Thursday, April 11, 2013

Panas PRU13: Mengapalah Korang Bodoh Sangat...




WT sebenarnya tidaklah teruja sangat mahu bercerita tentang pendedahan terkini berkaitan `aktiviti' berunsur seksual (macam aktiviti haram jadah jer..!) pemimpin parti pembangkang yang sekian lama menyalahgunakan nama Islam khususnya dalam mengkafirkan umat Islam yang lain.

Cuma terpaksa dan merasakan perlu untuk berbicara sedikit tentang aktiviti tidak bermoral pemimpin politik pembangkang. Para pencacai PKR,PAS malah DAP pasti menafikan sekeras-kerasnya bahawa itu ini bukan video atau rakaman aktiviti pemimpin mereka. Iyelah sapa nak mengaku kan! 


Anwar biar sampai mati takkan mengaku dia meliwat atau mengongkek ChinaDoll...tidak akan mungkin berlaku pengakuan. Anwar pandai berdolak dalih dan berpura-pura. Beliau berani dan yakin bahawa tidak perlu mengaku biar apa jenis sekalipun bukti ditampilkan....kalau bukti CCTV pencacai kata super imposed, besi dan macam-macam lagi alasan...kalau bukti DNA...kata DNA tipu...Anwar makin galak meliwat dan mengongkek selagi `rakyat' Malaysia yang menjadi pencacai beliau berterusan mempercayai bahawa Anwar bukan peliwat dan bukan kaki zina! Anwar tak akan berhenti sampai bila-bila....

Anwar takkan bimbang...kerana jika adapun pencacai yang berpaling tadah dan menerima kebenaran, mereka boleh saja digelar dan dituduh macam-macam seperti agen UMNO, dibayar dan sebagainya...akan sentiasa ada `rakyat' Malaysia yang menjadi mangsa untuk diperbodohkan. Anwar percaya selagi belum kiamat, akan ada manusia mempercayai dolak dalih dan tipu daya beliau. Waima sekalipun Wan Azizah, isteri beliau berpaling tadah....Anwar mampu memperbodohkan para pencacai beliau untuk mempercayai bahawa itu adalah konspirasi, penipuan, pembohongan.....atau tidak mustahil beliau akan kata...Wan Azizah sudah disihir supaya bercakap kononnya memfitnah beliau! 


Selain Anwar dan beberapa pemimpin PKR khususnya yang sudah terpalit dengan aktiviti tidak bermoral seperti Min Aiskrim, Badrul Khalwat dan Eli Bukit Telanjang. PAS juga tidak ketinggalan untuk mencipta nama sebagai parti yang ada pemimpin yang gemar dengan aktiviti seks bebas mereka....seperti aksi dalam keretapi dan menyetubuhi isteri dalam haid! Inikah pemimpin yang kita percayai untuk memimpin kita?


Kini didedahkan pula aksi pemimpin kanan PAS! Seperti biasa...UMNO/BN juga yang salah....orang lain buat maksiat...dapat sedap dunia...orang lain kena tanggung! Pencacai pembangkang juga seperti biasa...mana boleh percaya beb! Bagi mereka pemimpin mereka seumpama maksum dari dosa dan salah silap...Mereka sengaja buat bodoh dan buat lupa...bahawa pemimpin mereka pun manusia biasa sama macam rakyat Malaysia yang lain! 


Kesian pemimpin pembangkang...sebab mudah sangat memperbodohkan penyokong mereka bahawa liwat, seks dan aktiviti tidak bermoral lain yang mereka lakukan adalah palsu! Tapi paling kesian...mengapalah pemimpin pembangkang ini terlalu bodoh dan bangang? Kalau nak mengongkek pun...ambillah langkah-langkah keselamatan....memang otak pemimpin pembangkang bingai dan bodoh tahap gaban! Dahlah bodoh sombong pulak tu....Takkan tak ambil pengajaran berapa banyak pemimpin mereka sudah dirakam aksi tidak bermoral mereka! 


Kerana bodoh dan bingainya otak mereka ini...hinggakan aksi atas perut perempuan dan balun belakang mereka semudah itu dapat dirakam! Bayangkan kalau-kalau ada banyak rakaman aksi yang lebih panas mereka di luar negara atau yang dirakam oleh musuh negara! Bayangkan jika mereka menjadi pemerintah negara...rakaman aksi-aksi tersebut dijadikan bahan untuk `jual beli' maruah dan hak rakyat negara Malaysia...

Para pencacai pembangkang...fikirlah! Kalau tak kisah sangat pun dibodohkan oleh pemimpin kalian...cubalah bawa berfikir! Kalau tak percaya dengan sistem kehakiman dunia dan mahkamah...Cuba bawa pemimpin terlibat bersumpah menjunjung Al Quran...kalau malu nak buat secara terbuka, buatlah secara tertutup. Kalau pemimpin yang dikatakan meliwat dan main seks bebas benar-benar jujur dan tidak berdosa....percayalah menjunjung dan mengucap serta melafaz ayat-ayat suci Al Quran bukan masalah besar untuk mereka berbuat demikian. 

WT kesian sangat dengan para penyokong setia pemimpin pembangkang. Senang sangat diperbodohkan. Asal pandai putar belit macam Anwar atau pakai serban dan baca ayat-ayat suci Al Quran...maka apa saja perbuatan maksiat pemimpin mereka akan ditolak mentah-mentah. Kenapalah korang bodoh sangat...atau mungkin korang memang bodoh bingai!

Pemimpin pembangkang yang bodoh sangat sampai asyik kena kantoi dirakam aksi berahi mereka....carilah gajet untuk check bilik hotel sebelum buat projek...Janganlah bengap sangat! Nak projek tak tahu nak cover line.....

Mengapalah korang ni bodoh sangat....Nik Aziz dah letih bagi pengampunan dah! Dia pun bukannya maksum pun! Dia pun makin hari makin merapu makin nyanyuk...kesian orang tua ni...usia dah lanjut begini terpaksa cover line orang lain! 

Kenapalah korang bodoh sangat....




No comments: