Saturday, June 2, 2012

Bukti: "Kejatuhan PAS di Semua Peringkat"

TERLAJAK perahu boleh sorong tarik balik, terlajak bahasa seluruh badan binasa. Bodohsss punya Nizar! Lebih baik kurangkan bercakap kalau lebih banyak memfitnah dan bercakap bohong, kalian saksikan sendiri betapa bangangnya bekas Menteri Besar ini! 

Jangan hairan jika pengikut Pakatan akan membela bahawa ketelanjuran dan keceluparan Nizar mengatakan bahawa ini petanda kejatuhan PAS di semua peringkat adalah angkara UMNO/BN!!! Hahahaha....jawapan lawak spontan itu sudah melekat dalam halkum dan kerongkong penjilat Pakatan terutama Azmin "The Toilet Man" dan Zuraidah " Mak Lampir"...

Apapun, memang benar seperti kata Nizar bahawa inilah tanda kejatuhan PAS semua peringkat dihadapan lebih 'sejuta' ahli PAS, PKR & DAP semasa himpunan hijau di Kedah! Malah sebenarnya petanda kejatuhan Pakatan R#g#l secara keselutuhannya! Bukan UMNO/BN yang kata tapi Nizar `Gila Meroyan' yang kata dihadapan jutaan ahli Pakatan....

Wahai Nizar! Lu memang power lah kasi kangkang PAS depan ahli sendiri! Ahli PAS sambut dengan takbirrrrrr......petanda kejatuhan PAS semua peringkat!


3 comments:

Kump. Abang2 Keluar UMNO said...

Kami mohon sangat2 agar semua anak2 muda mengundi PR pada PRU ke-13. Mesti undi PAS, PKR dan DAP. Kita mesti ambil serius soal ekonomi dan perpaduan kaum. BN telah meninggalkan banyak hutang di setiap negeri. Ini akan membebankan kita.. Percayalah. Lihat sendiri selangor, bila PR memerintah, hutang selesai. Mereka pun tahu tapi tetap mahu menafikannya.. sememangnya betul..

Terang2 tak wujud perpaduan dalam BN. MCA dan MIC terang2 menolak BN.


Pastikan anda memberitahu rakan2, emak ayah dan saudara yang kurang tahu soal ekonomi dan perpaduan kaum.... Walaupun terpaksa berada dlm kem BN dan UMNO, pastikan undi anda tetap kpd PR.... Yakin dan percayalah, anda tak rugi apa2 jika bg peluang kpd PR malah untung..



Jika adik2 semua tak yakin, buktikan video dibawah adalah tidak benar

http://www.youtube.com/watch?v=TtEnNzCwXCk&feature=player_embedded

Mohon Adik2 Semua Lari Dari Puteri Dan Pemuda UMNO. 4 juta anak2 muda perlu lari segera tanpa perlu berdolak dalik. Pergerakkan Puteri Dan Pemuda UMNO Bakal Dibubarkan Sebelum PRU Ke-13. Perjuangan mereka sudah tidak betul. Mereka hanya pandai menerapkan budaya samseng kepada adik2 semua. Lihat sendiri BUKTI di bawah jika tak percaya..

BUKTI * (MESTI TONTON)



~ Orang Muda Geng Kita - Usaha Dengan Doa ~



~Pergerakan Pemuda Dan Puteri UMNO Terengganu Pergerakan TerBODOH Sepanjang ZAMAN~
(Bukti kukuh)
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=196#196

5 ~ http://www.detikdaily.net/v6/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1




p/s: copy, paste & edit dari 'Adik Sayang'

redbox said...

woit abang2 keluar umno,

kalau x dek perpaduan dalam BN ni dah lama malaysia ni tonggang terbalik, bunuh sana sini. Kalau cam tu berlaku agaknya kau pon tak sempat nak hidup kat dunia tak type keyboard utk sebar fitnah.

Aku nak tanya sikit pakatan rosak kau tu perpaduan sgt la?? soal nak jd PM pon kecoh...belum menang pon dah sewel..apatah lg dah menang nanti.

Janji korg ni mmg janji air liur basi..cuba tgk kmpg buah pala apa jd?? tak ke sivaji yg janji komfem setel kalau menang?? takkan aku undi selamanya puak2 laknat korang ni selamanya.

NutCrakcer said...

Hoi Abang2.... cuba lah buat sikit reseach. Selama ni ko tak duduk di Malaysia ke. Baru balik dari Nigeria ke ape ko ni. Kita orang ni dah lama dan sampai bila2 pun tak akan sokong pemimpin-pemimpin hang yang :
Kaki penipu, kaki pembohong, kaki kencing, kaki putar belit, kaki putar alam, kaki porno, kaki cina doll, kaki siam doll, kaki liwat, kaki betina, kaki urut, kaki pelacur, kaki rembat bini orang, kaki muka tebal, kaki muka tak malu, kaki muka selamba, kaki muka kering, kaki bermuka-muka, kaki tiada muka, kaki menyamar, kaki rasuah, kaki songlap, kaki himpun, kaki merusuh, kaki provoksasi, kaki sara hidup dari dana Yahudi, kaki sokong keselamatan Israel, kaki wahhabi, kaki pluralisme, kaki LGBT, kaki gila kuasa, kaki nepotisme, kaki kronisme, kaki fitnah, kaki kafir mengkafir, kaki nyanyok, kaki kauseling kul 3 pagi, kaki jamban blowjob, kaki aiskrim, kaki durhaka pada ibu, kaki munafik, kaki ampu, kaki bangga diri, kaki ujub, kaki khawarij, kaki maki, kaki hamun, dan entah ape-ape lagi kaki yang akan muncul selepas ini. Hang pikir lah sendiri.