Wednesday, December 8, 2010

Ingin Dipilih Menjadi Calon BN Pada PRU13?

[Maaf! Gambar dan cerita tidak berkaitan secara langsung melainkan pembaca sendiri ingin menafsirkan persamaan yang ada antara gambar dan cerita! Nota: Gambar adalah memaparkan seorang yang dikhabarkan `gila' dengan angka dan bulan ~ 16 September]


Maka bersuaralah Ketua Pemuda Barisan Nasional (BN) YB Khairy J kepada para pemudanya~ bahawa jika ingin dipilih, terpilih atau memilih untuk dicalonkan sebagai calon kepada parti BN, mereka yang perasan, perasaan dan mula memasang angan-angan hendaklah `mengampu atau membodek' YB Khairy J ~ Kata YB Khairy J lagi jika sekadar mengampu Khairy Jamaludin, belum cukup untuk seseorang yang perasan, perasaan dan berangan untuk terpilih, dipilih dan memilih untuk menjadi calon BN pada PRU13 kelak.

Udang Disebalik Mee Maggi : Bodek dan ampu lah YB Khairy J ~ Tapi harus juga ada usaha-usaha lain, jangan terlalu berharap dengan YB Khairy J...

Selamat Membodek Para Pemuda BN Yang Perasan, Perasaan dan Berangan Mahu Jadi Calon!


PULAU PINANG 7 Dis. - Calon Pergerakan Pemuda UMNO untuk pilihan raya umum akan datang perlu terdiri dalam kalangan mereka yang diterima rakyat serta mempunyai kemahiran, bukan individu yang hanya tahu mengampu.

Ketuanya, Khairy Jamaluddin memberitahu, calon berpotensi yang sedang dikenal pasti juga tidak semestinya memegang jawatan tinggi atau perlu mengikut hierarki tetapi yang mampu 'mencuit' hati rakyat. 

"Pemuda kini sedang mengenal pasti calon yang kita boleh ketengahkan dan orang itu bukan hanya tahu mengampu Khairy Jamaluddin sahaja. Kita sedang cari mereka betul-betul bekerja dan mempunyai keperibadian yang boleh diterima rakyat.

"Antara sifatnya merendah diri, senang bergaul dengan semua lapisan masyarakat dan ada intelek selain tahu mengaplikasi laman-laman sosial seperti Facebook kerana itu antara cara untuk raih sokongan orang muda," katanya kepada pemberita di sini, hari ini.

No comments: