Sunday, March 31, 2013

Panasss: Mangsa Terbaru AlJuburi? Adakah Ini Mahasiswa Itu?


Peliwat kalau dah naik syeikh...kalau nafsu datang maka segala pertimbangan sudah luput. Peliwat tidak perlukan wajah comel atau tubuh seksi sangat....memadai mangsa mampu merangsang nafsu peliwat! AlJuburi tahu bilamana nafsu liwat beliau datang....beliau perlu mencari mangsa....tidak kira siapa mangsa itu! Itu yang bahayanya seorang peliwat yang bermuka-muka...silap haribulan Tok Guru pun kena sebat dubur oleh AlJuburi kalau tersilap langkah dan timing mengena (baca: nafsu mengawan meliwat)...

Aduhai AlJuburi....adakah mangsa dibawah ini juga mendatangkan nafsu liwat kamu?....Memang AlJuburi setan dan peliwat tegar!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
# Sorilah bro/sis...manalah gua tahu taste AlJuburi 
macam dia ni....hehehehe

Saturday, March 30, 2013

Update PRU13: Shahrizat Nak Bertanding di Lembah Pantai?





#Baguslah Datuk Seri Shahrizat! Kalau terhegeh-hegeh juga nak bertanding memang nak cari nahaslah. Pemimpin BN harus mempunyai sikap besar seumpama ini. Berundur dan sedar diri! Pemimpin UMNO/BN yang lain yang juga `expired' bila pula nak umum tak nak bertanding?

Masalahnya pemimpin dinasour yang enggan berundur sendiri inilah yang memeningkan DS Najib. Dah expired tapi tak sedar diri....

Contohilah Ketua Wanita UMNO ini...

Bekas ahli Parlimen Lembah Pantai Datuk Seri Shahrizat Abd Jalil berkata, beliau akan memberi sokongan penuh kepada Ketua Umno bahagian Datuk Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin agar memenangi kawasan itu pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU 13).
Berdasarkan pretasi ahli Parlimen sekarang, Nurul Izzah Anwar, Shahrizat berkata, pengundi Lembah Pantai kini bijak untuk membuat pilihan.

shahrizat 300313 01“Tanyalah pengundi-pengundi tentang prestasi pemimpin di sana. Gah sahaja semasa berkempen. Kata nak buat itu ini, lepas itu… habis.

“Insya-Allah saya sokong penuh Datuk Raja Nong Chik sebagai calon dan akan berhabis-habisan. Saya pernah ada tiga penggal, saya akan turun membantu.

“Saya percaya, pengundi Lembah Pantai dah fikir, ahli Parlimen mereka tak buat apa-apa untuk bela nasib mereka. Insya-Allah pengundi Lembah Pantai akan beri mandat pada Datuk Raja Nong Chik,” katanya.

Beliau berkata demikian pada sidang media selepas merasmikan Majlis Yayasan Kebajikan Negara (YKN) bersama penduduk PDRM Desa Tasik di ibu negara hari ini.

Selain itu, ketika ditanya sama ada beliau akan bertanding pada PRU 13 kali ini, Shahrizat berkata: “Tak ada. saya tak bertanding. Tapi saya akan bersama jentera Wanita di seluruh negara,” katanya.

Tekadkan Hati, Singkirkan Peliwat






Update PRU13: Senarai Kerusi Pilihanraya Sabah!





SABAH seperti dinyatakan oleh kepimpinan BN adalah deposit tetap untuk menyumbang kerusi kepada BN. Seperti dibuktikan pada PRU12 yang lalu, 25 kerusi Parlimen BN hanya tewas di P172 Kota Kinabalu dan 60 kerusi DUN hanya tewas di N57 Sri Tanjong iaitu kepada DAP.

Adakah keputusan itu mampu diulangi? Jika dulu pembangkang tidak begitu mengambil berat kepentingan kerusi-kerusi pilihanraya di Sabah dan Sarawak. Namun sejak PRU12 pembangkang mencatat keputusan baik di Semenanjung, maka tumpuan menambah kerusi dihalakan ke Sabah dan Sarawak pada PRU13.

Ada cakap-cakap politik di Sabah, bahawa kemungkinan pembangkang mencuri beberapa kerusi Parlimen dan DUN daripada BN akan berlaku. Soalnya, BN harus meneliti dan memilih calon yang tepat. Jangan ambil sikap tangkap muat dan mengamalkan sikap kronisme serta nepotisme! Jangan memandang ringan cakap-cakap politik orang ramai.

YB expired dan tidak berkesan (walaupun sejak akhir2 ini bertungkus lumus menonjolkan keaktifan diri sebagai YB - sebelum itu 'dormant' dan `missing in action'), mereka ini tidak seharusnya dipilih semula. Jika tidak, BN akan mengundang bala lebih besar daripada pencerobohan pengganas Sulu!






BN

DAP

PKR

Bebas

Bersekutu
Parlimen 24
(25)
1
(5)
0
(19)
0
(18)
0
(2)



BN

Pas

DAP

PKR

Bebas

Bersekutu
DUN 59
(60)
0
(2)
1
(10)
0
(54)
0
(52)
0
(15)



Error: E:\utusan\html\menarik_pilihanraya2008.htm is missing



Friday, March 29, 2013

Update PRU13: Taktik Kotor Pembangkang Sebelum Hari Mengundi Didedah!



Taktik terbaru PR yg sedang rancangkan...

Kurang seminggu dari hari mengundi, dengan menggunakan nama-nama NGO, PR akan mula masuk ke taman-taman perumahan dan kampong-kampong untuk KONON nak ajar kaum-kaum ibu cara baru mencalit dakwat di jari.

Ingat bahawa dakwat akan cuma hilang dalam masa 7 hari. Bila tiba hari mengundi kelak, golongan ini akan dihalang dari mengundi kerana sudah ada kesan dakwat.

Kalau dibenarkan juga, pihak PR akan kecohkan keadaan di pusat pembuangan undi. Jika mereka kalah, ianya akan digunakan sebagai alasan untuk memberontak dan mempertikaikan keputusan pilihanraya secara besar-besaran hingga tercetus rusuhan untuk jatuhkan kerajaan yang mendapat mandat rakyat secara haram.

HARUS INGAT, PAKATAN RAKYAT TIDAK MENANDATANGANI PIAGAM PILIHANRAYA UNTUK BERIKRAR MENJALANKAN PILIHANRAYA SECARA BERSIH DAN IKUT UNDANG_UNDANG SERTA PERATURAN. 
Mereka akan lakukan apa-apa demi mendapat kuasa. Jangan bagi mereka calit jari-jari sebelum hari mengundi. Jika ADA, laporkan pada  polis dengan segera.

Sebarkan pada semua ketua PDM utk tindakan.. 

 

Calon PRU-13: Antara strategi, jaga hati dan restu ‘warlord


#Dilema DS Najib dalam menentukan winnable candidate untuk BN bukan dalam memilih calon muka baru (kalau ada pun tak sesusah mana). 

Tapi kesukaran bagi DS Najib dalam menggugurkan YB sedia ada dan tidak mencalonkan mereka yang menjawat jawatan Ketua Bahagian

Ada yang perasan dan terlalu berperasaan bahawa mereka segala-galanya. Ada YB sedia ada, selama lebih 4 tahun sejak menang pada PRU12 yang lalu asyik tutup pintu dan buat bodoh dengan rakyat, sekarang tak cukup tangan dan kaki untuk hadir apa jua majlis samada dijemput mahupun tidak...dialah kononnya pemimpin berjiwa rakyat! 

Kita doakan DS Najib diberi kekuatan dan ketenangan serta panduan oleh Allah s.w.t dalam membuat apa jua keputusan demi agama, bangsa dan negara....Insha Allah! 

WT berkongsi pendapat dan bersetuju dengan apa yang ditulis oleh Sdr Zaini Hassan (Utusan Malaysia) dibawah:-


PRU-13 akan diadakan bila-bila masa sahaja dari sekarang, sebaik-baik sahaja Parlimen dibubarkan, juga pada bila-bila masa ini.

Ada muka baru dan lama yang sudah mendapat isyarat awal bakal dicalonkan. 

Ada yang sudah turun padang memperkenalkan diri dan berceramah di kawasan tersebut saban malam.

Ada yang sudah mula bergegas balik kampung menemui ibu dan bapa untuk mendapatkan ‘perkenan’. Yang ibu bapa sudah meninggal dunia, mahu pulang menziarahi pusara masing-masing untuk mendapatkan ‘restu’.

Macam-macam fiil mereka ini. Ada juga yang sudah lama menjadi wakil rakyat berangan-angan mahu terus menjadi calon.

Difahamkan ada calon yang sudah berkali-kali menjadi MP (Ahli Parlimen) terus mendabik dada mengatakan dia masih winnable candidate (calon sahih menang).

Sama ada benar atau tidak kisah ini, pucuk pimpinan sendiri pernah menasihatkan “orang yang mendabik dada" itu supaya berundurlah, tetapi dia tetap mengatakan dia boleh menang. 

Sehinggakan kononnya, mahu ditukar dengan anaknya juga, dia masih mengatakan “saya boleh menang".

Itulah akibatnya jika warlord ini sudah terlalu kebal dan menganggap dia sahaja yang hebat. Samalah juga seperti warlord Nik Aziz yang mahu terus bertanding pilihan raya ‘sampai bila-bila’. 

Ada juga yang sudah berkira-kira mahu menukar kerusi Parlimen kerana bimbang kalah setelah mendapati sokongan semakin lari ke lain. Antaranya ialah Anwar Ibrahim. Beliau sedar sokongan kepadanya di Pematang Pauh sudah jatuh. Petunjuknya ialah: Majlis ceramahnya hampir kosong. 

Konon kata ada juga pemimpin besar UMNO bertaraf menteri yang akan turut sama berbuat demikian.

Apa pun kita berharap PM bertegas membuat keputusan dalam menentukan calon. Ini soal penting dan paling penting dalam PRU-13 ini.

Namun, berbagai usaha sedang dijalankan oleh ‘para strategis’ untuk menentukan warlord ini, yang kebanyakan ketua bahagian, terus membantu dan merestui calon-calon baru sekiranya mereka tidak terpilih kelak.

Setakat ini percaturan itu berjalan lancar. Difahamkan yang paling sukar ditangani ialah di Kelantan. Selangor boleh ditangani dan begitu juga di Kedah.

Formulanya ialah keluarkan mereka melalui satu ‘tawaran’ perjanjian lain. Formula seterusnya ialah ada yang akan ditukar ke Parlimen atau sebaliknya, mengikut kesesuaian. Nampak di atas kertas percaturan ini diterima.

Realiti politik menunjukkan warlord ini harus dipelihara dan dijagai, terutama di saat-saat ini bagi mengelakkan masalah yang lebih besar tercetus.

Jika kita menganggap pilihan raya kali ini sebagai ibu kepada segala pilihan raya (mother of all elections) maka semua pihak harus sedar diri.

Letak ke tepi kepentingan diri dan beri sepenuh kepercayaan kepada pucuk pimpinan, iaitu PM yang juga Presiden parti.

Ingatlah rakyat selaku pengundi sedang mengikuti perkembangan ini dengan cukup teliti. Di tangan mereka hidup dan mati calon-calon itu.

Saya amat percaya pengundi sekarang sudah cukup bijak membuat keputusan. Jangan diperlihatkan kekalutan dalaman ekoran pemilihan dan pengumuman calon itu kelak. Jangan buat pengundi meluat dan menyampah dengan gelagat-gelagat yang ditunjukkan.

Saya percaya di saat ini, mungkin senarai calon sudah disiapkan. Sesiapa yang terpilih maka tahniahlah, dan sesiapa yang terlucut terimalah hakikat dan sesiapa yang menawarkan diri tidak mahu dicalonkan lagi kerana merasakan sudah terlalu tua dan lama, terima kasih banyak-banyak. 

Kita mahu melihat nisbah antara yang baru dan lama memihak kepada muka-muka baru dan segar. Baru tidak semestinya muda.

Saya pernah cadangkan nisbah 80 peratus baru: 20 peratus lama. Angka ini mungkin agak keterlaluan walaupun ada yang bersetuju, tapi jika 60:40 baru:lama pun sudah memadai.

Ingatlah wahai bangsaku, beristiqamahlah. Cabaran politik semasa cukup getir bagi kita.

Sesungguhnya, rakyat sudah tidak sabar untuk mengundi demi agama, bangsa dan negara.

 

Update PRU13: Aksi Berani Mati Pemimpin PKR!




Adoiiii...seram sejuk, geli hati dan geleng kepala dengan perangai jahanam orang-orang pembangkang terutamanya P'Gay'R. Parti P'Gay'R ni rasanya memang lubuk mereka yang cintakan seks bebas...Pakej lengkap semua mereka ada...peliwat, penjilat, pengkhalwat, penzina dan terkini pelancap!

Alahai PKR....Kalau ada juga manusia kat Malaysia ni nak undi parti ni, tak tahulah nak label manusia serupa ini! Kalau tak bodoh mungkin bangang punya pengundilah jawabnya....


Korang tengoklah kat SINI kalau nak tengok lebih lanjut....:) Nak muntah pun ada tengok kote orang ni!

Thursday, March 28, 2013

Terkini: Esok Pembubaran Dewan Rakyat?




Dewan Undangan Negeri Sembilan telah luput secara automatik. Bermakna buat kesekian kalinya sesebuah Dewan Undangan Negeri terbubar secara automatik. Selepas ini beberapa DUN akan mengikut giliran pembubaran secara automatik sekiranya tidak dibubarkan lebih awal dari tarikh matang.

Pembubaran Dewan Rakyat adalah yang sangat ditunggu-tunggu. Berdasarkan situasi semasa, esok hari Jumaat adalah hari paling sesuai untuk DS Najib mengumumkan pembubaran Dewan Rakyat dan akan disusuli oleh DUN-DUN lain. 

Sebelum ini WT ada menyatakan bahawa 29 Mac 2013 adalah tarikh akhir yang paling sesuai untuk pembubaran! DISINI



PUTRAJAYA 28 Mac - Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini bertemu beberapa pengerusi Barisan Nasional (BN) negeri di pejabatnya di Kompleks Perdana Putra di sini, meningkatkan lagi bahang spekulasi Pilihan Raya Umum ke-13 semakin hampir.

Perjumpaan itu dipercayai membincangkan senarai calon BN yang akan bertanding di setiap negeri dan persiapan mutakhir mereka.

Kelihatan memasuki perkarangan kompleks itu ialah Menteri Besar Johor, Datuk Abdul Ghani Othman; Ketua Menteri Sabah, Datuk Seri Musa Aman; Menteri Besar Terengganu, Datuk Seri Ahmad Said; Menteri Besar Perak, Datuk Seri Dr. Zambry Abdul Kadir dan Ketua Menteri Melaka, Datuk Seri Mohd. Ali Rustam.

Timbalan Pengerusi BN Selangor, Datuk Seri Noh Omar dan Ahli Parlimen Sepang, Datuk Seri Mohd. Zin Mohamed yang juga Timbalan Pengarah Pilihan Raya BN Selangor juga dilihat hadir.

Turut sama ialah Setiausaha Agung BN, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor.

Bagaimanapun, tiada seorang pun daripada mereka yang hadir sedia berhenti untuk ditemu bual petugas media yang berkumpul menunggu mereka di hadapan pejabat Perdana Menteri di sini seawal 9.30 pagi.

Demam PRU-13 semakin hangat apabila Dewan Undangan Negeri Negeri Sembilan terbubar secara automatik tengah malam tadi.

Esok, Perdana Menteri dijangka akan mengadakan perjumpaan dengan presiden parti-parti komponen BN.

BN terdiri daripada 13 parti komponen - UMNO, MCA, MIC, Gerakan, PPP, PBB, SUPP, PRS, SPDP, PBS, PBRS, UPKO dan LDP.

Tempoh lima tahun mandat Dewan Rakyat akan berakhir 30 April dan akan terbubar secara automatik jika tidak dilakukan lebih awal. 



Monday, March 25, 2013

Update: Mantan Pengarah Pelajaran Sabah Sertai P'Gay'R




Mantan Pengarah Pelajaran Sabah Datuk Muhyidin Yusin telah mengisytiharkan penyertaan beliau ke dalam kancah politik iaitu parti anak beranak AlJuburi. Pastinya AlJuburi dan pencacai PKR dan puak pembangkang khususnya di negeri Sabah menganggap mereka semakin kuat dan disokong ramai bekas pegawai kanan kerajaan. Sepertimana dicanang-canangkan dengan sokongan beberapa bekas pegawai kanan ATM maka penyertaan mantan Pengarah Pelajaran Sabah ini akan dianggap `kejayaan' kepada mereka.

Dalam amalan demokrasi dan transformasi politik oleh DS Najib, langkah penyertaan ke parti pembangkang oleh mantan pegawai kanan kerajaan bukanlah sesuatu yang pelik. Cuma peliknya mantan pegawai kanan kerajaan ini kononnya mahu mendedahkan kepincangan kerajaan dimana mereka makan gaji selama ini. Mereka sedaya upaya mungkin mahu menelanjangkan kerajaan kononnya kerajaan yang gagal dalam pentadbiran dan sebagainya. Tapi rakyat harus ingat manusia seperti ini bukanlah sebaik yang disangka. Apakah apabila mantan pegawai kanan kerajaan menyertai pembangkang maka mereka ini tergolong dalam kelompok manusia yang `maksum' dan amat berjaya semasa mereka memegang kuasa dalam pentadbiran kerajaan? 

Sebenarnya mereka bukanlah berjaya sangat pun semasa menjadi ketua pentadbiran kerajaan. Hanya kerana status mereka pernah memegang jawatan tinggi dalam kerajaan tidak bermakna mereka sebenarnya benar-benar berjaya semasa kerjaya mereka. Demikian juga segelintir mantan pegawai kanan kerajaan yang sudah bersara dan tidak menyertai mana-mana parti politik, ada dikalangan mereka juga tidak berjaya semasa mengetuai pentadbiran kerajaan.

Berbalik kepada mantan Pengarah Pelajaran Sabah, sebenarnya semasa beliau masih memegang jawatan Pengarah Pelajaran lagi sudah kedengaran bisik-bisik kecenderungan beliau kepada hala tuju politik pembangkang. Bisik-bisik mengatakan bahawa beliau ditawarkan sebagai calon pembangkang khususnya di kawasan Ranau dan bakal menentang Datuk Masidi Manjun sudah lama kedengaran. Cuma akhirnya barulah beliau mengumumkan secara jantan bersara awal...bersara awal! Bukan dipecat atau dibuang! Jadi elok sangatlah. Kerajaan BN yang menerajui pentadbiran kerajaan seharusnya bersyukur kerana musang ini tidak berbulu ayam! Tidak adalah api dalam sekam atau gunting dalam lipatan. 

Bermakna kalau beliau tidak bersara dan secara jantan menyokong pembangkang (telah menyertai pembangkang pun!) beliau pasti akan menjadi musang berbulu ayam atau gunting dalam lipatan. Beliau memilih untuk terjun bersama-sama labu beliau...Jangan sampai beliau `diliwat' oleh AlJuburi sudahlah...

Untuk rekod, pada PRU12 yang lalu mantan Pengarah Pelajaran Sabah iaitu Dr Hasbullah Taha juga bersara dan menyertai pembangkang. Namun kecundang dan kini langsung tidak berharga langsung kepada pembangkang. Diharap Datuk Muhyidin sedar dan bersedia dengan hakikat tersebut...Usahlah menyalahkan orang lain atau rakyat Sabah kalau tewas nanti...


Kini, Sdr Jame Alip Pengarah Pelajaran Sabah yang sepatutnya menyandang jawatan tersebut tetapi ruang dan peluang telah diberikan kepada Datuk Muhyidin. Sdr Jame Alip kelahiran Kota Belud pasti mampu membawa kejayaan dan transformasi mapan dalam tahap pendidikan di Sabah. Tahniah Abang Jame....



Sunday, March 24, 2013

Update Terpanassss: Kronologi Gerak Kerja Dalang Pencerobohan Lahad Datu Didedah!



  
 
[Diambil dari pendedahan blogger lain DISINI]
 
# Biar dada dan hati lebih terbuka. `Dalang' pencerobohan Lahad Datu @ Malaysia adalah seorang yang bijak berkata-kata, bermain kata-kata dan spin apa saja kenyataan! Bak kata orang kalau jumpa `dalang' ini dan ular sawa, mana satu korang bagi mati dulu? Jawapannya, jangan bagi peluang langsung `dalang' ini hidup....
 
 KRONOLOGI
 
1) 16.7.2012 - Papa Homo jumpa Nur Misuari secara rahsia dan berasingan. Pertemuan melebihi 1 Jam.

2)  17.7.2012 - Papa Homo sekali lagi bertemu Nur Misuari. Pertemuan kurang 1 Jam.

3) 18.7.2012 - Sehari kemudian, Papa Homo membayar Laj*m RM20 Juta untuk tinggalkan UMNO. Imbas semula pada tahun 1994, Papa Homo membayar La*im RM3 juta supaya tinggalkan PBS.

4) 12-13.10.2012 - Papa Homo ke Lahad Datu, turut mengadakan pertemuan dengan Kumpulan Kiram.

5) 18.10.2012 - Papa Homo sekali lagi menemui Nur Misuari! Pertemuan kali ini sangat serius dan fokus.

6) 2.11.2012 - Papa Homo mula membuat "spin" dengan lagu "SABAH NAK HILANG"

7)  1.12.2012 & 7.12.2013 - Papa Homo sekali lagi mempengaruhi minda rakyat dengan lagu "SABAH NAK HILANG"

8)  17.1.2013 - Kapal Perang USS Guardian berlabuh secara salah di Laut Sulu.

9)  29.1.2013 - Papa Homo meyakinkan rakyat Malaysia "SABAH DAH HILANG"

10)  7.2.2013 - Papa Homo menghantar Ten Chuai  & U. Cubarasa ke Manila. Mereka turut membawa dan menguruskan sejumlah wang. Pergerakan mereka diintip oleh Philipine Military Intelligence. 

Papa Homo turut berjumpa sekali lagi Nur Misuari, pertemuan Papa Homo dengan Nur Misuari direkod dan diambil gambar oleh Philipine Military Intelligence.

11)  8.2.2013 - Sebelum mendarat di Lahad Datu, pengganas-pengganas Kiram memberikan sejumlah wang yang banyak kepada keluarga masing-masing selepas mereka dibayar-upah oleh seseorang. Mereka meneka istilah Individu Penting Pembangkang Malaysia, ianya merujuk kepada Papa Homo. 

12)   9.2.2013 - Pendaratan pertama Pengganas-pengganas Kiram, selepas kedatangan Ten Chuai dan U. Cubarasa pada 7.12.2013.

- Pada hari yang sama juga, Ten Chuai dan U. Cubarasa mendarat di KLIA.

13)  16.2.2013 - Anak Papa Homo memperlekeh PGA.

14)  19.2.2013 - Pengganas Kiram menaikkan bendera Kiram di sekitar Kg. tandou dan Kg. Tg. Batu di Lahad Datu.

               - Pada hari yang sama, di Kuala Lumpur, Ten Chuai dan U. Cubarasa mengadakan Press Conference mengenai Filipina.

15)   28.2.2013 - Pengganas Kiram dimaklumkan Parlimen akan dibubarkan, SERENTAK dengan itu juga serangan dimulakan ke atas pasukan keselamatan kita.

               - Papa Homo berharap dengan "peperangan" yang meletus di Lahad Datu, kerajaan akan mengisytiharkan Darurat di Sabah. Papa Homo berharap PRU13 hanya akan diadakan di Semenanjung.

               - Pada hari yang sama Papa Homo menyanyi dengan gembira lagu "SABAH DAH HILANG"

16)    1.3.2013 - Inqurer.Net, The Manila Times, Reuters, Kedutaan Amerika di Manila dan Wikileaks menyebut "Tokoh Pemimpin Pembangkang" lebih jelas "Papa Homo" terlibat dalam Pencerobohan di Lahad Datu. Mereka diberitahu oleh Philipine Military Intelligence!

              - Pada hari yang sama, Ten Chuai mengatakan kes di Lahad Datu SANDIWARA!

17)  4.3.2013 - Media Antrabangsa ABS.CBN melaporkan Pengganas Kiram sebenarnya diundang oleh "Tokoh Pembangkang" lebih tepatnya ialah Papa Homo!

18)   7.3.2013 - Papa Homo membayar Azl@n Mohd. L**im supaya memohon maaf kepadanya dan menyertai PGayR. Papa Homo menguruskan hal ini melalui Jo Badut.

             - Nur Misuari dalam FB nya menyatakan Kegembiraannya, Azl@n Mohd. L**im memohon maaf kepada Papa Homo!

19)  10.3.2013 - Ejen kami seorang Palauk yang terlatih, memaklumkan kepada kami bahawa Pengganas Azumudie sudah mati ditembak pengawal elitnya atau 4 orang askar MNLF.

             - Sebuah lagi Media Internasional, Global Research mendedahkan "Papa Homo" dalang di sebalik Pencerobohan di Lahad Datu!

20)   11.3.2013 - Pasukan tentera Filipina berjaya menangkap 38 Pengganas Kiram yang melarikan diri dari Lahad Datu, bersama-sama mereka sejumlah Senjata M16, senapang patah, pistol dan senjata tradisonal seperti parang dan pisau.

21)  12.3.2013 - Wikileaks sekali lagi mendedahkan "Papa Homo" terlibat dalam Pencerobohan di Lahad Datu.

22)   13.3.2013 - Husband girlfren Papa Homo mengakui Papa Homo memang ada menghubungi Nur Misuari!

23)    15.3.2013 - PGayR menyatakan sokongan kepada Harry the Rogue mengadakan Protes di Kedutaan Malaysia di Manila.

24)  16.3.2013 - Setiausaha Luar Filipina mengesahkan mereka mempunyai Bukti Kukuh penglibatan "Papa Homo" dalam pencerobohan pengganas Kiram di Lahad Datu!

25)  20.3.2013 - Akhirnya, tidak tahan dengan pendedahan demi pendedahan, Papa Homo mengaku ada menemui Nur Misuari !

26)  21.3.2013 - Pengganas Kiram didakwa di Mahkamah Tawau. Beberapa Pengganas Kiram menyatakan kepada Mahkamah mereka Diupah, Dibayar dan Dijanjikan bayaran.

27)  22.3.2013 - Ejen Palauk kami di Kunak dan Lahad Datu menyatakan Keluarga Pengganas Kiram di Filipina menuntut Ganti Rugi dari "Tokoh pembangkang Malaysia", lebih tepat "Papa Homo" (Butiran maklumat akan menyusul selepas ditranslate ke dalam bahasa Melayu).

*Nota : Pertemuan Papa Homo dengan Nur Misuari ketika Papa Homo menjawat jawatan Timbalan Kereta Perdana dan Menteri Kekang-wang pada pertengahan tahun 1990an tidak disertakan.

  • Updated :
  • Malaysian police name captured ‘royal army’ commander
  • Inquirer Mindanao
  • Sunday, March 24th, 2013
  • Sulu commander captured in Semporna was Amirbahar Hushin Kiram, 50.
  • Amirbahar was arrested with his wife, Gina Teves, 47 
  • seized were mobile phones, a money transfer card, RM3,000 and documents.
  • leaderless with arrest of Amirbahar, death of Musa, Agbimuddin fled 
  • feedback from Philippine govt  that armed men were paid to carry out attacks
  • Malaysia work with Philippine National Intelligence Coordinating Agency (Nica)

Friday, March 22, 2013

PapaGomo: Bukan Aku lah...



Saya bukan Papa Gomo! Itu kata Wan Muhammad Azri Wan Deris yang mendakwa adalah Ketua Eksekutif KL Pos Media & Production Sdn Bhd.

Panas dubur AlJuburi kalau dengar penafian ini...Rafizi pasti akan bertambah bahalol macam Jamalul Bahalul Karom...

Penafian Sdr Wan Muhammad Azri DISINI.

# Ingat senang nak saman sana sini.....meliwat tidaklah sesukar membuktikan siapa PapaGomo!

PapaHomo Liwat PapaGomo?




Perjuangan untuk memastikan manusia LGBT hatta peliwat dan pengkhianat negara disingkirkan terus dari peta politik dan sejarah negara harus disokong dan diteruskan walaupun ada pencacai dan juak-juak yang sentiasa berusaha mengagalkannya. Mereka akan diberi hidayah kelak bahawa manusia yang mereka sangka perwira selama ini sebenarnya adalah peliwat dan penzina malah pengkhianat negara!


Bravo PapaGomo! Sokongan akan terus diberikan.....Usah berpaling tadah. Pastikan AlJuburi terus tersungkur dilubang dubur beliau sendiri....Rakyat Malaysia terutamanya Jijah dan Izzah tak sabar nak menonton video PapaHomo meliwat...(skil PapaHomo mengongkek semua dah nampak!)

Sebahagian skrip aksi liwat ada DISINI.


Tuesday, March 19, 2013

'Padan Muka' PapaGomo.....Terpaksa Minta Maaf Kat AlJuburi!!!








Memang padan muka PapaGomo....Kali ni AlJuburi dah hilang sabar dengan muka PapaGomo. Kali ni kalau AlJuburi kalah PRU13 pun dia dah kaya raya...silap haribulan boleh masuk ranking manusia terkaya di Malaysia. Semua hasil kerja menyaman manusia yang gatal mulut dan tangan mencuit skandal seks dan liwat beliau.

Yang nyata, PapaGomo benar-benar sudah insaf dan kecut perut dengan saman dari AlJuburi. RM100 juta tu beb! bukan RM100 hinggit tau...mana PapaGomo nak cari duit nak bayar saman banyak tu? Habihlah PapaGomo...

Akhirnya PapaGomo minta maaf juga dengan AlJuburi...baca kat SINI!

.
.
.
.
.
.
Cayalah bro...kasi henyak dubur AlJuburi. Member dah senak perut tu bro...bro henyak AlJuburi kuat sangatlah bro...hahahaha...Bro kasi tayang video terkini, terpanas dan terhebat untuk PRU13, kasi gegarrrrr! AlJuburi dah makin stimmm tu bro!

Bravoooo....

Friday, March 15, 2013

Panassss: Aksi Liwat AlJuburi 2013 Mula Tersebar!




Anda lihat anda nilai sendiri....semakin hampir PRU13 akan ada banyak lagi pendedahan yang lebih panas akan dikeluarkan. Pasti dan amat pasti `beliau' akan menafikan sama sekali....anda semua tahu apa jawapan puak pembangkang! 

Ahli PASengal kalau dah malu dan tak nak terima `beliau' sebagai antara pemimpin barisan pemimpin politik sokongan kalian...blahlahh cepat! Dubur anda pun tak akan selamat kalau `beliau' ini menjadi orang paling berkuasa dalam negara kita!

Ahli P'Gay'R...korang teruskanlah penafian dan penipuan korang!

Ahli DAPig....macam biasa maintain je lah muka sial korang! Terus perbodohkan pak lebai PASengal....sebab doranglah paling bodoh dan paling bingai dalam pakatan korang...

Saksikan gambar-gambar panasss menjelang PRU13!











Inilah muka cibai nak jadi PM? hahahaha.....semua musuh negara silap haribulan dah ada rakaman aksi-aksi lebih seksi, menarik, ganas dan panassss.....
 
`Beliau' memang peliwat! Memang peliwat!
 
 


Lagi Konspirasi & Sandiwara UMNO Didedahkan!







Tian `Jing' Chua yang baru didakwa atas mulut celupar beliau mengatakan pencerobohan Kumpulan Kiran di Lahad Datu & Sabah adalah sandiwara UMNO/BN! Kita tunggu pulak kalau-kalau mereka berani mengatakan konspirasi dan sandiwara terbaru kerajaan BN....

Mungkinkah kematian hero pembangkang...PI Bala adalah konspirasi? Agak-agaklah esok lusa `bangun' dan `hidup balik' agaknya hero palat yang dah mati ni....Kalau volunteer jadi umpan tentera untuk pancing Kumpulan pengganas Kiram di Lahad Datu lagi bagus kut....mati katak pun tapi ada juga sumbangan kepada keamanan negara. 



Kita tunggu juga kemunculan para pemimpin PASengal dan P'GayR (PKR)...DAP kalau menguntungkan muncullah mereka....ularmak PASengal pasti berbondong-bondong memberi penghormatan terakhir kepada pelakon dan hero mereka yang membawa bala kepada pembangkang pada PRU13 nanti....elok sangatlah tu...ahli-ahli PASengal pasti sangatttt berbangga! Silap haribulan buat tahlil kat Taman Melewar....memang bodohhhssss punya PASengal....macam Khalid Ismath bangang kat bawah ni....


PAS memang Sengal......PAS paling bodoh dan bingai dalam pakatan pembangkang...PKR paling penipu. DAP paling sial...