Monday, November 7, 2011

Istimewa Untuk Kakitangan Awam Yang Bakal Kena Buang Kerja Selepas PRU13: Saksikan Live Bolasepak Sukan SEA: Malaysia vs Singapore


Kepada kakitangan awam, lupakan sejenak kerisauan akan `tawaran istimewa' Pakatan Rogol sekiranya mereka memenangi PRU13 nanti. Kalau nak sangat dengan `tawaran' dibawah Program Penyusunan Semula Kakitangan Awam (bunyi sedap sikit...!) undilah Pakatan Rogol tanpa ragu-ragu! 

Ada sahabat kata, apasalah kita cuba dan beri Pakatan Rogol peluang memerintah sekurang-kurangnya satu penggal...kita tengok mungkin mereka mentadbir lebih baik daripada pemerintah sedia ada (Barisan Nasional). Itu kata seorang sahabat yang mendakwa dia `atas pagar'...Suka hati lah geng! Nak membina Malaysia ambil masa berdekad-dekad, nak memusnah binasakan sehari pun kira dah boleh selesai. Nak pecat dan VSS kan kakitangan awam, halalkan seks sama jenis, abaikan perpaduan dan sebagainya tidak akan mengambil masa lama untuk dilakukan! 

Cuma nak tanya mereka yang sama spesies dengan seorang sahabat ini, boleh tak korang bagi peluang sejam dua kepada orang lain yang korang tahu memang penipu, penyangak, peliwat....korang bagi bini atau anak perempuan korang `ditadbir' orang lain untuk sejam dua! [Maaf ler...bahasa main kasar sikit sebab cakap bersopan orang sekarang ni susah faham dan makin bangang]

Apapun, dijangka tempoh akhir untuk separuh daripada jumlah kakitangan awam sedia ada berkhidmat adalah sehingga Mac/April 2012 yakni tarikh paling lewat PRU13 diadakan. Kalau kakitangan awam nak sangat kena buang kerja, undilah Pakatn Rogol tanpa ragu-ragu...lupakan Barisan Nasional!

Jom relax bro/sis, kita layan siaran langsung Bolasepak Sukan SEA di TV1 Jam 4.45 petang hari ini 07/11/2011. Jangan lupa kalau Pakatan Rogol memerintah nanti, alasan untuk cut cost maka mungkin siaran langsung macam ni tak akan ada lagi...so, enjoy beb!

Lepas tengok bola korang sambung balik fikir, dah kena buang kerja nanti nak buat apa? :)

No comments: