Thursday, April 11, 2013

Panassss PRU13: Penilaian Aksi Kongkek AnuWar vs Mustopa (WAJIB BACA)




Hahahahaha....nak gelak sakan kejap! memang gila babs...memang sukar nak percaya tapi susah juga tak nak percaya. Malam ni pencacai pembangkang (bagi mereka yang meluangkan masa menonton aksi terkini pemimpin pembangkang) pasti tak sabar-sabar nak cuba aksi mereka sendiri...hahahaha....kalau korang buat aksi stunt lebih 20 minit...kira korang lagi power daripada AnuWar dan Mustopa....hahahaha...tak tahan nak gelak! Tak boleh nak stim lah beb...hahahaha

Wokay....terus kepada tajuklah...ini penilaian awal aksi antara AnuWar dan Mustopa! Lepas ni korang nak komen setuju atau tak...korang punya pasal lah....gua tak kisah! Korang nak undi AnuWar ke atau Mustopa...sapa paling power main kongkek! Yang pasti PKR dan PAS dah hampir sangat nak gulung tikar. 5hb Mei ni cuma formaliti je lah....20hb April, penamaan calon untuk PKR dan PAS kira buat syarat je lah...hahahaha!

KELEBIHAN ANUWAR


1) Aksi balun ChinaDoll lebih banyak variasi....nasib baik AnuWar tak balun jubuq China Doll. Kalau dia balun juboq memang AnuWar markah penuh lah....hehehe

2) AnuWar ada aksi duduk antara dua sujud sambil mengelap kote! Mustopa mungkin ada gak buat tapi tidak dirakam!

3) ChinaDoll yang AnuWar balun slim lebih berbanding minah yang Mustopa balun...

4) AnuWar lebih berani dan telus....sebab apa? Sebab sebelum balun ChinaDoll, Dato Eskay boleh atur baikkk punya untuk AnuWar beraksi....Mustopa mungkin gak ada orang ketiga yang atur tapi mungkin gak tak ada....Ataupun mungkin stail orang PAS, main sorang-sorang...tak boleh share! Kontrol macholah kiranya...

5) AnuWar nampak lebih berpengalaman...biasalah kalau dah juboq lelaki pun dia balun...apalah sangat nak balun lubang ChinaDoll...Lagipun mungkin sebab Mustopa buncit dan boroi lebih banyak dari AnuWar...so, sukar sikit beraksi macam-macam gaya!Maafkan ler orang tua gayut tu...

6) AnuWar nampaknya juga lebih hygienic...sebelum dan selepas kongkek, pegi bilik air...bersih apa yang patut! Itulah kelebihan orang yang serba boleh....depan dan belakang boleh tibai. Lagipun AnuWar bakal PM...kenalah jaga kebersihan sikit...air mani tak bolehlah bersepah. Dia dah belajar selepas airmani dia dengan Shamsidar bersepah atas katil masa kes liwat 1 dulu.....Apapun, AnuWar taklah bijak sangat...sikit jer...bijak menipu jer lah!

7) AnuWar sebab buncit tak besar sangat....boleh puasa beberapa hari...diet dan minum air kosong pun boleh kurangkan buncit dalam beberapa hari! Mustopa?...Adussss....sebulan puasa pun payah gak nak kempiskan perut....kena tidur makan kat gym...mungkin bolehlah!

8) Yang lain korang komenlah kalau sanggup....hehehehe


KELEBIHAN MUSTOPA


1) Nampaknya berdasarkan rakaman siaran tertunda yang didedahkan...,Mustopa tidak membuang masa membalun minah tersebut...Kira gelojoh gak orang tua ni.....Agaknya Datin kat rumah memang tak mampu bagi `makan' baik punyer lah ni....Datin, lepas ni kaji aksi Mustopa ni...buat lebih hebat lagi macam buat blowjob ker atau aksi 69...gerenti Mustopa tak cari lubang lain! (Hanya cadangan jer Datin!)

2) Mustopa gemar dan mungkin ada pengalaman lebih dalam ilmu menggentel kelentit....AnuWar kureng sikit dalam gentel-gentel ni....Alahhh...AnuWar biasa pakai KY Jelly...pakai pelincir...hehehe...tak main ler gentel-gentel....

3) Mustopa ni cool orangnya....lepas kongkek boleh makan...mengunyah lagi...macam makan kacang kut! Dalam hati Mustopa agaknya...gua agak je lah! `Aku steady je...kacang je nak balun lubang ni...'

4) Yang ini memang kelasss...AnuWar pun tak de service macam Mustopa dapat! Mustopa lepas kongkek ada sesi massage lagi siot....Tips kena bagi lebih kut! ChinaDoll tak bagi extra service pun kat AnuWar. Tang ni memang Mustopa boleh mendabik dada.....lepas kongkek boleh kena picit-picit badan lagi woiiii...Tapi eloklah juga, orang tua kalau lepas main mesti penat sangat ...hehehe

5) Mustopa tak terbawa-bawa sentimen PAS semasa buat aktiviti kongkek beliau! Maksud gua....sebelum atau selepas (berdasarkan rakaman tu ler...) kongkek beliau tak ler angkat tangan...jerit TAKBIR! Agaknya macam mana minah tu nak sahut kalau Mustopa tertakbir? hehehe...Kira pencacai PAS toksah susah hati, perbuatan Mustopa tidak melibatkan PAS pun...Mustopa tau jugak nak jaga nama baik PAS...baik Mustopa ni beb!

6) Yang lain pun korang tambahlah sendiri...gua tengok sekali jer....tertengok sekali jer...tak elok tengok banyak kali orang tua tengah mengongkek! Kena tahu menghormati orang tua...hehehe


PERSAMAAN ANUWAR & MUSTOPA

1) Dorang dua ni kalau diamati main kongkek lebih kurang jer tempoh menyampaikan hajat...hehehe...tak sampai pun 10 minit...(tidak termasuk perbuatan mengentel kelentit dan bercumbuan)...kita kira bila dorang start masuk gear...bila start mengenjut lah beb! Tapi kalau korang nak kaji lebih mendalam korang kiralah pakai stop watch...hahahaha

2) Seluar dalam dorang dua ni macam lebih kurang jer...AnuWar mungkin pakai boxer! Tapi dua-dua pun pakai yang longgar...Agaknya petua jaga kesihatan kote kut....Hahh...orang-orang muda kaji dan belajar dari dua orang tua gayut ni....cara jaga kote! hehehe...

3) Dua-dua pemimpin kanan pembangkang...kira Mustopa ni wakil PAS jugaklah...takkan nak hantar Hadi atau Mursyidul Am yang nyanyuk tu pulak mewakili PAS untuk mencabar kehebatan kelelakian Punahsiat PKR! Agak-agaklah beb....Tapi dengan terpilihnya Mustopa untuk mewakili PAS dalam mencabar PKR dalam aksi seks bebas, Mat Sabun pasti kecewa...kecewa sangat! Rupanya aksi dengan Normah tidak berupaya meyakinkan Syura PAS untuk menghantar orang nombor dua....(Mat Sabun memang sangat kecewa beb...lebih baik tidak terpilih jadi calon PRU13 daripada tidak terpilih menjadi wakil seks bebas....apakan daya Syura PAS dah buat keputusan dan yakin Mustopa akan mengharumkan nama PAS...rupa-rupanya hampeh gak beb...10 minit je bertahan! hampehhh ko Mustopa)

4) Aksi pakai seluar dalam @ boxer dua-dua buat depan TV dan CCTV...hehehe....sebagai bukti mereka hadir menyahut cabaran seks bebas Pakatan Rogol beb...Dua-dua pun lebih kurang gak bengap, tak ada tempat lain ker nak pakai seluar dalam@ boxer? Ker dorang memang tahu CCTV kat situ...so, nak tunjuk kote ler pulak....hahahaha....Soal panjang pendek, lurus atau bengkok....korang ukur ler sendiri beb...kalau tak puas hati...panggil dorang dua...kasi goyang kote dorang dan ukur sapa punya paling panjang dan besar....ada berani? 

5) Dua-dua memang bengap dan memang tak boleh pakai....dua-dua Melayu dan Islam!!!!...Kalau Chua Soi Lek dulu....ampun gak ler....pastu apek tu mengaku jer! Yelah dah sedap dunia dorang dapat...nak berdalih pulak....

6) Yang lain pun korang nilailah sesedap rasa sendiri....

KESIMPULAN

1) PKR sudah PAS sudah...DAP tak nak hantar wakil ker bertanding?...kulup pun kulup lah beb...Kapal Sink dah sahih disqualified beb...tapi tak boleh cakap gak...mana tahu bab mengongkek, tak payah pakai kerusi roda? Kit Sial gua rasa lebih kurang gak performance dengan AnuWar dan Mustopa....dalam 10 minit jer tu....

2) Selepas ini.. kedua-dua mangkuk hayun ni akan senyum sama sendiri.....hehehe...dah perangai iblis dorang serupa!
 
2) Yang lain korang simpullah sendiri...:)

PERSOALAN

1) Bagaimana dorang bayar ladies yang dorang kongkek ni? Anuwar mungkin Dato Eskay dah setel lah kut...Mustopa? Siapa pegawai pengiring beliau?

2) Adakah Mustopa menggunakan wang pencen YB beliau atau duit `sedekah' ceramah PAS atau duit tabung Memali untuk membayar upah kongkek? Takkan free kut? Atau bayar lump sum...bayar sekali kongkek banyak kali? Atau dorang dua ni dapat service free...FOC?

3) Adakah Mustopa kongkek lepas mesyuarat PAS? Sebab Mustopa siap ada bawa kacang dan beg mesyuarat lagi tu....Anuwar nampak gaya macam dari rumah...menipu Jijah! Biasa ler membohong tu...bohong sunat? Bohong sunat lancau lu...

4) Apakah alasan kedua-dua mangkuk hayun ni kepada kedua-dua Datin mereka? ...Alamak ini pun gua nak soal ker....hehehe...Takkan nak bagitau pegi mengongkek...mahu kena kerat kote dua orang tua gayut ni...

5) Yang lain korang persoalkan lah sendiri dan korang soal lah kat dua mangkuk hayun ni....pencacai PAS mana ada kote nak tanya!

Dahhhh...gua chalo dulu....itu jerlah penilaian yang ada...kalau tak puas hati, suka hati korang ler....pencacai PAS dan PKR mana puas hati mana nak percaya!!!!  Eloklah pun, dah korang sendiri nak dua mangkuk hayun ni perbodohkan...dah korang rela...memang korang bodoh pun! Dorang dua dapat sedap dunia...korang ler yang letih nak pertikai macam macam alasan lepas ni....


2 comments:

fairuzzamam said...

lawak la komen,,,nak takbir sebelum dan selepas,,,hahahahha

Hanz Azdi said...

Idiot !