak cawang yang bermesyuarat sedakar mesyuarat saja... sekandal di bahagian makin berleluasa......usah dok kelentong di sini laaaa..