Saturday, March 9, 2013

Lagi Pendedahan Tentang Anwar Ibrahim...



Bila pulak Aljuburi nak saman media dan para penulis asing yang rata-rata mengaitkan Aljuburi dengan kegiatan tidak bermoral malah mengauli individu asing yang sentiasa berusaha untuk mencabuli kedaulatan Malaysia termasuklah Kumpulan Kiram!

Sudah-sudahlah tu Aljuburi...belum pernah lagi peliwat jadi Perdana Menteri kat Malaysia ni! Pengikut totok puak pembangkang dari longkang tak percaya dengan aktiviti liwat Aljuburi...kesiannnn! Adakah kalian mahu dubur kalian diliwat oleh Aljuburi atau ahli keluarga kalian diliwat atau dikongkek oleh Aljuburi barulah kalian menyesal tahap gaban? Nasihat WT, tak mengapalah kalau nak sokong dan percaya Aljuburi...tapi awasi pungkok@dubur kalian apabila bersama Aljuburi. Ingat nafsu meliwat Aljuburi tidak kira masa...kalau dah naik syeikhhh...botak macam Azlan The Kaki Judi pun Aljuburi bedal...apalagi kalian yang masih muda dan bergetah....fuhhhh...Aljuburi mesti naik gerammm...Pasal tu lah Jijah naik cemburu bila lelaki muda sentiasa berkepit dengan Aljuburi. Siapa kata Jijah tak tahu Aljuburi memang kaki bedal dubur lelaki?...Ptuiihhhh...tak percaya memang korang suka membangkang dari longkanglahhhh...


Wokayyyy...Aljuburi...Utusan dan TV3 berani nak saman...wartawan nak tanya soalan...Aljuburi nak saman. Kata kebebasan media...bebas pala atok ko Aljuburi...demokrasi konon... Kita nak tengok Aljuburi saman Reuters, Philipines Inquirer dan sebagainya termasuklah penulis asing ini....MIKE BILLINGTON (BACA SINI)!

Aljuburi mana ada telooo...telooo dah hilang sebab asyik bedal dubur orang....jahanam punya Aljuburi!



No comments: