Thursday, December 16, 2010

APCO: Kisah Benar dan Sebenarnya!


Warisan Tamar
16 November 2010, Khamis


APCO `terkenal' di Malaysia khususnya apabila kelompok pemimpin dan wakil rakyat Pembangkang di Parlimen melemparkan segala macam tuduhan bahawa APCO adalah entiti Israel dan telah meresapi ke dalam kelambu Polis Diraja Malaysia dan lebih teruk Kerajaan Persekutuan dituduh bahawa telah menggunakan entiti Israel iaitu APCO dalam mempromosikan slogan 1Malaysia yang kononnya bersamaan dengan slogan 1Israel. 

Anwar dengan diiringi 3 Ahli Parlimen yang totok menyokong dan mendukung punggung Anwar telah dilayangkan kad merah oleh Tan Sri Pandikar Amin Mulia. Kononnya mempertahankan Anwar `pemimpin anugerah tuhan' yang bercakap benar tentang bahayanya APCO yang telah menyusup masuk ke Malaysia. APCO adalah agenda Israel!!! Anwar kelihatan terlalu hebat dan mulia dalam soal mempertahankan maruah negara. Walaupun naluri dan nafsu meliwat beliau tidak pernah padam, beliau kononnya amat prihatin dengan gerakan Israel yang memasuki pentadbiran negara. Anwar Peliwat nampak seperti `pemimpin anugerah tuhan' yang sangat hebat di muka bumi Malaysia!

Bagi yang masih mempercayai kelentong Anwar Ibrahim, elok rasanya membaca maklumat berkaitan APCO yang dijelaskan oleh YB Zulkifli Nordin di dalam Pembohongan APCO. Jika masih mempercayai Anwar, rasanya elok juga kalian mempercayai betapa Anwar punya skil dan gaya hebat dalam aktiviti liwat beliau! 

Liwat Tetap Liwat!

No comments: