Sunday, November 20, 2011

Panasss: Misteri `Kehilangan' AnuWar Ibrahim Esok!


Esok bermula jam 0830 malam dijangka seluruh rakyat Malaysia akan menyaksikan siaran langsung final bolasepak Sukan SEA 2011 dari Jakarta, Indon. Lawan Harimau Muda Malaysia adalah Garuda Tak Sedar Diri! Beberapa hari lalu kita berjaya `memalukan' dan menconteng arang ke muka rakyat Indon! 

[ Maaf ler kengkawan Indon yang baik hati, cara dan kaedah layanan tahap hamba abdi dan cara menghormati bendera dan lagu kebangsaan Malaysia oleh sebahagian rakyat Indon memang di tahap memualkan! Mereka lupa rakyat Malaysia-lah yang paling pantas menghulurkan apa jua bantuan di kala Indon dirundung musibah. Dasar lupa daratan dan tiada semangat kesukanan. Entah apa pula Indon ni nak meroyan tatkala kalah final esok!]

Sebagai rakyat Malaysia, kita terima kekalahan sekiranya itu takdir esok. Tapi Harimau Muda tidak sesekali berundur dan mengalah selagi wisel penamat belum ditiupkan.

Opppsss...tajuk entri kali ini mensasarkan AnuWar Berahim. Adalah dijangka juga disebalik kesibukan dan tumpuan rakyat Malaysia terarah ke kaca TV pada malam esok, mungkin majoriti atau semua rakyat terlupa dimanakah AnuWar Berahim menonton match ini? Atau dia berpura-pura menonton? Adakah kita pernah terfikir kelicikan AnuWar ini? 

Tempoh lebih kurang 2 jam dari 8.30 malam hingga 10.30 malam (jika perlawanan tidak diheret ke penentuan penalti), boleh memungkinkan dan memberi ruang kepada AnuWar Berahim untuk menutuh bontot lelaki idaman atau memanjat tembok besar China! Jadi, dimanakah AnuWar Berahim pada malam esok?

# Bang Non! Minta maap ler yeaa...kalau teman potong stim bang Non! Kalau nak juga buat maksiat, balun jer kat dalam rumah sendiri....hehehe...paling kuat Ajijah yang pasang CCTV! Amacam bang Non ada berani....! Apapun, Selamat Beraksi Bang Non....

Selamat Berjaya Team Malaysia....Patahkan sayap dan paruh Garuda!

No comments: