Wednesday, May 25, 2011

Panassss: Anwar Ibrahim Gembira Menyanyi Di Indonesia! Jijah Tertipu...

mm

Anwar Ibrahim rupanya berbakat menyanyi. Beliau mempunyai suara yang boleh tahan...hmmmm....dah biasa mengayat pompuan...Tak caya? Korang tengok kat SINI

Anwar langsung tidak `terganggu' dengan kes liwat dan video seks yang membabitkan beliau...Bak kata orang `hidup mesti bergumbira'....Benar! sekurang-kurangnya sebelum kembali menghuni Penjara Sg Buloh hingga akhir hayat! Cayalah Anwar...macam Raja Lawak pun ada jugak dia ni...hentamlah ko Anwar!

Friday, May 20, 2011

Ulang Tayang: Pembohongan Terbesar Pemimpin Di Malaysia!

Wednesday, May 11, 2011

Hepi Bornday: UMNO Atau Pemimpin UMNO Yang Mudah Lupa?


11 Mei 2011, Rabu

Hari ini kata orang genaplah 65 tahun usia UMNO. Tidak perlu berbicara panjang lebar tentang sejarah parti ini. UMNO sudah melalui pahit manis dan bahagia derita dalam politik negara. Sepanjang usia ini, pastinya PRU12 pada tahun 2008 adalah yang paling tragis! DS Najib yang mengambilalih teraju UMNO dan kerajaan Persekutuan Malaysia berhempas pulas menampal kebocoran yang dialami UMNO. Pembangkang ligat berkokok dan berkata bahawa UMNO sudah tidak relevan! Betul ke atau pembangkang PAS,PKR dan DAP yang sebenarnya tidak laku dipasaran?

Jika UMNO tidak relevan lagi bukanlah salah parti itu sebenarnya tetapi kenalpasti daan terajang keluarlah `beberapa' pemimpin yang mudah lupa, pelupa, buat-buat lupa dan sengaja lupa! `Ramai' telah ditarbiyahkan dan ramai juga yang disepak keluar samada secara paksa rela atau suka tapi tak rela...Namun masih ada `saki baki' yang berselindung disebalik kesungguhan UMNO untuk menghambat kembali sokongan rakyat khususnya umat Islam, Melayu dan Bumiputera. Saki baki inilah yang masih rakus mencari kuasa dan `membeli' kuasa. Jika UMNO hilang, mereka inilah puncanya! 

Apapun, Selamat Hari Jadi UMNO! Makin tua jangan suka buat perangai bodoh lagi...Kepada pemimpin UMNO yang masih `gila kuasa' dan `membeli kuasa', tahniah kerana masih bertahan dalam penyamaran di dalam UMNO!

Luahan hati sahabat blogger Darul Ehsan Today, WT kongsikan bersama DISINI....

Sunday, May 8, 2011

Man Utd vs Chelsea: Battle of the Season 2010/2011


8 Mei 2011, Ahad

Hari ini atau lebih tepat waktu Malaysia pada lewat malam ini, pertembungan Man Utd dengan Chelsea dianggap penentu atau `final' EPL. Pasti jutaan peminat tidak kira ideologi politik akan duduk bersama menonton dan menyokong pasukan kegemaran masing-masing. WT pastinya berharap Man Utd memenangi perlawanan ini dan yakin Chelsea akan dijinakkan. Apapun bola itu bulat...kalau bola itu leper, mungkin Chelsea akan memang besar! hahaha....

Viva Man Utd....!


Saturday, May 7, 2011

Selamat Hari Ibu!

8 Mei 2011, Ahad

Selamat Hari Ibu! Semoga Allah sentiasa memberkati ibu-ku dan semua ibu-ibu di seantero dunia...

Friday, May 6, 2011

Yang Sebenarnya: Puluhan Ribu Rakyat Berhimpun di Masjid Negara...:(

 
6 Mei 2011, Jumaat

Mana mungkin perhimpunan menyokong AnuWar Ibrahim cuma dihadiri oleh beberapa ekor makhluk halus! AnuWar masih ada bisa...masih ada nafsu...AnuWar kononnya masih ada aura...Tak Percaya? Lokasi biasa untuk mencari promosi murahan adalah `mencemarkan' kesucian Masjid Negara dengan perhimpunan membela seorang manusia peliwat dan penzina! 

Memang benar, puluhan ribu rakyat Malaysia masih `setia' dengan perjuangan reformasi dan membela AnuWar Ibrahim...Baca DISINI dan DISINI...

Wednesday, May 4, 2011

(Ini Pun Panasss...) Ketua Pemuda UMNO Sabah Dipecat? [Siri 2]


4 Mei 2011, Rabu

Prinsip `kill or to be killed'...Pemuda UMNO Sabah sudah mengimplementasikannya. Jangan akhirnya Pemuda UMNO Sabah menjadi entiti `SDN BHD atau BERHAD' yang dikuasai oleh individu tertentu khususnya yang mempunyai saham kuasa tertentu. Eloklah kalau si Luncai yang menjadi teraju membawa Pemuda UMNO Sabah..Tidak mungkin Pemuda UMNO yang lain akan ikut sama terjun. 

Bravo Pemuda UMNO Sabah! Selesai satu drama...rasanya ada lagi drama yang lebih `thrill' selepas ini...pasti ada selagi nafsu kuasa dan kekayaan belum pernah puas...


Kota Kinabalu: Sandakan Umno youth chief Awang Kadin Tang has been appointed the new Sabah Umno Youth Chief, taking over from Azman Roslan. 

Making the announcement, Sabah Umno youth assistant secretary, Shahelmy Yahya, said Sabah Umno youth vice chief, Mohd Joh Wid, has been elevated to deputy chief. 

"Other positions in the youth movement (for Sabah) remain the same," he said, after a Sabah Umno Youth extraordinary meeting, Tuesday. Khairy was unable to attend because he had a prior engagement in Kuala Lumpur. 

Shahelmy said the minor reshuffle involved only Awang Kadin and Mohd Joh, adding that Azman will still remain Keningau Umno youth chief. 

According to him, their appointments have been effective since April 25. 

Extending the movement's appreciation to Azman's contribution and leadership for the past two years, he clarified that Azman was not sacked from his former post. 

"There was no letter of termination given to Azman. In fact, I saw myself the appreciation letter given to him by Umno Youth Chief, Khairy Jamaluddin," he said. 

Shahelmy said reshuffle in the leadership is normal in such organisation and that Sabah was not the first to do so. 

"Umno Youth in Selangor, Perak and Penang also have seen their respective leaderships removed." 

However, he reiterated that the restructuring exercise in Sabah Youth Umno was minor. "It is more towards strengthening the youth movement in view of the impending 13th General Election that could be held at any time from now," he said. 

He also denied there is a division in the State's Youth Umno. 

Sepanggar Umno youth vice chief, Mohd Razali Razi questioned the timing of Azman's removal, saying it had no proper justification and that it had sent wrong interpretations as well as signals to the State Umno Youth. 

The removal, he said, was made prematurely without considering the views of all Umno Youth leaders in Sabah, including division youth vice chiefs. 

Shahelmy said a total of 14 Sabah youth Umno chiefs attended the extraordinary meeting. 

The rest were unable because they were overseas. He said Azman last Friday said Khairy would be announcing the reason for his removal from office. 

He was informed of the changes in the State's Umno Youth leadership on Apr 25 adding that it was a normal matter and that he accepted the decision with an open heart. 

Meanwhile, Awang Kadin thanked Khairy for his appointment and also extended his appreciation to Azman for the latter's contribution and leadership. 

On behalf of Sabah Youth Umno, he said they fully support the leadership of Chief Minister Datuk Seri Musa Aman to lead the State in the next general election. 

In LAHAD DATU, Umno Semporna Youth chief, Mohd Azis Jamman, said Khairy must clarify whether the removal of Azman has got something to do with his appointment as Chairman of Felcra.
Mohd Azis said Azman should have also been given a chance to defend himself before his removal. 

Since Azman's removal was done hastily it has also led to many questions in the Barisan Nasional (BN) political circle, especially the Youth movement, and created rifts among Umno Youth members in Sabah, as well, he said. 

"We must acknowledge Azman's leadership where he was able to unite the leadership of youths at the division level following the party's Youth movement election in 2009," he said. 

"In fact, during the Batu Sapi parliamentary by-election, Azman was among the main contributors to the BN's victory," he said. 

Mohd Azis said this after attending the Umno Silam Youth annual meeting here, which was officiated at by Umno Kedah deputy chief cum International Trade and Industry Deputy Minister, Datuk Mukhriz Tun Dr Mahathir. 

He hoped Khairy would give a detailed explanation because the issue might explode and cause a major split in Sabah Umno Youth, which is in the midst of preparing for the 13th General Election. 

Umno Semporna Youth, he said was disappointed that the matter was not discussed first among the party's Youth movement in the State before the decision was made to remove Azman.

Monday, May 2, 2011

Pendedahan Terbaru Untuk Anwar: Selepas Aksi Liwat dan Video Seks!


 3 Mei 2011, Selasa

KUALA LUMPUR 2 Mei – Masa depan politik Datuk Seri Anwar Ibrahim dijangka bertambah kelam, kerana satu lagi pendedahan menggemparkan negara akan dilakukan bekas rakan baiknya, Datuk Shazryl Eskay Abdullah, minggu depan.

Menurut Shazryl Eskay, pendedahan itu kelak, mempunyai implikasi yang jauh lebih besar berbanding rakaman video seks yang wajah pelakunya mirip Anwar kerana ia dikatakan melibatkan soal negara.

“Apa yang saya boleh beritahu ia pendedahan yang cukup besar. Implikasinya jauh lebih besar berbanding rakaman video seks Anwar. Perkara ini melibatkan kepentingan negara,” katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia, di sini hari ini.

Shazryl Eskay berkata demikian ketika diminta mengesahkan tentang desas-desus bahawa satu lagi pendedahan besar bakal berlaku minggu depan membabitkan Anwar, selepas beliau bertanggungjawab mendedahkan rakaman video seks baru-baru ini.

Dalam pada itu, ditanya mengenai cabaran Anggota Jawatankuasa Pas Pusat, Datuk Husam Musa supaya beliau bersama dua lagi trio ‘Datuk T’ menjalani ujian poligraf, Shazryl Eskay mengalu-alukan cabaran tersebut.

Katanya, mereka sedia menjalani ujian poligraf bagi mengesan sama ada terdapat pembohongan atau tidak dalam isu video seks tetapi dengan syarat, Anwar juga perlu sama-sama menjalani ujian tersebut secara terbuka.

Sambil menyindir Husam yang seolah-olah tidak percaya kepada janji Allah terhadap sesiapa yang melakukan sumpah laknat, Shazryl Eskay berkata, beliau berani kerana yakin dirinya berada di pihak yang benar berbanding Anwar.

“Alhamdulillah... Saya terima cabaran tersebut dan sedia untuk menjalani ujian itu secara terbuka. Biar acara tersebut disiarkan secara langsung agar rakyat boleh menilai. Kali ini saya ingin beri penghormatan kepada Anwar terlebih dahulu.

“Saya mahu dia menjalani ujian terlebih dahulu kerana dalam soal sumpah laknat saya sudah mendahului dia. Sebagai pemimpin ‘terhebat’ pembangkang, saya bagi penghormatan kepada Anwar,” jelasnya.

PAS Jerat Anwar Ibrahim!!! PAS check mate Anwar?

2 Mei 2011, Isnin

Hasil solat hajat yang tidak henti-henti dilakukan nampaknya semakin menyerlahkan kebenaran dalam isu membabitkan Anwar Ibrahim. Anwar suka sangat dalam ceramah beliau menyebut ulama itu dan ulama ini samada diluar negeri mahupun dalam negeri....Yang di luar negeri manalah tahu apa-apa...Berduyun-duyun ulama menelefon Anwar....bahkan paderi-paderi pun mendoakan Anwar! Hebat sungguh bapa Nurul Izzah ni...tak sia-sia Angkatan Muda PKR jadi balaci tukang demo manakala ahli PAS jadi tukang baring atas jalan raya! Puak DAP juga yang steady.....bab kiasu dan nak untung sahaja, DAP memang pandai!

Anwar bengkekkk...aman taknya si Husam Musa pergi cabar Dato Trio buat ujian poligraf pula bagi membuktikan Dato Trio berdolak dalih...Woiiii Husam! Mangkuk hayun betul lah umat seorang ni...nak suruh itu ini tolong rujuk kat Anwar dulu lah...Ni main hentam suka hati kepala otak ko je! Tak pasal-pasal Dato Eskay bersetuju dan amat mengalu-alukan...tapi Dato Eskay ajak Anwar Ibrahim sekali! Puak PAS ni betul-betul menyusahkan Anwar Ibrahim...Nik Aziz baru gak cover bontot Anwar...Husam Musang pula buat Anwar gila gaban....

Woiii... korang nak sabotaj Anwar Ibrahim ke???...Cabarlah Dato Trio, benda-benda yang dorang tak berani nak sahut balik...Husam Musang memang nak kena liwat dengan Anwar Berahim...siaplah ko Husam, ready ler bontot ko....

Nak baca lebih lagi...korang baca je lah kat SINI!!! 

Sunday, May 1, 2011

Anwar Ibrahim Takut 3 Perkara!


2 Mei 2011, Isnin

Anwar Ibrahim kalau mengikut dakwaan Dato Nalakaruppan dan terbaru Dato Eskay memang seorang sex maniac. Mereka adalah `pembekal' dan `pengatur' kepada segala perbuatan depan mahupun belakang oleh Anwar Ibrahim. WT terfikir mungkin juga ada beberapa orang lain yang punya peranan dan `tanggungjawab' seperti Dato Nalla dan Dato Eskay? Tidak mustahil.....

Adakah pendedahan Dato Nalla dan Dato Eskay diterima oleh rakyat dan pengikut totok Anwarisme serta pencacai puak pembangkang? Rakyat akan menilai secara tersendiri...puak Anwarisme dan pencacai pembangkang akan `mempertahankan' bahawa apa yang didedahkan adalah satu konspirasi jahat dan zalim pihak kerajaan yakni BN/UMNO. Tidaklah menghairankan `pertahanan' pencacai pembangkang dan totok Anwarisme itu...waima jika diri mereka sendiri atau ahli keluarga mereka diliwat atau `dikongkek' oleh Anwar sekalipun pendirian mereka tidak dan sukar berubah! Biarkan mereka kerana mereka hanya akan berubah dengan kesedaran sendiri sekiranya mereka melakukan penilaian dan `penyiasatan' sendiri ke atas `kronologi' yang berlaku dan apa yang keluar dari mulut Anwar. Siapa sangka Zulkifli Nordin, YB dan peguam tegar PKR dan keluarga Anwar sedemikian lama yang akhirnya meninggalkan PKR dan Anwar! 

Mesej selama ini adalah untuk menjelaskan kepada umum bahawa Anwar adalah pemusnah kepada agama, bangsa dan negara! Anwar kini sedang dalam roadshow membersihkan diri selepas kantoi dengan China Doll kat bawah ni! Taktik lawak Anwar dan program mensucikan diri beliau BACALAH KAT SINI...


Opps...terlupa pula...Anwar dikhabarkan amat gerun dengan 3 perkara! Walaupun WT rasa ada banyak perkara/barang yang berkait rapat dengan Anwar seperti KY Jelly, MOKHTAR, karipap dan sebagainya tetapi 3 perkara ini amat ditakuti Anwar...Sebut dan tanyalah 3 perkara ini kepada Anwar...gerenti beliau kecut teloq!!! Dia akan meroyan dan merapu jika ditanya 3 perkara ini...Bak kata orang, macam orang gila....lain orang tanya lain dia jawab! Peliwat dan kaki seks ini amat takut 3 perkara iaitu...

1) Bersumpah 
2) DNA
3) Jam OMEGA

# Anwar...bilalah ko nak berhenti membohong! [Ada orang kata kalau dah memang suka meliwat, nafsu songsang itu tidak akan dapat dihilangkan dengan mudah...maknanya dia boleh diatas perut Ajijah OMEGA, selepas itu berkuda di belakang lelaki lain!]

Bagi lelaki awas belakang anda! Bagi perempuan awas depan anda! Belalai gajah orang ni memang tidak memilih bulu...Belalai gajah dan nafsu macam syaitan! 

Anda mampu mengubahnya....