Monday, May 2, 2011

PAS Jerat Anwar Ibrahim!!! PAS check mate Anwar?

2 Mei 2011, Isnin

Hasil solat hajat yang tidak henti-henti dilakukan nampaknya semakin menyerlahkan kebenaran dalam isu membabitkan Anwar Ibrahim. Anwar suka sangat dalam ceramah beliau menyebut ulama itu dan ulama ini samada diluar negeri mahupun dalam negeri....Yang di luar negeri manalah tahu apa-apa...Berduyun-duyun ulama menelefon Anwar....bahkan paderi-paderi pun mendoakan Anwar! Hebat sungguh bapa Nurul Izzah ni...tak sia-sia Angkatan Muda PKR jadi balaci tukang demo manakala ahli PAS jadi tukang baring atas jalan raya! Puak DAP juga yang steady.....bab kiasu dan nak untung sahaja, DAP memang pandai!

Anwar bengkekkk...aman taknya si Husam Musa pergi cabar Dato Trio buat ujian poligraf pula bagi membuktikan Dato Trio berdolak dalih...Woiiii Husam! Mangkuk hayun betul lah umat seorang ni...nak suruh itu ini tolong rujuk kat Anwar dulu lah...Ni main hentam suka hati kepala otak ko je! Tak pasal-pasal Dato Eskay bersetuju dan amat mengalu-alukan...tapi Dato Eskay ajak Anwar Ibrahim sekali! Puak PAS ni betul-betul menyusahkan Anwar Ibrahim...Nik Aziz baru gak cover bontot Anwar...Husam Musang pula buat Anwar gila gaban....

Woiii... korang nak sabotaj Anwar Ibrahim ke???...Cabarlah Dato Trio, benda-benda yang dorang tak berani nak sahut balik...Husam Musang memang nak kena liwat dengan Anwar Berahim...siaplah ko Husam, ready ler bontot ko....

Nak baca lebih lagi...korang baca je lah kat SINI!!! 

1 comment:

rauna said...

cabar la yg gempak skit..suruh la eskay berlari lari anak sambil memikul kapal selam..baru la pucat eskay,skrg eskay dah sahut sapa nk jawab?