Thursday, November 4, 2010

Positif di Galas dan Batu Sapi! Tahniah

Warisan Tamar
05 November 2010

UMUM sudah mengetahui, Barisan Nasional (BN) merampas semula DUN Galas, Kelantan dan mempertahankan Parlimen Batu Sapi dengan bergaya. Meningkatkan jumlah majoriti sekaligus menafikan keghairahan dan nafsu songsang Pakatan Rakyat termasuk SAPP merupakan satu bonus kepada BN. 

Kepada UMNO dan BN, usahlah leka dengan kemenangan yang dikecapi. Jika momentum dikekalkan, rakyat didahulukan maka tidak syak lagi PRU13 akan mengesahkan kegemilangan BN. Ia juga menjadi amat penting agar rakyat marhaen `mengenali' kesumbangan dan kesombongan pihak pembangkang Pakatan Rakyat. 

Usah juga lupa peranan kecil jikapun tidak mahu mengakui peranan dan sumbangan besar para blogger pro BN/UMNO dalam menyemarakkan arus transformasi dan mendedahkan pekung di dalam dada Pakatan Rakyat terutamanya Anwar Ibrahim, Nik Aziz dan Lim Kit Sial!

Saya petik ucapan Datuk Seri Najib pada Perhimpunan UMNO 2010 baru-baru ini ~

`Alhamdullilah, walau apa pun jua rintangan, walau apa pun jua dugaan, pada setiap yang terus berusaha, tabah dan bertawakal kepada Allah Yang Maha Kuasa, kemenangan pasti tiba. Syukur, dalam setiap krisis UMNO telah telah berjaya bangkit kembali dan pulih dalam keadaan di mana segala faktor yang ada seolah-olah tidak langsung berpihak kepada kita' (Datuk Seri Najib, 2010)

Politic is the art of possible...

No comments: