Sunday, July 31, 2011

Salam Ramadhan...


1 Ramadhan 1432H/ 1 Ogos 2011 Isnin

Salam Ramadhan...selamat menunaikan ibadah puasa kepada semua pembaca, rakan bloggers, muslimin serta muslimat. Semoga kita terus mendapat berkat dan rahmat dari Allah.

Friday, July 22, 2011

Video Terbaikk!! Mempolitikkan Kematian Siri IV (Manusia Mati Hidup Balik Dikehendaki Polis!)


23 Julai 2011, Sabtu

Manusia yang pernah `mati' dan dianggap `syahid' oleh puak Perusuh kini amat dikehendaki oleh Pihak Polis. WT percaya beliau akan hadir dan memberikan sepenuh kerjasama kepada pihak Polis berkaitan beliau sebagai Penghasut utama semasa BerSHIT 2.0. Cuma beliau kini mungkin sedang sibuk menghafal skrip dan lakonan di hadapan Polis...biasalah kalau dah penipu, akan jadi penipu sepanjang masa!!! Mana mau lari Suhardi...???

Saksikan video penerangan di bawah berkaitan manusia mati hidup semula (entah2 yang hidup ni adalah hantu syaitan yang menyerupai beliau!)...


Klip video Kisah Manusia Mati Hidup Balik ~ Suhardi Isa. [Tidak mustahil yang hidup sekarang hanya menyerupai beliau tetapi sebenarnya adalah jelmaan hantu syaitan yang sentiasa berusaha untuk menyesatkan umat Islam] ~ Sambil itu enjoy dengar lagu Love The Way U Lie Suhardi : Liar-liar Macam Bangsat!

[special thanks to ~ blogger 1peluru for the video]

Video Terbaikk!! Mempolitikkan Kematian Siri III (Pendedahan Oleh Pihak Polis!)


22 Julai 2011, Jumaat

Sebelum percaya dakyah dan pembohongan puak perusuh dan pembangkang, dengar dan amati apa yang dipaparkan dan bandingkan dengan apa yang kononnya keganasan Polis dan kezaliman kerajaan ke atas perusuh bangsat dan pembangkang bangang! 


Ini pula wajah pelakon utama dikalangan pelakon selebriti dalam puak perusuh dan puak pembangkang spt Mat Sabun dan AnuWar Berahi.


Gambar dibawah adalah wajah hero puak perusuh...Perarakan BeerSHIT memang berjalan dengan aman dan damai malah mereka juga telah melakukan kebajikan dengan mencuci jalan-jalanraya di sekitar Kuala Lumpur. Itulah sebabnya mereka menggelar kumpulan mereka BerSHIT 2.0 ~ Gambar dibawah adalah gambar salah seorang perusuh sedang menjalani latihan lontar peluru atau rejam lembing!!


Yang di bawah ini pulak adalah wajah Pelakon selebriti utama puak perusuh....Beliau juga berkemahiran untuk melakun watak sebagai peliwat dan watak seorang lelaki yang suka melanggan pelacur. Malah beliau juga pernah melakunkan watak sebagai khatib mimbar Jumaat! Gambar dibawah adalah wajah beliau terkini semasa berlakon dalam Kisah Benar ~ BerSHIT 2.0 Arahan AmBIG-Ass.






Wajah bangsat Pengarah Kisah Benar BerSHIT 2.0 adalah dibawah;-

 [Kehebatan beliau adalah kebolehan dan keupayaan beliau memperkuda dan memperbodoh orang Melayu supaya membontoti agenda beliau...]

Video Terbaikkk!!! Timbalan Presiden PAS (Juara Sebenar Maharaja Lawak)

Wednesday, July 20, 2011

Semakin Panasss: Ahli Parlimen BN Tarik Diri!


20 Julai 2011, Rabu

Seorang sahabat bertanya ; Apa agaknya yang membuatkan seseorang sangat teruja dan terdesak mahu menjadi calon? Jawab saya; Tanyalah mereka yang masih dan terus mengejar dan sentiasa berusaha dipilih menjadi calon, mereka ada jawapannya!

Samada dari puak Pakatan Rakyat mahupun BN, bagi yang mengikuti kelompok atau kumpulan kedua-dua pihak ini maka akan ditemui bermacam cerita berkaitan usaha individu yang melobi menjadi calon. Pelbagai ragam dan cara dilakukan. Kalau dulu tidak bersongkok atau berkopiah, kini penampilan diri sudah berubah. Ada yang mula berkampung di lokasi tertentu dan mula `menyibukkan' diri walaupun majlis berkenaan tidak kena mengena dengan mereka...Ini strategi menonjolkan diri namanya! Mereka juga sudah mempunyai gerak kerja dan tenaga kerja untuk menggerakkan usaha melobi ini...sudah pasti upah dan habuan! Mana ada orang mahu free....Tukang kipas, tukang bagi semangat dan bermacam jenis tukang ada dalam pasukan pelobi...


Walaupun pemimpin bagi kedua belah pihak sering berkata bahawa calon akan dipilih adalah yang berwibawa. Bagi BN, DS Najib telah menyatakan bahawa calon boleh menang adalah diutamakan. Maka ramailah juga yang perasan merekalah calon yang dimaksudkan oleh DS Najib! Apapun itulah rencah dan ragam manusia...Apalah agaknya yang seronoknya menjadi calon dan jika menang jadi YB? 

YBM Ahli Parlimen Jerantut (BN) sudah tarik hand brake! Beliau memang gentle...Dalam pada orang makin sibuk dengan pelbagai jadual `bersama rakyat' tidak kira siang dan malam hujan dan ribut....demi mengejar dan menonjolkan bahawa merekalah calon yang boleh menang. Semoga lobi itu tidak mengecewakan mereka kerana sudah banyak cerita sebelum ini yang memaparkan kegagalan usaha lobi.

JERANTUT: Three-term Jerantut member of parliament Tan Sri Tengku Azlan Sultan Abu Bakar yesterday announced that he will not be seeking reelection in the next general election.
The former deputy transport minister who has been an MP since 1999, said he had decided to call it quits to make way for other young and capable leaders.

"It is my personal decision... I want to call it a day and have no plans to contest the next general election.

"I am already in my 60s and age is catching up. After serving three terms as Jerantut MP, I believe that the time has come for me to call it quits," said Tengku Azlan.
He said this after presenting prizes to winners of the Pulau Tawar football and netball league at Tekam Plantation, here, yesterday.

Tengku Azlan said he had informed Prime Minister Datuk Seri Najib Razak of his decision not to contest in the next general election.

Tengku Azlan, who is Jerantut Umno division chief, said in his three terms he had strived to carry out various development projects for the people in his constituency.

"I managed to bring unity among the Barisan Nasional component parties and also build trust among the younger generation in the government," he said.

In the 2008 general election, Tengku Azlan beat Hamzah Jaaffar from Pas by a majority of 1,946 votes. He was then offered the deputy foreign affairs minister's post.

However, after having previously served as the deputy transport minister, Tengku Azlan, who is the sultan of Pahang's brother, declined the post.

Meanwhile, in Kuala Kangsar, Bernama reports that the Perak Barisan Nasional is identifying potential candidates for the next general election.

Its chairman, Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir, said a list of potential candidates who met the criteria set by Najib -- that they can win elections and are liked by the people -- was being prepared.

Zambry, who is Perak menteri besar, said the list would consist of a mix of old and new faces.

"The identifying of candidates has to be done from now to avoid a last-minute selection," he said after launching the Perak Puteri Umno general election machinery at Sekolah Kebangsaan Kota Lama Kanan near Kuala Kangsar.

Zambry said that a candidate chosen in a hurry could sometimes turn out to be someone disliked by the voters. He said this was to be avoided by Perak Barisan Nasional.

Sunday, July 17, 2011

Viva Anifah! Bersih is BeerSHIT...

Mempolitikkan Kematian!

17 Julai 2011, Ahad

Kematian seorang peserta perhimpunan haram BerSHIT 2.0 baru-baru ini dimanipulasi sepenuhnya 
oleh mereka yang mengganggap diri mereka suci dan bersih dari calitan dosa. Walaupun umum tahu mereka juga berpolitik. Mempergunakan imej dan platform agama sebagai alat politik mereka sudah menjadi sinonim. 

Mereka tidak merasa bersalah mahupun berdosa sekalipun mempolitikkan kematian Sdr Baharuddin yang juga peserta perhimpunan haram tersebut. Arwah juga pernah bekerja dibawah agensi Kementerian Kewangan Malaysia sehingga pencen. Kematian arwah di`superimposekan' dengan `kematian' seorang insan lain yang dikhabarkan memang seorang `pelakon' terkenal didalam melakunkan apa jua watak dalam filem versi Pakatan Rakyat! 

Mengapa suka membawa mereka yang telah kembali menemui Ilahi sebagai alat politik? Kononnya sebagai satu perjuangan untuk memastikan kematiannya tidak sia-sia. Sudah...sudahlah...Yang berlakon mati konon pihak Polis berlaku kejam ke atas mereka! Mungkin masih ada rakyat percaya, tapi yakinlah semakin ramai rakyat yang muak dan jelek dengan lakonan `over-acting' seperti ini...Carilah idea dan `lakonan' lain....

Pernahkah kita semua terfikir bagaimana anggota Polis juga mendapat kecederaan disebabkan `keganasan' perusuh perhimpunan haram itu? Saya sendiri melihat bagaimana seorang anggota Polis yang mengiringi perusuh untuk dibawa ke lori `Black Maria' menyiku ke dada anggota Polis tersebut sehingga menyebabkan anggota Polis tersebut terduduk kesakitan. Seorang peguam yang menjadi balaci Majlis Peguam hanya memerhati buat muka sadin.....Semua orang kononnya mahukan Polis tidak bertindak zalim dan ganas terhadap perusuh, tapi apakah nasib anggota Polis yang dizalimi dan diganasi oleh perusuh? Itu belum mengambil kira kesan ekonomi, sosial dan keselamatan yang dihasilkan oleh perusuh perhimpunan haram!

Terkini! YB Ahli Parlimen Titiwangsa disahkan telah kembali kerahmahtullah. Sebelum itu, ada juga yang sudah menghantar info kematian arwah lebih awal dari masa sebenar arwah meninggalkan dunia! Yang menyebarkannya bukan orang lain tapi orang-orang parti arwah dan rakan pakatan parti arwah juga....Demikianlah pantasnya dunia maklumat sekarang! Hinggakan kematian kita boleh disampaikan lebih pantas dari detik kematian kita...Tidaklah menghairankan sekiranya kematian arwah YB Dr Lo'Lo juga dipolitikkan sepenuhnya dan sekiranya poster, banner, bunting dan ceramah diadakan di merata tempat dan kematian mereka yang telah kembali menemui Ilahi akan terus dijaja ke sana ke mari....

Alfatihah untuk kedua-dua arwah Sdr Baharuddin dan YB Dr Lo'Lo....Semoga roh mereka ditempatkan disisi golongan yang beriman...Aminn.

[Perbezaan politik dan ideologi tidak mengendurkan tali persaudaraan sesama Islam!]

Saturday, July 9, 2011

Perusuh BerSHIT 2.0 Makan Buffet Guna Duit Pembayar Cukai?

[Gambar menunjukkan perusuh yang ditangkap diberi makan....]

Aku nak tanya PDRM dan Kerajaan sekiranya makanan buffet yang dihidangkan ini dibayar atau ditanggung dengan duit kerajaan...duit pembayar cukai seperti aku, aku declare aku tak HALAL kan duit cukai aku untuk perusuh BerSHIT ni makan....Kalau korang tak kisah, korang punya pasal...korang jangan ingat korang saja yang bayar cukai! Duit cukai aku untuk bangunkan negara...bukan nak bagi makan buffet perusuh BerSHIT macam sialll ni...

Perusuh BerSHIT 2.0 sudahlah menyusahkan rakyat...bisnes tutup, jalan jem...sedap-sedap pulak nak makan buffet...macam siallll...korang tak setuju atau nak bagi alasan lain korang punya pasal tapi aku tak halalkan duit cukai aku untuk bagi makan perusuh macam sialll dalam gambar ni...!


Hebatttt: Wajah Terkini Pelakon BerSHIT 2.0

[Kasihanilah Aku...Dah Macam Gini Macam Mana Nak Meliwat & Mengongkek China Doll...Kasihani Aku!].....Dalam hati AnuWar, aku saja nak bagi bodoh bingai rakyat yang percaya kat aku!!! hahahahaha

Hidup misti pandai temberangggg....hahahaha...ramai juga rakyat yang bahlul melolong melalak kat jalanraya...Ini AnuWar...Ini AnuWar...Pakar putarbelit....hahahahaha....

Aduhhhh...kasihani aku!...(Tipu lagi....hehehehe)



Wednesday, July 6, 2011

Edisi Terhad: JOM BERSIH :( ANWAR 2.0

06 Julai 2011

Sandiwara perhimpunan BERSIH masih hangat di pasaran. Polis sudah mula membuat road blok di jalan-jalan utama ke ibu negara. BERSIH memang BERSHITTTT...Menyusahkan rakyat Malaysia! Mereka yang membuat onar dan taik tapi rakyat menjadi mangsa...Pastinya kerajaan dan pihak Polis dipersalahkan!


Dalam sibuk-sibuk dengan BERSIH...Ada baiknya AmBIGAss, memBERSIHkan Anwar! Dia jangan lupa 16 Julai nanti...Mangsa liwat : Saiful Bukhari Azlan dihina dan dicerca malah Tok Guru Wali Selipar PAS pun menyebelahi peliwat...Jutaan menghina dan mencerca mangsa liwat ini...Namun masih ada jutaan yang lain menyokong kebenaran di pihak mangsa liwat...Saiful Bukhari Azlan! Rupanya sudah 3 tahun berlalu...Peliwat masih bebas dan sedang sibuk dengan BERSIH...Sedangkan peliwat itu sendiri BERSHITTT...KOTOR! Baca Disini....

YANG HAK SUDAH BERDIRI, YANG BATIL PASTI DAN AMAT PASTI JATUH TERSUNGKUR MENYEMBAH BUMI...