Sunday, September 26, 2010

Demokrasi Dalam PKR: Tibai Sampai Lebam!!! Apa Barangggg...

Warisan Tamar
26 September 2010, Ahad


PKR sedang dalam proses menyiapkan filem aksi mereka di seluruh negara. Anu-war Ibrahim khabarnya sibuk ke lokasi filem bagi memastikan pelakon utamanya Azamin Lee, benar-benar menghayati `lakonan' sepertimana beliau yang cukup tersohor dalam hal kelentong mengelentong! Bagi yang terlupa, PKR kini juga sedang menganjurkan pertandingan tinju tomoi di semua cabang kayu mati mereka di seluruh negara.

PKR memang hebat...cukup hebat bila mengata orang! Rupanya PKR lagi hancus...Saya SMS kawan penyokong PKR...sampai sekarang belum balas lagi. Saja mahu bertanya tentang demokrasi dan telusnya pemilihan dalam PKR...Sebab juak-juak PKR selalu kata merekalah yang paling terbaik anu-nya dalam segala hal!!!

Kasihan...khabarnya ramai pemimpin atau para YB-YB termasuk YB terlanjan..terkangkang tewas ditangan lawan yang tidak punya apa-apa. Papagomo melaporkan bahawa di Tropicana para pejuang demokrasi yang tulus mulus sedang berhimpun melahirkan rasa `gembira dan bahagia' sangat dengan keputusan pemilihan PKR yang paling demokrasi demonstrasi dan telus bolos! Saya gelak kejap...hahahaha!!!

Kecoh PKR di sana sini sekarang ini..di Kapar, Sg Petani, Merbuk, Kuala Selangor, Klang, Kapar...dan tidak terkecuali di Semporna!!! Nampaknya semua pun kemaruk dengan jawatan dan kuasa Ultraman serta mahu dekat dengan geselan Anuwar Ibrahim...hahaha! Lepas ini, Wan Azizah The Powerful President of PKR...menghadaplah Nik Aziz, bookingkan tiket sorga dan minta keampunan dari Nik Aziz. Kalau Nik Aziz kata OK...kira suci bersih lah semula segala kekotoran PKR semasa pemilihan ini!!!



Selamat Bersidang...Selamat Baling Kerusi...
Selamat Jalan...PKR & Anuwar!!!

Tabik Untuk Ahli PKR...Parti Korang Memang Hebat...
Jealous lahhh...Auwww!!!

No comments: