Friday, March 15, 2013

Panassss: Aksi Liwat AlJuburi 2013 Mula Tersebar!




Anda lihat anda nilai sendiri....semakin hampir PRU13 akan ada banyak lagi pendedahan yang lebih panas akan dikeluarkan. Pasti dan amat pasti `beliau' akan menafikan sama sekali....anda semua tahu apa jawapan puak pembangkang! 

Ahli PASengal kalau dah malu dan tak nak terima `beliau' sebagai antara pemimpin barisan pemimpin politik sokongan kalian...blahlahh cepat! Dubur anda pun tak akan selamat kalau `beliau' ini menjadi orang paling berkuasa dalam negara kita!

Ahli P'Gay'R...korang teruskanlah penafian dan penipuan korang!

Ahli DAPig....macam biasa maintain je lah muka sial korang! Terus perbodohkan pak lebai PASengal....sebab doranglah paling bodoh dan paling bingai dalam pakatan korang...

Saksikan gambar-gambar panasss menjelang PRU13!











Inilah muka cibai nak jadi PM? hahahaha.....semua musuh negara silap haribulan dah ada rakaman aksi-aksi lebih seksi, menarik, ganas dan panassss.....
 
`Beliau' memang peliwat! Memang peliwat!
 
 


No comments: