Thursday, June 30, 2011

Hangat Bebbb!!! Joe Abdul Kantoi Jadi Pengacara TV3?


30 Jun2011

BERITA ini memang tidak sahih. Secara kebetulan segala kisah ini berkaitan. Seorang lelaki merakam dirinya sebagai Pengacara [seumpama program 360, 999 di TV3], beliau mengagahkan diri bertindak menjadi Pengacara solo dalam program bual bicara beliau khusus untuk membela AnuWar Berahi! Beliau menjelaskan dengan terperinci bagaimana pelaku aksi seks dengan China Doll itu bukanlah AnuWar Berahi. Beliau kelihatan amat yakin dan mempunyai potensi yang tersangat cerah dan baik sekurang-kurangnya untuk mencabar populariti Oprah Winfrey Show. Mungkin program beliau boleh diberi nama JOE BEDUL KANTOI SHOW!!!

Amat malang nasib, Joe Bedul Kantoi! PapaGomo yang memulakan `kerosakan' dan PapaGomo sudah meminta maaf atas keterpaksaan PapaGomo menyiarkan perbuatan belakang tabir Joe Bedul Kantoi. Joe Bedul Kantoi terperangkap dengan pendedahan bahawa beliau berdekah-dekah ketawa dan sangat riang ria bila diberi peluang antara manusia terawal yang dapat menyaksikan aksi seks AnuWar Berahi...

Joe Bedul Kantoi mungkin membayangkan bahawa sekurang-kurangnya RM1 Juta boleh dipungut hasil `royalti' yang sepatutnya beliau terima kerana menonton tayangan esklusif aksi seks AnuWar Berahi...Joe Bedul Kantoi juga mungkin berkira-kira akan `paw' AnuWar Berahi! Dan beliau juga akan makan komisen sekiranya RM1 Juta setiap seorang YB berjaya dikutip jika berjaya dibawa menonton video lucah AnuWar. Bayangkan jika Joe Bedul Kantoi `kolek' 20% daripada RM1 Juta...Fuhhh!!! Joe Bedul Kantoi memang licik dan nampak cerdik dan memang mempunyai ciri-ciri dan bakat mengacara yang semulajadi...Joe Bedul Kantoi cerdik tetapi bangang dan bahlul dalam mengurus bakat `membohong' dan `mengacara' beliau...Joe Bedul memang sudah kantoi....!!!


Dari sisi berbeza, Wardina yang dikatakan `kantoi' semasa bersama majlis anjuran Pakatan Rakyat sedangkan beliau staf TV3...Macam-macam cemuhan dan prasangka dilemparkan kerana kepintaran Wardina...Adakah Wardina seorang Trojan Horse di TV3??? Wardina sudah menafikan beliau penyokong mana-mana parti politik termasuk PKR atau Pakatan Rakyat. Ramai meragui Wardina sebenarnya...tapi seperti biasa mereka yang menggelar diri mereka Bersih sebenarnya tersangat BerSHIT! Mereka KOTOR...


Maka, dengan alasan untuk menenangkan diri...Wardina bercuti panjang (2 Bulan) dari tugas beliau sebagai Pengacara MHI TV3. Wardina melalui peguamnya memberikan amaran mana-mana blogger yang menayangkan gambar beliau yang lama yakni tanpa menutup aurat rambut beliau...akan disaman atau diambil tindakan perundangan! Isunya, gambar tersebut bersepah-sepah di alam maya...tak percaya google saja nama beliau! Anda lihat pelbagai aksi manja Wardina...Saman sajalah Pakcik Google! Kalau menang Wardina boleh terus berhenti mengacara...


Sambunggg...kalau dah berhenti, Joe Bedul Kantoi bolehlah masuk daun. Sia-sia rasanya bakat `terpadam' beliau dalam bidang pengacaraan. Bayangkan rating MHI akan meletup di pasaran tatkala Joe Bedul Kantoi muncul sebagai Pengacara TV3!!!! Bayangkan betapa hebatnya Joe Bedul Kantoi...Cuba pula bayangkan reaksi AnuWar Berahi? Hmmm...AnuWar Berahi pasti kemut depan belakang...tahan geram akibat perbuatan curang Joe Bedul Kantoi...Setiap detik tawa Joe Bedul amat menghiris hati hempedu AnuWar Berahi...Joe Bedul Kantoi memang tak guna...AnuWar menyumpah seranah! 


Joe Bedul pasti sudah tahu untung nasib beliau sebagai wakil rakyat! Belum tentu beliau dicalonkan oleh PKR pada PRU akan datang. Siapa tahu Wardina yang akan menggantikan tempat Joe Bedul...Hmmm...Joe Bedul pula ganti Wardina jadi Pengacara! Amacam.....??? Tak pecaya....????

Apapun alahaiiii Joe Bedulll...Lu Langsi Lu Mataiii...! AnuWar tengah bengkek sama lu...Lu tengok AnuWar makan karipap...stylooo beb!!! Tengah gerammm tuu...


Wednesday, June 29, 2011

BerSHIT 2.0 = I (AM-BIG-A)ss 2011!!!

Tuesday, June 28, 2011

Panassss: Cerita Disebalik BerSHIT 2.0, Ambiga `The Queen'?

[Senarai Orang Kuat Pendukung Ambiga `The Queen']

Johari Abdul Kantoi...! Itu Bukan Saya?


28 Jun 2011

Kantoi....Kantoi...Abang Joooo dah kantoi....Mana mau pusing YB??? Sebab AnuWar's Sin???...Ini kali lah kau YB...AnuWar musti tibai YB depan belakang!!! (YB jawab saja begini...`I will call U back!')

Abang Jooo dah kantoi...Apalah nasib...duit RM1 Juta tak dapat...AnuWar pulak tunggu nak sebat depan belakang Abang Joooo....nasib ko lah YB...


[Ulasan Joe Abd Kantoi selepas menonton aksi lucah AnuWar]

Nota: Percayalah, sepertimana YB Johari Abdul Kantoi kata dalam video `pembelaan terhebat' beliau menafikan AnuWar yang sedang kongkek China Doll bahawa `penyamaran' atau `plastic surgery' boleh mengubah wajah seseorang...Rasa-rasanya dalam video yang diup loadkan oleh PapaGomo dan dipromokan di TV3 malam ini, orang berkenaan bukanlah YB Johari Abdul Kantoi! Dato Trio telah memerangkap dan membawa pelakon untuk menyamar atau dibedah palstik wajah seseorang yang mempunyai hampir-hampir sama susuk tubuh dengan YB Johari Abdul Kantoi...Tahukah kamu bahawa YB Johari Abdul Kantoi semasa video ini dirakamkan berada dimana?...Jeng...jeng...jeng...

YB Johari Abdul Kantoi akan bagitau AnuWar Berahi(m)...Itu bukan saya...! AnuWar boleh percaya ker???


YB Johari Abdul Kantoi lagiiiiii....Istimewa untuk YB seekor ini, hayati dan amati kata-kata ini ~ Lain kali nak tengok video `blue' jangan over happy YB...You gelak AnuWar mengenjut China Doll, Kali ini AnuWar gelak gaban sebab you pun kantoi kena rakam CCTV!

YB nak lompat join geng YB Bebas...YB malu pulak! YB nak lompat masuk BN...RM1 Juta tak dapat dan tak akan dapat! Elok sangatlah YB masuk DAPig...Jadilah YB Melayu pertama dalam DAP tahun 2011...

Apa-apapun...YB Johari Abdul Kantoi lagiiiii.............

Saturday, June 25, 2011

Panasss Video Seks Anwar Ibrahim: Mengenali Pakar Yang Mengesahkan Anwar Yang Kongkek China Doll!



26 Jun 2011, Ahad
 
MENJADI kelaziman di pihak pembangkang a.k.a Pakatan Rakyat (baca: Fcukatan Rogol) mempercayai kenyataan pakar dari luar negara. Dalam kes liwat Anwar Ibrahim baik dalam liwat 1 mahupun liwat II, mereka mengusung pakar luar negara pilihan mereka khususnya dalam mencari kekhilafan pendakwaan samada dari segi teori mahupun akademik. 

Dalam memperkukuhkan siasatan pihak pendakwaan dalam kes Dato Trio yang telah didakwa dan dijatuhkan hukuman akibat kesalahan menayangkan video lucah aksi Anwar Ibrahim, pakar berkaitan imej dari luar negara telah digunakan untuk mengesahkan ketulenan video dan mengesahkan pelaku / pelakon dalam video lucah tersebut. Seharusnya Anwar Ibrahim dan pengikut totok Anwarisma mengalu-alukan hujah pakar berkenaan. Pakar berkenaan akan dijadikan `idola' dan sebutan pujian dalam ceramah kutuk caci pemimpin PR sekiranya hujah dan kenyataan mereka memihak kepada mereka. Blog ini percaya mereka pasti tidak duduk diam. Anwar pasti gelisah dan meracau tidur malam. Beliau tentu mahukan maklumat bahawa pakar ini telah dibeli oleh kerajaan BN. Atau pakar ini akan dikaitkan dengan apa saja yang berkaitan dengan pemimpin BN dan kerajaan BN. Tidak mengejutkan jika kredibiliti pakar ini juga akan dipersoalkan malah ditelanjangi oleh pemimpin PR. Mereka pasti sedang mengkaji dan mencari `points' untuk `discredit' pakar ini...kerana hujah mereka tidak membantu Anwar AlJuburi!

Penyiasat kematian yang dianggap pakar oleh mereka dari Thailand...walaupun dengan penampilan macam hantu raya dan nama pun lucah...Ms PornTIP! Dia adalah lebih pakar dan telus daripada mana-mana pakar yang dijemput atau dilantik oleh kerajaan BN. Politik itu selain daripada permainan nombor, ia juga adalah permainan persepsi. Maka, menimbulkan persepsi negatif di kalangan minda pemikiran rakyat Malaysia terhadap pemimpin dan kerajaan BN amat penting dilakukan...Itulah yang sedang dan akan dilakukan oleh Pakatan Rakyat!

Ingin mengenali biodata berkenaan dua pakar yang mengesahkan bahawa Anwar Ibrahim adalah pelaku dalam video lucah tersebut dan mengesahkan bahawa video lucah itu adalah asli, baca seterusnya dibawah:-


Lorenzo Torresani is an Assistant Professor in the Computer Science Department at Dartmouth College. He received a Laurea Degree in Computer Science with summa cum laude honors from the University of Milan (Italy) in 1996, and an M.S. and a Ph.D. in Computer Science from Stanford University in 2001 and 2005, respectively. In the past, he has worked at several industrial research labs including Microsoft Research Cambridge, Like.com and Digital Persona. His research interests are in computer vision, machine learning and computer animation. In 2001, Torresani and his coauthors received the Best Student Paper Award at the IEEE Conference On Computer Vision and Pattern Recognition (CVPR). He is the recipient of a National Science Foundation CAREER Award. Selanjutnya BACA DISINI..






Hany Farid received his undergraduate degree in Computer Science and Applied Mathematics from the University of Rochester in 1989. He received his Ph.D. in Computer Science from the University of Pennsylvania in 1997. Following a two year post-doctoral position in Brain and Cognitive Sciences at MIT, he joined the faculty at Dartmouth in 1999, where he is currently a professor of computer science. Hany is also the Chief Technology Officer and co-founder of Fourandsix Technologies, Inc. Hany is the recipient of an NSF CAREER award, a Sloan Fellowship and a Guggenheim Fellowship.


From digital forensics to the digital reconstruction of Ancient Egyptian tombs, Hany works and plays with digital media at the crossroads of computer science, engineering, mathematics, optics, and psychology.
Selanjutnya BACA DISINI...

Lagu Wajib AnuWar Berahim...Jom Dengar!

Friday, June 24, 2011

Panasss Terbukti: Fakta Kes Video Seks Anwar Ibrahim!



25 Jun 2011, Sabtu

Berikut adalah fakta kes Trio Datuk T yang dituduh di Mahkamah Majistret Kuala Lumpur berhubung penyebaran klip video seks yang dikaitkan dengan seorang pemimpin pembangkang (Anwar Ibrahim).

FAKTA KES:

1. Pada akhir Februari 2011, Shazryl pergi berjumpa dengan Shuaib di Taman Sri Ukay, Ampang, Selangor berkenaan satu peranti storan media (pendrive) yang mengandungi rakaman hubungan seks di antara seorang lelaki yang dipercayai Anwar dengan seorang perempuan warga negara China.

2. Shazryl dan Shuaib berbincang sesama sendiri dan bersetuju untuk berjumpa Rahim berkenaan kandungan peranti itu berikutan ia sensitif dan membabitkan kepentingan negara.

3. Shazryl dan Shuaib berjumpa dengan Rahim di Wisma UOA, Jalan Pinang, Kuala Lumpur berkenaan kandungan peranti tersebut. Selepas berbincang mereka bertiga membuat keputusan untuk menayangkan rakaman video yang terkandung dalam peranti tersebut dan memutuskan untuk memanggil wartawan bagi menyaksikan rakaman video tersebut.

4. Dalam perbincangan itu, Rahim mencadangkan tayangan video berkenaan dibuat di Hotel Carcosa Seri Negara dan menjemput beberapa wartawan untuk menyaksikannya. Perkara ini dipersetujui oleh Shazryl dan Shuaib.

5. Pada 19 Mac 2011, Rahim menghubungi seseorang bernama Haji Kamarulail Sulaiman dan meminta beliau menempah sebuah bilik di Hotel Carcosa Seri Negara.

6. Pada 20 Mac 2011, Haji Kamarulail pergi ke Hotel Carcosa Seri Negara di Jalan Mahameru, KL dan menempah bilik Seri Makmur di atas nama Rahim bermula dari hari tersebut sehingga 21 Mac 2011 (Isnin).

7. Pada 20 Mac 2011, Shazryl telah meminta Ketua Wartawan The Star, Sirajinisa Habibu Mohd untuk menyebarkan kepada wartawan media supaya hadir ke Hotel pada 21 Mac 2011 mengenai satu cerita besar demi kepentingan negara.

8. Sirajinisa menyebarkan jemputan kepada wartawan dan wartawan-wartawan membuat sebaran kepada wartawan lain.

9. Pada 21 Mac 2011 ramai penyunting akhbar dan wartawan tiba di hotel itu seawal jam 9 pagi. Shazryl meminta Shuaib menapis wartawan yang hadir sebelum dibenarkan masuk bilik Seri Makmur bagi menyaksikan tayangan video itu.

10. Pada jam 10 pagi, penayangan video mengandungi adegan lucah ini kemudian dilakukan oleh Shazryl menggunakan LCD CPU jenama Lenovo kepunyaan Shazryl . Semasa tayangan rakaman video dijalankan, Shazryl memberi penerangan mengenai rakaman video itu dan menerangkan gambar beliau turut terakam sebelum rakaman hubungan seks di antara seorang lelaki dipercayai Anwar dengan seorang perempuan warganegara China. Shuaib juga hadir sepanjang masa penayangan di bilik itu. Penayangan video tersebut dilakukan secara berulang dan pada setiap tayangan hanya beberapa orang wartawan saja yang dibenarkan menontonnya.

11. Tayangan mengambil masa antara 20 hingga 25 minit. Secara keseluruhannya seramai 13 wartawan menyaksikan tayangan rakaman video tersebut dan tayangan terakhir tamat lebih kurang jam 12 tengah hari.

12. Pada 22 Mac 2011, Anwar membuat laporan polis berhubung penayangan tersebut .

13. Pada 23 Mac 2011 jam 4 petang, sidang media dilakukan oleh Shazryl dan Rahim di Hotel Impiana KLCC. Dalam sidang media itu Shazryl dan Rahim mengaku mereka bersama Shuaib bertanggungjawab menayangkan rakaman video tersebut kepada wartawan di Hotel Carcosa Seri Negara pada 21 Mac 2011.

14. Pada 24 Mac 2011 jam 5 petang, Shazryl dan Rahim datang ke Ibu Pejabat Polis Bukit Aman untuk menyerah diri dan memberi kerjasama dalam siasatan dijalankan. Shazryl menyerahkan peranti yang mengandungi rakaman hubungan seks di antara seorang lelaki dipercayai Anwar dengan seorang perempuan warga negara China.

15. Pada 25 Mac 2011, Shuaib menyerah diri di Ibu Pejabat Polis Bukit Aman dan memberi kerjasama dalam siasatan dijalankan.

16. Keterangan mendapati rakaman itu diambil dalam sebuah bilik apartment di Ampang, KL.

17. Polis mendapatkan rakaman CCTV di apartment itu dan mendapati kehadiran Anwar bersama Shazryl di lobi apatment tersebut pada 21 Februari 2011.

18. Keterangan menunjukkan rakaman video mengandungi adegan aksi lucah iaitu perbuatan menghisap kemaluan lelaki oleh seorang wanita dan persetubuhan di antara seorang lelaki dan seorang wanita dalam keadaan kedua-duanya berbogel.

19. Hasil analisa oleh pakar dari Dartmouth College, Handover, New York, Hampshire Amerika Syarikat mengesahkan rakaman video tersebut adalah tulen iaitu tidak dilakukan sebarang tampering dan super impose serta berasal daripada satu alat perakam DVR yang dirampas dari Shazryl.

20. Pakar dari Dartmouth College, Handover, New Hampshire, Amerika juga telah menjalankan Facial Recognition Analysis terhadap pelaku seks (lelaki) di dalam rakaman video dan hasilnya mendapati menyerupai Anwar.
Anwar Ibrahim, anda memang hebat...liwat dan kongkek memang kesukaan kamu! 
 

Memang Panassss: Pelaku Video Seks ~ Sah Anwar Ibrahim...99.99%?


25 Jun 2011, Sabtu


SEMALAM Dato Trio telah didakwa di mahkamah dan mengaku salah. Mereka didenda dan membayar denda mereka atas kesalahan menayangkan video `terlampau'.Nasib baik mereka yang `dijemput' hadir untuk menonton video terlampau itu tidak didakwa. Demikian juga dengan pelaku a.k.a pelakun di dalam video seks tersebut yakni DS Anwar Ibrahim yang disahkan 99.99% adalah Anwar Ibrahim yang juga tertuduh yang diarah membela diri 16 Julai ini di dalam kes liwat. Anwar Ibrahim sah pelakun video seks DISINI..


Untuk membersihkan diri, Anwar tumpang sekaki dalam demonstrasi BerSHIT yang akan diadakan. Elok sangat ler tu...kena simbah dengan air suci FRU agak-agaknya mungkin segala taik yang ada di badan Anwar Ibrahim akan tertanggal atau akan terus mentaikkan beliau!

Anwar dirakam di CCTV lokasi aksi seks beliau dengan pelacur China....DISINI..!!!

Wednesday, June 22, 2011

Khir Toyo: Doktor Gigi Yang Malang...

 
22 Jun 2011, Rabu


PENDAKWAAN sudah menutup `kes' bagi pihak mereka. Yang tinggal adalah hujah-hujah pendakwa dan pembela sebelum Tuan Hakim memutuskan ada prima facie atau tidak kes rasuah membabitkan Mantan Menteri Besar Selangor yang juga bekas Doktor Gigi iaitu DS Khir Toyo! 

Sekiranya kita hanya mendengar atau membaca soalan dan jawapan pihak pendakwa dan saksi pendakwa, amat pastilah Dr Khir Toyo ada prima facie dan amat berpeluang dipanggil membela diri serta sangat berpeluang untuk menghuni `banglo' ...mungkin di Sg Buloh!

Bagi mereka yang totok kepada `perjuangan' anti establishment dan anti kerajaan BN, kali ini mereka terkinja-kinja mendengar soalan dan jawapan pendakwa dan saksi pendakwa kerana kononnya `keadilan mutlak' hampir dicapai. Gembira tahap gaban sungguh mereka....! Berbeza sekiranya `pemimpin' kesayangan mereka diheret ke mahkamah. Ketika itu institusi kehakiman dilihat tidak adil dan `kotor'. Dituduh kes meliwat dubur orang lain pun mengharapkan penangguhan demi penangguhan...biarlah kes berlarutan bertahun-tahun...kalau cepat dibicarakan seperti kes Khir Toyo, nanti dikatakan konspirasi...Kepala otak mereka ini memang benar-benar malaun...satu sen pun tak boleh pakai!

Kalau kalian meneliti, membaca dan mendengar soal jawab peguam bela dan saksi pendakwa, pasti skrip nya adalah berbeza. Mereka yang totok kepada anti kerajaan BN...mana mahu dan mana mungkin menerima atau mempercayai soal jawab di peringkat ini. Soal jawab ini adalah konspirasi...!!! Khir Toyo sudah bersalah sebelum didapati bersalah oleh Mahkamah...Ini baru keadilan namanya!

Jika Tuan Hakim memutuskan kes rasuah Khir Toyo tiada prima facie...hmmmm! tidak menghairankan jika ada yang `volunteer' untuk melakukan aksi `ekstrem' seperti berbaring di atas jalanraya (biasa orang PAS yang sanggup) dan berdemo jalanan (biasa PKR dan PAS yang suka cara ni...)! Puak DAP, suka menonton dan menyaksikan kuda-kuda tunggangan mereka `beraksi' (yang bodoh yang `beraksi', yang menyaksikan suka senyum selepas memperkuda dan memperbodoh mereka yang suka `beraksi')....Ini adalah konspirasi..!!!

Malang sungguh nasib Khir Toyo...Rumah Anwar Berahi(m) bersama Jijah Omega (Wan Ajijah) di Segambut yang dikatakan bernilai lebih RM7 Juta tidak dipertikaikan. Pengikut totok PAS/PKR/DAP & Nuar Berahi mungkin berkata `rumah Anwar hasil duit halal dan disahkan oleh JAKIM...hahaha...' Kalau Nik Ajis tak komen apa-apa bermakna halal ler tu...' Sebab Anwar bersih dan halal semasa makan gaji sebagai Menteri dan Timb PM di bawah kerajaan BN dulu maka kalau Anwar ada harta benda bernilai ratusan juta pun bukanlah masalah. Dulu Mat Sabun kata AlJuburi kentut busuk, sekarang AlJuburi dah BERSIH dari kentut busuk...maka AlJuburi digugurkan! Tapi nama glamer Mat Sabun...menten! Itu trade mark beb...

Alahai malang Khir Toyo...

Sapu Bersih Anwar Ibrahim 4

Sapu Bersih Anwar Ibrahim 3

Sapu Bersih Anwar Ibrahim 2

Sapu Bersih Anwar Ibrahim 1

Thursday, June 16, 2011

Kartun Lawak Hina Islam: Antara Zunar dan Miko!


17 Jun 2011, Jumaat

Hmmm...semasa membaca kartun oleh Miko di Utusan Malaysia, saya tersenyum. Bukan kerana menghina agama kesayangan saya dunia akhirat yakni agama Islam tetapi kerana membayangkan bagaimana individu tertentu yang gemar mempergunakan malah memperkudakan agama suci Islam hanya untuk kepentingan politik mereka. Mereka mengatakan mereka `pakar' dalam pelbagai bidang agama, namun mereka juga sebenarnya banyak `menyalahgunakan' kepakaran mereka untuk kepentingan politik. Sedihnya, mereka rela membiarkan  umat Islam itu berpecah belah... (mereka pastinya tidak menerima hakikat ini! dan akan menafikan sehabis-habisnya). Seorang yang mereka sangat percayai bagaikan idola hidup mati mereka sehingga di gelar Tok Guru juga semakin terhakis cahaya kebenaran dalam dirinya. Malah ada yang seumpama menganggap `Tok Guru' ini bagaikan `wali' bilamana apa saja diungkapkan beliau seakan diterima sebagai `fatwa' yang benar. Sedangkan `Tok Guru' ini juga seorang ahli politik dan tidak dapat dielakkan mempergunakan ilmu agama yang ada untuk memperkukuhkan politik beliau...Maksum kah beliau?

Saya masih geleng kepala bila mereka `menekan' kartunis Miko. Perbuatan kartunis pujaan mereka seperti Zunar yang banyak melakukan onar tidak pula dianggap menghina agama Islam tetapi dianggap seni dan satira seorang kartunis `Islam' yang menyokong mereka! Semoga rakyat marhaen dapat membezakan antara agama dan politik....antara yang menggunakan Islam sebagai perkataan di dalam organisasi mereka tetapi mereka juga yang sering menimbulkan keraguan dalam perjuangan Islam mereka...Kamurang fikirlah sendiri...

Tulisan YB Dato Zul Nordin berkaitan kartun ini juga elok dibaca sebagai maklumat untuk mendapatkan kebenaran...BACA DISINI!

Friday, June 10, 2011

Anwar Berahim: PAS & DAP Tak Guna Otak!!!!!


Meskipun sudah lebih 14 tahun berlalu, tetapi AnuWar Berahi(m) tetap Anwar Ibrahim...kaki putar dan kaki kelentong! Memang benar kata-kata Anwar Berahi(m) bahawa PAS dan DAP tak guna otak! Sebab itu Karpal Sink kata `AnuWar harus bertobat!'....Sebab PAS & DAP tak guna otak @ bodoh (maksudnya ahli-ahli PAS & DAP le tu...) mereka tetap menyokong dan membontoti AnuWar Berahi(m). Tak kisah dengan liwat dan aktiviti seks tidak bermoral AnuWar Berahi(m). Video Seks Mat Sabu, Timbalan Presiden PAS kembali di pasaran!!! Eloklah sangatlah tu...Mat Sabu gelar AnuWar = Al Juburi. AnuWar Berahi(m) gelarlah Mat Sabu = Al Kongkek....Suka hatilah ko Mat Sabun... kena tangkap khalwat pun boleh kena undi jadi Timbalan Presiden Parti SeIslam Malaysia (PIS@PAS)...Betul kata AnuWar Berahi(m) PAS memang tak guna otak!...

Sunday, June 5, 2011

Semakin Panasss: Musa & Shafie Masih Bersandiwara...

5 Jun 2011, Ahad


Tajuk drama politik UMNO Sabah minggu ini agak menarik! Skrip dan lakon layar sudah lama `dilangsungkan' cuma pelakon utama dalam drama ini belum pernah sebelum ini berterus terang. Orang bilang berlakonlah katakan! Namun selama ini, ramai pemerhati politik mahupun orang politik khususnya di Sabah mengetahui bagaimana `mesranya' perhubungan politik antara Shafie dan Musa.

Mungkin juga mereka berdua semakin terasa bahang atau semakin teruja dengan kehangatan politik. Lalu kedua-duanya bersuara dengan nada yang sedikit berbeza...Orang bilang juga, inilah dikatakan cakap orang politik! Nah ambil kau...Kata-kata orang politik di Sabah, siapa yang `mendahului' carta sokongan politik di Sabah setakat ini? Tidak dinafikan walaupun Shafie adalah Naib Presiden III UMNO (atau orang kelima dalam ranking kepimpinan UMNO) tetapi Musa Aman juga yang `menguasai' kepala-kepala politik di Sabah! 

Musa Aman mempunyai `gerak kerja' yang agak kemas dan teratur dalam menyaingi Shafie Apdal yang merupakan orang atasan UMNO dan Menteri di kementerian yang agak `berisi'. Musa Aman sentiasa `menunjuk-nunjuk' betapa hebat dan pentingnya kepimpinan beliau serta pentingnya beliau kepada UMNO Sabah. `Promosi' baik seumpamanya berjalan lancar dan teratur oleh Musa Aman khususnya di hadapan dan di mata DS Najib Tun Razak. Dalam soal ini, Shafie Apdal ketinggalan agak jauh! Blog ini `enggan' mengulas panjang buat masa ini. Tetapi sepertimana orang politik Sabah yang lain, blog ini percaya Musa Aman `berjaya' menutup kelemahan beliau dan `menenggelamkan' Shafie Apdal. Dan Shafie Apdal ternyata tidak mengganggu `keamanan' Musa Aman. 

Lihat dua statement berbeza oleh Shafie Apdal DISINI dan Musa Aman DISINI.....Adakah `lakonan' mereka kelihatan tulen dan `hidup'? Mereka tidak kelihatan berlakon walaupun banyak berkias-kias dan `madah berhelah'... Kamurang pikirlah sendiri....!!!

Pengasas Anwar Al-Juburi: Timbalan Presiden PAS!


05 Jun 2011, Ahad


TAHNIAH...Blog ini mengucapkan tahniah kepada Mat Sabu! Bukan senang seorang lelaki yang pernah ditangkap khalwat dan `terbebas'  kerana kelemahan teknikal dimana hakikat yang sahih beliau ditangkap berdua-duaan dengan wanita yang bukan muhrim di sebuah bilik hotel (kalau tak kena tangkap, dah belayarlah torpedo Mat Sabu...sudah pasti Mat Sabu kat atas perut Norma!). Bukan mudah juga bagi seorang lelaki yang `hebat' berceramah dengan kata-kata maki hamun dan caci cerca seperti Mat Sabu menang sebagai Timbalan Presiden PAS...Mat Sabu memang wajar menelan semula gelaran Anwar Al Juburi yang beliau popularkan dahulu...


Kini Anwar boleh tersengih dan test power samada Mat Sabu sudi menerima ajakan manja Anwar...`Can I F##k You Today?'.....Mat Sabu dah tak geli dah...dia dah tarik balik gelaran tu...Nak tanya, Mat Sabu percaya tak Anwar kaki liwat atau kaki jubursehingga terbitnya gelaran Anwar Aljuburi? Kalau tak percaya, kira dulu tu memang niat Mat Sabu memfitnah Anwar Berahi sajalah! Elok moleklah tu...Timbalan Presiden PAS yang diundi oleh perwakilan PAS kaki fitnah! Kalau Mat Sabu betul percaya Anwar Berahi itu adalah makhluk sebenar AlJuburi maka, beruntunglah PAS dan ahli-ahli PAS kerana mempunyai Timbalan Presiden yang putar belit dan penipu! Mat Sabu memang hebat sebab bukan mudah mengalahkan dua calon yang dikira jauh lebih baik peribadi mereka berbanding Mat Sabu! Nampaknya selera perwakilan PAS sudah berubah...mereka pun minat juga dengan pemimpin `ditangkap basah' seperti Mat Sabu @ Mat Sabun!


Kemenangan ramai pemimpin PAS yang dikatakan masuk dalam kategori `Anwarista' atau Erdogan...sebenarnya untuk memperhebatkan jentera pilihanraya PAS. Itu juga yang mereka akui. Ada yang kata geng ulama dalam PAS tak agresif...maka yang diperlukan saat ini dan menjelang PRU13 adalah geng ularmak! Geng ularmak lebih agresif dalam berkata fitnah dan menipu rakyat disebalik topeng agama Islam yang mereka pakai. Ularmak ini sebenarnya sudah berangan memegang pelbagai jawatan kabinet kerana masih taksub dengan janji manis palsu 16 Sept Anwar Al Juburi! Dengan kemenangan mereka sebagai pemimpin kanan PAS sudah pasti mereka diposisi jawatan yang baik kelak...Itupun dengan telahan dan anggapan PRU13 Anwar Berahi yang punya! Geng ulama sebenarnya kena faham dan tahu kehendak ahli parti ~ mereka tidak relevan jika terus dengan cara ala sekolah pondok dan tidak giat memfitnah mahu pun menggelar seseorang sepertimana Mat Sabun (gelaran Mat Sabu selepas menang Timbalan Presiden PAS!).

Apapun, realitinya PAS itu bukan agama. PAS adalah parti politik. Menjadi ahli PAS tidak menjadikan anda maksum! Meskipun, kelihatan bagaikan Nik Aziz boleh mengampunkan dosa-dosa lampau...Itu semua bohong. Pemimpin PAS juga mengejar projek dan kebendaan...malah sentiasa bernafsu sepertimana Anwar Berahi bernafsu dengan China Doll...! 

Tahniah sekali lagi kepada Mat Sabun...dan tidak lupa juga kepada anak lelaki Nik Aziz dan anak lelaki Hadi Awang yang menang dalam pemilihan peringkat pemuda PAS...(Ini tidak dikira kroni! Umpamanya kalau dalam UMNO berdosa tapi dalam PAS tak! Itu yang hebatnya hukum hakam dalam PAS)