Saturday, April 30, 2011

Video: Rasuah Pemusnah Tamadun - Lihat Bagaimana Intelektualnya Ex MB Perak Nizar Lambai

Friday, April 29, 2011

(Ini Pun Panasss...) Ketua Pemuda UMNO Sabah Dipecat?


29 April 2011, Jumaat

Ketika ini Pakatan Rogol (puak pembangkang) bergelut dengan bermacam masalah terutamanya parti yang mempunyai majoriti pengikut dan pemimpin Melayu beragama Islam. Bezanya dengan parti DAP yang semakin kukuh dan didokong kuat oleh kaum mereka.Orang kata itulah semangat kiasu mereka yang hebat! 

Apakah UMNO semakin kuat? Jika tidak semakin lemah, UMNO sebenarnya mungkin meningkat sedikit berdasarkan prestasi beberapa siri pilihanraya kecil tetapi dari sudut lain masih ada puak-puak atau segelintir pemimpin mereka yang berjuang bukan untuk rakyat tetapi memperjuangkan perut mereka agar puncak kuasa kekal milik mereka! WT yakin mereka akan menjadi calon BN/UMNO khususnya di Sabah. DS Najib tidak akan mampu melakukan apa-apa untuk membendung kerakusan pemimpin UMNO ini. Mereka inilah yang akan menghancurkan UMNO. Mereka juga yang menyebabkan rakyat membenci UMNO...

WT sudah mendengar berbulan-bulan lalu berkenaan sekumpulan Ketua Pemuda UMNO Bahagian di Sabah yang mahu melakukan `rampasan kuasa' dan ingin `menguburkan' Ketua Pemuda UMNO Bahagian Kenigau yang juga merupakan Ketua Pemuda UMNO Negeri, Saudara Azman Ruslan. WT akan mendedahkannya di masa yang sesuai. Jika mereka ini tidak `disingkirkan' maka merekalah yang akan `memusnahkan' UMNO di Sabah. Sesiapa yang dianggap tidak `sekepala' dengan kehendak mereka akan diterjah secara zalim dan kejam! Sudah pasti mereka mempunyai `individu' tertentu yang mempunyai `kuasa'...siapa? Tungguuuu...

Akhirnya mereka berjaya menyingkirkan Sdr Azman dan mereka mungkin sedang berkenduri menyembelih lembu atas kejayaan mereka. Kalau UMNO kalah pun, mereka tidak akan susah...yang susah adalah rakyat marhaen...DS Najib tidak mungkin membaca tulisan ini tetapi percayalah...Puak pembangkang di Sabah tidak sekuat mana tetapi BN Sabah juga tidak mustahil dikejutkan sepertimana BN Sarawak! BN/UMNO kalah bukan kerana parti tetapi kerana segelintir pemimpin mereka yang otak di tempurung lutut! Rakyat mengundi pembangkang bukan kerana sepenuhnya benci BN/UMNO tetapi sebab menyampah dengan muka pemimpin mereka...

Adakah agen KJ sedang menjalankan program penghapusan pemimpin menentang mereka? Mereka memang layak digelar tali barut....Mereka umpama spesies si Kitol di Negeri Dibawah Bayu...Sabah!

Sabah Umno Youth Vice-chiefs Want Explanation Over Azman's Removal

KOTA KINABALU, April 29 (Bernama) -- A group of Sabah Umno division youth vice-chiefs has demanded an explanation over the rationale behind the immediate removal of state Umno youth chief Azman Roslan.

Group leader Mohd Razali Razi, who is Sepanggar Umno Youth vice-chief, expressed shock over the national Umno Youth leadership's decision to replace Azman.

He said the lawyer was an able youth leader and acceptable to the state Umno Youth.

"The timing of the (Azman's) removal has no justification when taking into consideration that we are now gearing for the coming general election and in the midst of positioning our party to capture the trust of the people.

"If there is no acceptable explanation over the removal, we urge that Azman be reinstated as the Sabah Umno youth chief," he told reporters when met at Terminal 1 of the Kota Kinabalu International Airport (KKIA) here today.

Mohd Razali said the removal would create an inference that the position of Sabah Umno Youth chief was exclusively subject to the discretion of the Umno Youth chief, without any need of prior consultation with the Sabah Umno youth.

Meanwhile, Azman confirmed his removal and said that he was informed about it only last Monday through a letter faxed to Sabah Umno office, here.

He said he abided by the decision of the national Umno Youth leadership and vowed to continue his political struggle in Umno.

He confirmed that there would be changes in the Sabah Umno Youth leadership, adding that state Umno Youth vice-chief Awang Kadin Tang was tasked with leading the state movement.

Thursday, April 28, 2011

(Paling Panassss...) : Video Seks - Full Version? Aksi Lebih Panas AnuWar!!


29 April 2011, Jumaat

Hari ini Dato Trio ingin bersumpah laknat selepas solat Jumaat di Bandar Baru Sentul. Selagi Anwar bertegas tidak `telus' dalam merungkaikan `misteri' video seks' yang didakwa membabitkan beliau...berdolak dalik soal DNA, memperkecil sumpah laknat, tidak berupaya menunjukkan jam OMEGA beliau....maka, Anwar sebenarnya semakin menghampirkan diri ke sel penjara. Beliau juga semakin tersepit dan semakin terdesak...

Kini deretan klip video berkenaan boleh dilayari di beberapa blog seperti

Tidak mustahil selepas ini Anwar akan kembali mengalami sakit leher dan pinggang dan akan menggunakan kerusi roda ke sana kemari...Anda sebut apa saja, Anwar boleh melakonkan apa saja watak...sebagai imam, sebagai bapa mithali, sebagai pemimpin agung malah sebagai pelakon lucah....Hahhhh, persetankan semua itu...itu adalah konspirasiiiii....

Wednesday, April 27, 2011

(Panassss...) : Video Seks - Itu Bukan `Belalai Gajah' Anuwar?


27 April 2011, Rabu

Bukan...memang bukan Anwar! Mana mungkin Anwar...OMG! Ajijah OMEGA masih belum percaya itu Bang Nuar...Cuma pada saat klip antara (0.38-0.40), rasanya Ajijah OMEGA boleh mengganggar dengan lebih tepat apabila `belalai' seperti `belalai gajah' terpapar...Ajijah pasti boleh membayangkan belalai Papaku Yang Hebat! Hmmm...pembaca boleh melayari laman blog yang lain untuk menonton Video Part II...(sebenarnya part penghujung video...maknanya masih ada part antara Part I dan Part II yang pastinya lebih hot, lebih gersang dan lebih `ganas'! 


Setakat ini pastilah Ajijah OMEGA masih mencari idea untuk memutar dan membelit demi mempertahankan bahawa Itu Bukan Anwar! Jika wartawan ingin bertanya kepada Anwar `apakah `belalai gajah' di dalam video itu milik Datuk Seri?...Biar WT tolong jawabkan...`You all tanya pada Ajijah..., belalai dan jam OMEGA ada pada dia'.....

Hmmm...`belalai gajah' itu bukan aku yang punya...tapi AnuWar Albab yang punya...Anuwar Albab..!!!


# Ohhh tidakkk...ini bukan `belalai gajah' Anuwar!!!!!

Monday, April 25, 2011

SAPP + DAP = SADAP!!! Menganggu `Keamanan' Musa Aman...


26 April 2011, Selasa

Silap besar jika BN Sabah tidak mengambil berat soal kemungkinan `perkahwinan' antara dua parti berteraskan kaum Cina di Sabah. BACA DISINI....

Sebagaimana lazimnya, akan ada pemimpin BN yang akan mendabik dada dan mendongak langit sambil berkata dunia ini ana yang punya! Bagaikan kata-kata pemuja Anwarisme dan pengikut totok syurga PAS demikianlah bunyinya...Dalam keadaan semasa, apa yang berlaku di Sarawak dalam pilihanraya baru-baru ini tidak mustahil akan berlaku di Sabah pada pilihanraya akan datang...

Hakikatnya, ramai penduduk dan pengundi sangat dan masih `menyukai' Taib Mahmud...demikian juga ramainya yang sangat `membenci' dan `bosan' dengan adanya beliau sebagai teraju pemerintah kerajaan negeri...dah lama dahhh!!! 

Di Sabah, itu juga yang berlaku kepada Musa Aman! Blog ini berpendapat bahawa bangkai gajah sukar untuk ditutup dengan tudung saji! Melainkan buatlah tudung saji terbesar di dunia....Adakah penolakan kaum Cina terhadap Taib Mahmud dan BN memberi kesan kepada `keamanan' hidup Datuk Seri Panglima Musa Aman, Ketua Menteri Sabah?

Lu pikirlahh baik-baik baiii....

Liwat & Video Seks: Anwar Ingin Bersumpah...?

 25 April 2011, Isnin
Ada yang mengatakan kes liwat dan video seks yang membabitkan Anwar Ibrahim adalah konspirasi jahat pihak kerajaan yang diterajui BN. Ada juga berkata ia sudah tidak relevan dan memualkan. Ada juga yang buat-buat perkara ini tidak penting dan menganggap blog yang membangkitkan cerita-cerita seks melibatkan Ketua Umum PKR a.k.a Ketua Pembangkang sebagai pihak tidak bertanggungjawab dan tidak Islamik. 

Blog ini tetap mempertahankan pendirian menolak sama sekali manusia yang bercita-cita menjadi pemimpin ulung negara dan ingin menerajui negara ini serta ingin menjadi pemimpin yang akan melindungi agama, bangsa dan negara walhal dirinya disaluti dengan aktiviti tidak bermoral. 

Dalam hal ini, ada yang kononnya ada bukti bahawa pemimpin lain khususnya dari pihak kerajaan yang juga terlibat dengan aktiviti tidak bermoral. Ayuh! Sama-sama kita dedahkan dan terjah...kita tentang habis-habisan. Tapi jangan cakap saja baiii.....dah lama dahhh tunggu....

Bilalah ada berani mahu bersumpah? 

Terkini! Lelaki Y itu adalah Anwar Ibrahim...BACA DISINI!
 

Sunday, April 24, 2011

Kes Liwat: Berlaku Penetrasi...Bersambung Hari Ini!



25 April 2011, Isnin

Hari ini bersambung bicara soal liwat antara mangsa iaitu Saiful Bukhari dan pemangsa iaitu Anwar Ibrahim. Entah apa pula alasan penangguhan minggu ini. Rasanya macam Anwar nak minta cuti sakit sebab sakit belakang...hmmm...trick lama pemangsa seks tua! 

Sebagaimana harapan ramai rakyat Malaysia, semoga perbicaraan liwat ini selesai dengan segera dan keadilan dapat ditegakkan. Meskipun keadilan bagi mereka yang menyokong pemangsa dalam kes ini adalah `pembebasan' pemangsa dari didapati salah dan dijatuhkan hukuman. Jika pemangsa didapati bersalah dan dihukum kerana nafsu songsang liwat beliau, itu tidak akan sama sekali diiktiraf sebagai keadilan. 

Diharap kes liwat ini tidak lagi dilewatkan....

AC Mizal Masuk UMNO!


24 April 2011, Ahad


MUTAKHIR ini kemasukan artis ke dalam parti politik terutamanya yang berteraskan bangsa Melayu seakan menjadi `kebanggaan dan kemenangan'. PAS ghairah dengan Bob Lokman. Demikian juga Yassin yang dilihat sering bersama dalam aktiviti parti pembangkang. WT percaya mereka mempunyai kelompok penyokong dan pengikut yang tersendiri. Mereka juga mempunyai hak untuk menyertai parti yang mereka percayai...Terkini adalah kemasukan artis dan tokey gelang magnet Datuk AC Mizal dan isteri ke dalam UMNO...

Sejauh mana kesan baik atau buruk, kita lihat kesudahannya!

Friday, April 22, 2011

1Melayu 1Bumiputera: Melayu Bumiputera VS Cina? (Updated)


22 April 2011, Jumaat

Ada suara berkumandang, politik hari ini atau semasa semacam menunjukkan dua paksi yang amat ketara. Ada yang mengatakan ia sudah ketahap Melayu Bumiputera VS Cina! Tun Mahathir kata jika ini benar-benar berlaku maka ia adalah malapetaka kepada negara!  

Blog ini berharap ia tidak berlaku walaupun kebarangkalian kearah itu juga amat ketara...Undian bukan lagi kerana parti atau calon tetapi semata-mata kerana bangsa! Tidak ketinggalan elemen agama juga dicetuskan dalam `menarik undi'...DS Najib menafikan `kewujudan' 1Melayu 1Bumi...BACA DISINI!!!

Ulasan sahabat Blogger GAP juga boleh dibaca DISINI... jika yang membacanya terbuka fikirannya, maka banyak yang tersurat dari dalam yang tersirat...

Artikel penuh berkaitan dirujuk oleh DS Najib seperti dibawah...Lapangkan dada, fikirlah secara rasional. Bukan enggan memberi tetapi mengapa tidak berterimakasih apabila menerima dan tidak bersyukur setelah menikmati kemewahan serta kesenangan!
Selamat Membaca tulisan Zaini Hassan, Ruangan CUIT Utusan Malaysia!


Ayuh! Gerakkan segera 1Melayu, 1Bumi

ORANG Cina telah bersatu. Keputusan Pilihan Raya Negeri Sarawak telah membuktikannya. Malah, sebenarnya orang Cina telah pun bersatu sejak dulu lagi.

Perkembangan politik muaasir (kontemporari), selepas era-Mahathirisme dan semasa era-Abdullahisme telah membuktikan ikatan orang Cina lebih utuh dan berpadu. Hubungan kekitaan, kekeluargaan serta brotherhood dan ukhwah orang Cina lebih erat, tanpa boleh ditandingi oleh mana-mana kaum di atas muka bumi Malaysia ini.

Walaupun antara mereka berlainan haluan politik, tapi apabila sampai masa menentukan arah untung nasib kaum Cina – mereka akan bersatu atas pangkahan undi yang sama.

Dalam ekonomi, mereka membantu antara satu sama lain. Dari sekecil-kecil ekonomis kepadalah yang sebesar-besarnya, mereka akan tolong-menolong antara satu sama lain. 

Budaya telah berjaya menyatupadukan orang Cina. Dalam masyarakat Cina tiada istilah bidaah yang boleh memesongkan mereka daripada soal budaya dan adat resam bangsa. Bahasa Cina diangkat tinggi, malah ada yang kata orang Cina yang tidak boleh membaca Cina pun akan turut membantu membeli akhbar Cina. 

Maka itu, akhbar Sin Chew Jit Poh – suara keramat orang Cina, menjadi antara akhbar yang paling tinggi edaran dan keuntungannya di Malaysia. 

Sekolah Cina terus dijadikan sebagai cagaran politik utama – yang tidak boleh dikompromi sama sekali.

Pendek kata, orang Cina sebenarnya amat beruntung sekali berada di bumi Malaysia ini. Mereka telah menguasai segala-galanya. Sepuluh teratas orang mereka adalah bilionaire Malaysia. Sebahagian besar kedai yang ada di atas muka bumi Malaysia ini milik mereka. Hampir semua pelajar yang belajar di universiti swasta dan IPTS ternama dan mahal-mahal di negara ini rata-ratanya orang mereka. 

Saya telah nyatakan perkara itu dalam Cuit bertajuk Apa lagi orang Cina mahu? tahun lepas. Tulisan itu dipetik sepenuhnya oleh akhbar Straits Times Singapura dan surat pembaca yang saya terima dari republik itu menyokong penuh tulisan itu.

Apa yang saya katakan ini adalah hakikat atau fakta.

Hanya kuasa mutlak politik yang belum dikuasai sepenuh oleh orang Cina, yang lain semua sudah. Kini DAP membawa slogan yang cukup hebat di kalangan masyarakat mereka iaitu Undi untuk Ubah, Enough is Enough (Cukuplah) dan Selamatkan Malaysia.

Slogan itu sebenarnya bukan ditujukan kepada orang lain, tapi khususnya kepada orang Cina. Terpapar megah di dada baju penyokong dan calon DAP dalam pilihan raya Sarawak supaya diubah kepimpinan Melayu Malaysia ini.

Terus terang saya katakan, saya amat menyanjungi orang Cina. Mereka mempunyai matlamat dan masa depan yang cukup jelas. Walaupun tindakan itu berbau politik atau bukan, soalnya mereka cukup bersatu. Politik digunakan sebaik-baik mungkin untuk menyatupadukan kaum itu.

Kita jangan salahkan DAP. Apa yang DAP lakukan itu amat betul untuk masa depan kaumnya. Jika Pas dipergunakan oleh DAP untuk memecahkan bangsanya sendiri, itulah operatif licik DAP.

DAP telah berjaya menjadi parti Cina yang telah menyatupadukan orang Cina. MCA gagal dan SUPP pun gagal. Itu hakikat atas kertas. Malah seorang sahabat saya berbangsa Cina, pengarang sebuah akhbar ternama bersetuju bahawa orang Cina kini ke arah menyokong pembangkang. Pilihan Raya Umum Ke-13 akan digunakan sepenuhnya untuk menyatukan kuasa mereka. 

Sebaliknya apa yang orang Melayu buat? Tiada apa-apa. Mereka ialah satu bangsa yang cukup selesa, komplesen, alpa dan tidak peduli. Malah pemikiran mereka cukup bercelaru.

Apa yang harus UMNO lakukan? UMNO harus berfikiran seperti DAPkah? 

Pandangan saya, apa yang UMNO harus lakukan sekarang, di masa yang amat terdesak sekarang, ialah melancarkan gelombang perpaduan bangsa – 1Melayu, 1Bumi.

Lancarkan segera 1Melayu, 1Bumi dalam lingkungan UMNO dan parti-parti Melayu yang lain.

Jika Pas degil dan tidak mahu ikut serta, gabungkan dengan puluhan NGO-NGO Melayu yang kini tumbuh bagaikan cendawan di atas bumi Malaysia ini. Perlu diingat NGO-NGO itu wujud kerana mereka dahagakan wadah perjuangan untung nasib bangsa semakin ditinggalkan. UMNO harus tarik pertubuhan sukarela ini ke hadapan dan menjadi juara semula dalam soal ini.

Persetankan Pas yang ternyata telah menggadaikan perjuangan bangsa Melayu untuk kepentingan politik totok mereka. Hairan sungguh, para penyokong Pas akan menjadi lebih kuah daripada sudu semasa berkempen, dan mereka tidak pernah sedar bahawa secara senyap-senyap DAP cukup strategik mempermainkan mereka.

Saya kira, sekiranya lima kerusi Pas di Sarawak itu ditandingkan di kawasan Cina sudah pasti mereka akan menang dan ada wakil dalam dewan undangan negeri. Tapi DAP telah mempermainkan mereka. Pas diletakkan di kawasan kaum bumiputera, bagi membolehkan kaum bumiputera terus berpecah. Pas seperti biasa, tidak sedar semua itu.

Dalam usaha meniupkan gelombang 1Melayu, 1Bumi, tidak salah 1Malaysia diteruskan kerana ia adalah dasar jangka panjang negara. Parti komponen Cina dalam BN pun tidak akan marah jika UMNO melancarkan gagasan 1Melayu, 1Bumi kerana bagi mereka orang Cina telah pun bersatu.

Tidak salah bagi orang Melayu melancarkan seruan 1Melayu, 1Bumi kerana orang Melayu sendiri belum bersatu.

Dalam tulisan-tulisan saya sebelum ini, saya ada mengatakan orang Melayu berpecah kepada enam golongan. Melayu UMNO, Melayu Pas, Melayu PKR, Melayu DAP, Melayu Liberal dan Melayu Atas Pagar. 
 
Orang Melayu cukup berpecah. Orang Cina tidak akan marah sekiranya orang Melayu bersatu kembali. Mungkin DAPlah yang tidak selesa kerana matlamat mereka untuk memecah-belahkan lagi orang Melayu akan gagal. 

Bagi DAP, selagi konsep Malaysia Malaysian mereka tidak berlaku, selagi itu mereka akan berusaha keras untuk menjayakannya.

UMNO harus meniupkan gagasan 1Melayu, 1Bumi ini segera. Orang Melayu harus disatukan segera bagi memastikan mereka menguasai semula politik yang semakin terhakis daripada tangan mereka. 

Walaupun Melayu berpecah, namun ada lagi suara-suara segelintir yang amat sayangkan bangsa. Seorang sahabat umpamanya, menghantar SMS semasa tulisan ini ditulis berbunyi: “Tolong tulis...BN jangan lagi bagi kawasan majoriti Melayu kepada wakil MCA, Gerakan dalam PRU akan datang... cukup sudah pengorbanan UMNO yang dibalas dengan tuba. MCA dan Gerakan WAJIB akur kerana kalau mereka kalah dengan DAP, wakil mereka tak perlu dilantik dalam kerajaan...”

Itu ialah suara marah. Orang Melayu marah. Tapi kita harus rasional. Susun semula barisan dan gelombang satukan orang Melayu. 

Saya bercakap bagi pihak bangsa saya. Gagasan inilah yang turut dimainkan oleh sahabat saya, saudara Ridhuan Tee Abdullah, seorang mualaf Cina yang cukup kental jiwa ultra-Melayunya. Orang Cina amat tidak menggemari beliau di atas semangat assabiyah Melayu beliau itu.

Namun bagi Ridhuan, dan orang Melayu yang lain, mereka amat khuatir dengan perkembangan mutakhir yang berlaku di negara ini sekarang. 

Namun, penghargaan harus diberi kepada kaum bumiputera Sarawak yang telah melaksanakan tanggungjawab mereka dengan begitu betul sekali.

Saya angkat topi kepada kaum bumiputera Sarawak yang dilihat lebih matang daripada orang Melayu di Semenanjung. Sekiranya mereka tidak bersatu dalam pilihan raya 16 April lalu, maka Sarawak sudah tentu akan jatuh ke tangan orang lain.

Orang bumiputera Sarawak telah memberi satu petunjuk yang amat berharga supaya diikuti oleh kaum Melayu di Semenanjung.

Namun, orang Melayu Semenanjung berpecah enam. Mereka masih lagi berpecah enam. 

Oleh itu menjadi kewajipan UMNO; atas nama pejuang-pejuangnya yang terdahulu; dan sebagai parti induk orang Melayu; lancarkan segera slogan 1Melayu, 1Bumi bagi menggerakkan semula gelombang kebangsaan bangsa itu. 

Melayu harus dan wajib disatukan kembali sebagaimana kita mahu satukan orang Malaysia di bawah semangat 1Malaysia. Tiada makna adanya 1Malaysia, jika orang Melayu sendiri pun berpecah. 

Kini terletak dalam tangan UMNO untuk menentukan hidup atau mati bangsa ini.

Orang Cina sudah ada 1Cina dalam erti kata tersendiri. Orang Melayu pun perlu ada 1Melayu, 1Bumi. Ayuh gerakkan!

Thursday, April 21, 2011

Selamat Kembali Datuk Seri........!


22 April 2011, Jumaat
(Kali ni blog aku nak menyokong dan memberikan sokongan moral pulak kat Datuk Seri...!)

Semoga Datuk Seri sihat walafiat sekembali dari luar negara! Tentu Datuk Seri penat kerana sibuk memenuhi pelbagai jemputan di luar negara. Ramai sangat orang rindukan Datuk Seri....Tak sia-sia  Kak Wan Azizah menggelar Datuk Seri `pemimpin anugerah tuhan' dan seperti kata anak Datuk Seri YB Nurul Izzah `papaku hebat!'...Datuk Seri memang hebat....lepas ceramah kempen di Sarawak terus ke luar negara...seluruh dunia memerlukan Datuk Seri...Datuk Seri mungkin terlupa, PKR menang 3 kerusi kat Sarawak...memang berbaloilah Datuk Seri turun kempen kat Sarawak.....tak makan lah psywar video seks yang orang kata Datuk Seri pelakon tu...orang tak percaya lah!


Malangnya di Malaysia Datuk Seri terus dituduh dengan tuduhan liwat dan melanggan pelacur (kata orang pelacur itu masih pelajar kolej dan sebaya dengan YB Nurul Izzah)...kesian Datuk Seri...Apapun, Selamat Kembali Datuk Seri...Tidak benar sama sekali tuduhan mengatakan Datuk Seri ingin melarikan diri dan menyembunyikan diri...Tak patut sungguh mereka yang menuduh Datuk Seri!!! Datuk Seri takkan hilang seri walaupun selepas ini akan terus turun naik ke mahkamah...Orang kata lagi, Datuk Seri buat pembedahan perut dan muka kat oversea! Apasalahnya Datuk Seri, ketrampilan kena jaga juga...nanti muka Datuk Seri comot semacam dan perut memboroi pun orang kata Ketua Pembangkang selekeh pulak, tak nak le macam YB Din jerawat tu tak tahu langsung nak cuci muka, jerawat dah berbatu-batu...

Lagi satu nak bagitau, Datuk Seri jangan susah hati......jam OMEGA Kak Wan dah jumpa...orang BN/UMNO ingat senang-senang ke nak kenakan Datuk Seri...Kak Wan memang kelas gitu...Kak Wan jumpa kat bawah katil...hmmm, Datuk Seri bila dah nak...main campak je jam mahal-mahal tu...hehehe...jangan mare...gurau je! Umur je dah lanjut tapi nafsu Datuk Seri macam kuda Ferrari jugak...hebat betul lah!


Pedulikan semua tohmahan pada Datuk Seri...kita faham dan memang faham Datuk Seri penat travel jauh dan perlukan rehat....hmmm...singgahlah kejap kat spa...amoi kat bawah ni dah lama tunggu Datuk Seri...Takkan Datuk Seri buat-buat tak kenal plak??? sampai hati Datuk Seri....amoi ni pun rindu jugak dengan `kehebatan' Datuk Seri...dont worry, dah tak ada CCTV tersembunyi dah...kalau ada pun, buat tak kisah je Datuk Seri...buat muka sadin je...okay Datuk Seri...ingat tau...amoi ni tengah tunggu Datuk Seri kat tempat biasa...datang jangan tak datang!!!


# Tolong jangan kacau Datuk Seri, dia nak berehat ngan Amoi jap...bagilah dia privacy sikit...nak balun tunggu besok! Esok masih ada beb...sabar je lah...

Tuesday, April 19, 2011

Mangsa Anwar Berikutnya? Ohh Tidakkkk...Mana Mungkin!

20 April 2011, Rabu

Beberapa blog sudah pun menyiarkan `wajah' diatas...WT menerbitkannya lagi dengan harapan `gadis atau mak gadis' ni tidak bersangkut paut dengan Anwar Ibrahim. Mana mungkin pemimpin anugerah tuhan dan papaku hebat seperti Anwar Ibrahim terlibat dengan aktiviti menenyeh perempuan diatas...Anwar Ibrahim maksum! Dia pernah baca khutbah! Dia berkawan dengan Imam Besar Bosnia, Kazakstan, Pakistan, Nazakstan, O-megatan dan banyak lagi. 

Kalau perempuan ini dikaitkan dengan Anwar Ibrahim...itu adalah konspirasi, fitnah keji dan plan kerajaan BN yang diketuai oleh UMNO untuk menghina Anwar Ibrahim...Jangan ada sesiapa bersuara samada untuk mendesak Suruhanjaya Diraja atau memaksa Anwar bersumpah laknat! Anwar seorang alim dan tidak perlu disiasat...beliau lelaki dan suami yang baik, tak percaya tanya Ajijah OMEGA...ooppss! Wan Azizah...bila-bila masa pun tuduhan mengatakan bahawa Anwar `berada diatas perut perempuan diatas', itu tidak benar sebab Anwar cuma biasa tidur bawah ketiak Azizah dan kalau teringin memerut pun memerut atas perut Wan Azizah...

Sekiranya perempuan diatas berkaitan dengan DS Najib, ini adalah balasan tuhan atas perlakuan kejam dan zalim terhadap Anwar Ibrahim. Suruhanjaya Diraja harus ditubuhkan serta merta, DS Najib kenalah letak jawatan....DS Najib wajib bersumpah laknat dan membenarkan DNA beliau diambil untuk diuji!

# Cukuplah tu....dah agak dahhhh...kalau Anwar memang bukan mustahil lah...depan belakang dia sapu...tapi dah agak dahhhh jawapan-jawapan coverline dan cover bontot dari pihak Anwar Ibrahim! Apapun kita tunggulah...kalaulah Anwar yang terlibat, memang rakus serakus rakusnya nafsu orang tua ni.....Jijah OMEGA pun tak terlayan, terpaksa merelakan Anwar landing atas perut orang lain!!!


Anwar Putar Belit: Memang Hebat!!!

 ihsan: AIDC
20 April2011, Rabu

Bagi pelayar laman sesawang dan blog berkaitan politik dan isu kerajaan, baik pro kerajaan mahupun anti kerajaan waima kononnya atas pagar...pasti mengenali AIDC. WT sudah lama mengikuti tulisan dan pendedahan AIDC!!! AIDC sentiasa memberi input mantap jika kita ingin mengenali wajah Anwar Ibrahim yang sebenarnya...Klip ini juga memperlihatkan siapa Anwar dan `kehebatan' beliau memutar dan membelit audiens beliau!!! 

Saksikan...

[Sejukkkk Beb!] Parlimen Dibubarkan Hari Ini...:(

19 April 2011, Selasa

# Pilihanraya lagi!!! Dalam pada rakyat Malaysia amat teruja dengan Pilihanraya Negeri Sarawak yang baru lalu, rakyat Malaysia juga amat-amat teruja menantikan pembubaran Parlimen Malaysia seterusnya Pilihanraya Umum ke 13 diadakan. Pihak pembangkang amat beriya-iya menumbangkan kerajaan sedia ada. Mereka sedar `kegagalan' memusnahkan karakter dan kredibiliti Perdana Menteri DS Najib akan menyukarkan usaha pihak pembangkang. Apatah lagi Ketua Pembangkang mereka sendiri sedang tunggang langgang menghadapi perbicaraan liwat yang asyik tertangguh dan bakal berhadapan dengan lebih banyak pendedahan yang akan menyesakkan dada pembangkang...Hmmm...nampaknya Singapura lebih `awal' membubarkan Parlimen mereka...Adakah kalian fikir pembangkang mereka mempunyai kebebasan sebagaimana kebebasan pembangkang di Malaysia? Sesungguhnya ramai dikalangan kita tidak pernah bersyukur dan menghargai apa yang mereka perolehi selama ini...itulah mereka yang menggelar mereka lebih telus dan jujur dalam mengurus negara! Malangnya penyokong dan pengikut mereka yang dulunya banyak `berhutang' budi kepada kerajaan, menganggap tidak perlu bersyukur dengan apa yang diperolehi...itukan tugas kerajaan!...


SINGAPURA 19 April 2011 -
Kerajaan Singapura hari ini mengumumkan pembubaran Parlimennya, sekali gus membuka jalan untuk Pilihan Raya Umum ke-14 republik itu diadakan.

Menurut kenyataan Pejabat Perdana Menteri hari ini, Presiden Singapura SR Nathan membubarkan Parlimen selepas mendapat nasihat daripada Perdana Menteri Lee Hsien Loong.

Pilihan raya umum itu akan menjadi ujian pertama kepimpinan Perdana Menteri Lee Hsien Loong.

Hsien Loong, anak sulung Perdana Menteri pertama Singapura dan Menteri Mentor Lee Kuan Yew, dilantik ke jawatan itu pada Ogos 2004. 

Sebelum ini, beliau menyandang jawatan Timbalan Perdana Menteri sejak 1990. 

Writ Pilihan Raya yang dikeluarkan Jabatan Perdana Menteri menyebut bahawa penamaan calon akan diadakan pada 27 April dan pengundian pada 7 Mei.

Hari mengundi diisytiharkan sebagai cuti umum.
Sumber: BERNAMA

Saturday, April 16, 2011

Tahniah Barisan Nasional [Menang 2/3 & 55 Kerusi]: Majoriti Kaum Cina Meninggalkan BN!!!


16 April 2011, Sabtu

BN menang 2/3. Tahniah! Keputusan penuh buat masa ini boleh dibaca DISINI. Esok dan beberapa hari akan datang berita keputusan PRN Sarawak ke10 ini akan rancak diperkatakan. WarisanTamar berpendapat DS Najib memahami dan dapat membaca apa yang tersirat melalui keputusan PRN ini khususnya dalam mempertimbangkan PRU ke13. WarisanTamar bersimpati kepada rakan-rakan berbangsa Cina yang masih liat menyokong dan mengundi BN. Namun, persepsi ini sudah menjadi kenyataan yakni komuniti Cina menolak Barisan Nasional. Dan itulah gambaran yang akan kita lihat pada PRU13 akan datang.

SUPP parti komponen BN Sarawak boleh dikatakan terkubur dalam pilihanraya kali ini oleh bangsa mereka sendiri yakni bangsa Cina yang mereka perjuangkan dan dukungi. SUPP cuma meraih kerusi melalui calon/ahli mereka yang bukan berbangsa Cina. Cuma di N47 Bawang Assan melalui DS Wong Soon Koh. Itupun dengan majoriti yang menurun dan faktor undian Bumiputera di kawasan berkenaan. Jika tidak beliau pun akan dikapankan bersama Presiden mereka. SUPP semata-mata bergantung kepada faktor sejarah bahawa mereka parti tertua dan perlu dihargai walaupun meletakkan ramai calon `tua' dan `membosankan'.


WarisanTamar tidak menolak kemungkinan mengatakan bahawa SUPP atau segelintir pihak akan menuding jari kepada komponen BN yang lain iaitu PBB yang menyebabkan `kematian' mereka kali ini. Dan secara spesifiknya ia ditujukan juga kepada TS Taib Mahmud! Ini berlaku kepada komponen BN di Semenanjung dimana UMNO dipersalahkan. Denial Syndrome lazimnya wujud untuk menegakkan benang basah dan mempertahankankegagalan diri sendiri. SUPP akan melalui mimpi ngeri dan melalui detik sukar untuk bangkit semula. Sama seperti MCA dan GERAKAN di Semenanjung! WarisanTamar percaya MCA dan GERAKAN tidak akan banyak berubah dan akan mengalami kekalahan sepertimana PRU12...Mengapa? Lain kali kita cerita panjang....

Yang jelas, majoriti dikebanyakan kerusi komponen BN yang seperti PRS dan SPDP juga mengalami penurunan ketara. Berbanding PBB yang memperbaiki sebahagian besar majoriti berbanding PRN9 (2006). Antara faktor yang tidak dapat dinafikan adalah pemilihan calon muka-muka baru dan bertenaga telah membantu keutuhan PBB dalam pilihanraya kali ini. Namun adakah ini menunjukkan bahawa TS Taib Mahmud sebagai Presiden PBB tidak perlu berundur? WarisanTamar berpendapat lagi cepat TS Taib cabut dari kerusi Presiden dan Ketua Menteri Sarawak lagi baik kepada BN dan rakyat Sarawak...Semoga TS Taib mempercepatkan proses peralihan yang dijanjikan. Jangan ingat majoriti lebih 5000 undi di Balingian, maka TS Taib boleh menarik `hand brake' sesuka hati!!! Lebih baik bersara cepat dan bolehlah TS Taib `honeymoon' dengan isteri yang `cantik' selagi masih bernafas...


Yang jelas, komuniti Cina menolak Barisan Nasional. Mereka secara majoritinya amat mementingkan diri sendiri. Mereka pasti menuntut pelbagai perkara termasuk hak-hak Bumiputera. Mereka tidak mahu mengambilkira atau diambilkira banyak mana `kekayaan' yang mereka kaut hasil usaha kerajaan selama ini. Mereka mahukan BN tunduk dan menyediakan dasar yang memihak kepada mereka dan tidak ambil kisah bahawa masih ramai Bumiputera di Sarawak malah di Sabah yang memerlukan dasar yang kukuh dan agenda pembangunan. WarisanTamar percaya inilah `pattern/corak' undi komuniti Cina pada PRU13 akan datang...

Penghasut Komuniti Cina Paling Hebat!!!

Kepada Chua Soi Lek dan Koh Tsu Koon, buka mata dan hati....calon MCA dan GERAKAN hanya akan menang di kerusi dimana ada campuran pengundi sepertimana berlaku kepada beberapa pemimpin MCA sekarang...Yang mengundi mereka orang Melayu Islam dan sedikit kaum India, tapi mereka sanggup `berperang' untuk menuntut dan memperjuangkan permintaan dan desakan kaum Cina yang tidak mengundi mereka.

Jika DS Najib dan TS Muhyiddin masih `blurrr' dan `kelabu asap' dalam hal sokongan komuniti Cina ini...minta maaf lah! MCA dan GERAKAN tidak akan menyumbang kepada kerusi untuk Barisan Nasional pada PRU13 kelak...Percayalahhh baiii.......

Adioss.....

P/S AnuWar Berahim dengar-dengar dah terbang ke Amerika Syarikat...hmmm...nak melepaskan nafsu kut! Atau lari melarikan diri...bukan boleh percaya pun AnuWar Berahim ni....sama jugak dengan Ajijah OMEGA!!!


Friday, April 15, 2011

Tun Mahathir: OMG! Jam Rolex ke? Bukan OMEGA?

16 April 2011, Sabtu
SEMPOI....Tun Mahathir bila berucap memang sempoi...`keratan' ucapan beliau di hari terakhir kempen pilihanraya di Sarawak ini memang sempoi...Ingat! Jika berada disisi, didepan mahupun di belakang AnuWar Berahim...anda belum tentu selamat! Jika nafsu nafsi beliau muncul, anda silap haribulan jadi mangsa nafsu beliau...

Ajijah OMEGA pun tak terlayan stamina AnuWar...ligat AnuWar ni...

UNDI PKR/DAP/PAS BERMAKNA MENGUNDI MENYOKONG 
PELIWAT DAN PENGONGKEK!!!



Dari Hati Sarawakian...

(Paling Panasss) Video Seks: Sah ...Anwar!!! (Siri 10) Itu memang perut AnuWar...!!!

15 April 2011, Jumaat
Pelik bila manusia lidah bercabang menafikan perut beliau sendiri...Lagi pelik, bila dia menafikan itu adalah ANU beliau sendiri...Ajijah OMEGA pun tak ngaku itu ANU lakinya...Laki bini sama!



Tuesday, April 12, 2011

Viva Man Utd: No More Chelsea!


13 April 2011, Wednesday

[Man Utd advanced to Semi Final of UCL 2011....
Good Bye Chelsea!!!  ~ (Aggregat) Man Utd 3- Chelsea 1]

The first goal came from Javier Hernandez who got scoring underway. Taking a 1-0 aggregate lead into the match, the Man United player netted in the 43rd minute
It was a beautiful goal.


Rooney clipped the ball out right to O'Shea, who flip-reverse-switched it to Giggs. Giggs seared towards goal from the right touchline, slid it across goal, and Hernandez blasted it in from about 18 inches.


Video Terkini ( Special Edition): I'm Sex Addicted [Mr. AnuWar & Mrs . Omega]

mmm
12 April 2011, Selasa
Wow...tabik pada `creator' of this video clip...Sahabat blogger ~ Gerakan Timur atas perkongsian video special edition ni...Ajijah tengok mesti sengih, Nurul Ijah sure bangga akan kehebatan papanya...Semoga terhibur...

[puak Pakatan Rogol rasanya akan bengkek dengan klip video terkini ini...apa nak buat baiii...dah AnuWar yang bikin filimmm seks]!!!

Sunday, April 10, 2011

(Makin Panasss) Video Seks: Sah ...Anwar!!! (Siri 9) OMG: Oh My God!!! or OMEGA? Anwar Hebat!!!


10 April 2011, Ahad


OMG!!! Anwar Ibrahim memang hebat...Bukan sia-sia dia ditabal menjadi pemimpin anugerah Ayah Pin. Dia sudah lebih hebat dari Ayah Pin! Anwar hebat bila bab pusing memusing fakta...bab nak bikin auta memang nombor wahid! Bila tanya pada Anwar, dia jawab tanya sama nonaku Azizah.. Bila tanya Azizah, Azizah jawab tanya sama Anwar! Tak mengapa...ini sudah habit dan stail nak melepaskan diri...walau apa terjadi, kena tunjuk gentle jugalah...Kalau tak mereka-mereka yang sangat mempercayai Anwar dan Azizah, akan cepat berpaling tadah...So, Anwar dan Azizah tak kisah sekalipun lakonan mereka hambar dan tawar. Ini kerana segelintir pengikut mereka sudah `bai'ah' akan mempercayai mereka hatta diri mereka sendiri diliwat ataupun dikongkek sekalipun mereka tidak percaya Anwar yang melakukannya...Mereka akan terus menganggap itu fitnah, itu konspirasi dan mereka menganggap adalah berdosa besar jika mempercayai bahawa Anwar itu kaki liwat dan kaki kongkek!

Anwar memang hebat...Tak percaya?  Korang dah tengok video seks, dah tengok macam mana Anwar menjawab soalan...[orang tanya dia pi soal balik...lu pikirlah sendiri!]...BACA SINI untuk full skrip bagaimana bijaksananya Anwar menjawab soalan wartawan...

OMG = OMEGA... 

[Tidak mustahil AnuWar dan Ajijah akan dilantik sebagai Duta Jenama OMEGA!...]

Saturday, April 9, 2011

(Panass & Panasss!) Video Seks: Sah ...Anwar!!! (Siri 8) Video Khairy Jamaluddin pulak...Yang Ini Bukan Fitnah & Konspirasi!


09 April 2011, Sabtu

Pusing punya pusing akhirnya Pakatan Rogol (Pakatan Rakyat ler tu...) menemui kononnya ada video aksi seks YB Khairy Jamaluddin, Ketua Pemuda UMNO. Hmmmm...orang putih kata, not bad sebab yang paling ligat sekarang ni buat bising hal KJ ni adalah lawan KJ di Rembau semasa PRU yang lepas iaitu yang menggelar dirinya Chegu Bad! 

Sekurang-kurangnya kita desaklah sekali Suruhanjaya Siasatan Diraja ditubuhkan untuk siasat kesahihan dan pelaku video seks Anwar dan KJ. Siapa yang the real actor dan `real' videonya?. Cuma tertunggu-tunggu bilalah nak tunjuk bukti video aksi KJ tersebut....

Berbanding KJ, apalah sangat kalau hilang seorang Ketua Pemuda. Anwar Ibrahim tu yang korang jaga betul-betul. Manusia yang berangan dan bercita-cita nak jadi Menteri Perdana. Takkanlah Prime Minister of Malaysia nanti adalah King of Liwat and King of Kongkek...malu pulak kita rakyat Malaysia. Tolong juga cari kan loyar buruk yang lebih bagus dari si Karpal Sink. Entah-entah kat Sarawak pun Papa Hebat ni bikin filim...bukan boleh percaya anu AnuWar nie...bila nak, belakang pun dia sapu...Ramai loyar dah tak sanggup meloyar untuk Anwar...yang lama tinggal Mr Sangkar Nair sahaja!

Anyway, KJ kata video seks dikaitkan dengan dia ni sejak PRU yang lepas lagi berkumandang...hmmm...macam cerita basi je lah ni...Baca penjelasan KJ DISINI!

Blogger anti kerajaan, anti BN dan anti UMNO sure suka sangat nak siar cerita video KJ...almaklumlah cerita video Anwar adalah fitnah dan konspirasi. Cerita video KJ tak perlukan saksi 4 orang...Ini bukan pendakwaan berpilih tapi `fatwa' berpilih oleh puak Pakatan Rogol....hantam sajalah labu....

Friday, April 8, 2011

(Panass & Panasss!) Video Seks: Sah ...Anwar!!! (Siri 7) YB Taib Azamudin: Yang Mana Betul Ni? Dulu Cakap Lain...

(Panass & Panasss!) Video Seks: Sah ...Anwar!!! (Siri 6) Mengapa Aktiviti Seks Anwar Menakutkan!


09 April 2011, Sabtu

BLOGGERS yang menenyeh Anwar Ibrahim sudah pasti tidak disenangi oleh segelintir pihak. Antaranya mereka yang mendakwa memperjuangkan keadilan [mereka percaya keadilan milik Anwar sekeluarga sahaja!], mereka yang kononnya atas pagar, mereka yang kononnya Islamik [mereka menganggap diri mereka lebih Islam daripada orang lain] dan semestinya pengikut totok Anwar Ibrahim yang sempit fikirannya [kerana ada ramai pengikut/penyokong totok Anwar sebelum ini tapi kerana terbuka fikiran dan mindanya maka dapat menerima hakikat siapa Anwar].

Blog WarisanTamar semestinya tidak terlepas menerima komen yang menganggap `terjahan' yang diterbitkan tidak Islamik dan mungkin menganggap beberapa perkataan seperti macam sial itu tidak Islamik. Terpulang kepada maksud dan pemahaman masing-masing, cuma lazimnya bila kita marah dan merasa bahawa perbuatan itu tidak diterima takkanlah kita nak berkata dengan perkataan sayang! Dulu bila Dr Mahathir memecat Anwar, bermacam sumpah seranah dilemparkan...malah dilaung-laungkan di demonstrasi jalanan mereka...Nik Aziz [kununnya pemimpin ulung teramat Islam dari umat Islam lain] pun tidak menegur mahupun menyalahkan tindakan memaki hamun bukan hanya ahli atau orang ramai malah para pemimpin mereka [dalam ceramah mereka]! 

Anwar Ibrahim akan terus ditenyeh dan menerima apa yang pernah beliau lakukan dan laungkan semasa menyerang pemimpin lain khususnya pemimpin dan penyokong BN malah pemimpin Pakatn Rogol yang meninggalkan mereka. Blog ini menyeru agar pengikut totok Anwar dan mereka yang mendakwa atas pagar agar merenung dan mencari kebenaran hakiki. Mengapa Anwar ini terlalu jijik? Jika dulu kalian boleh menerima dan memperjuangkan agar Dr Mahathir yang didakwa diktator itu turun dari tampuk kuasa, mengapa tidak terbuka fikiran dan minda meminta Nik Aziz berambus dan berfikir secara rasional mencari kebenaran bahawa nafsu seks Anwar itu ada depan dan belakang [baca: lelaki dan wanita beliau tibai!]

Mengapa ramai orang yang dianggap setia kepada Anwar Ibrahim meninggalkan beliau? Fikir secara mendalam. Jika tidak percaya, tidak salah rasanya kalian berusaha bertemu mereka ini dan bertanya secara lebih terperinci mengapa mereka meninggalkan Anwar? Blog ini mencadangkan jika `jijik' dengan pemimpin lain yang meninggalkan Anwar, mungkin penjelasan YB Datuk Zulkifli Nordin dapat membantu...[kalau nak tahu samada YB Datuk ini mendapat RM2juta untuk meninggalkan Anwar dan PKR, elok juga terus mengikuti blog beliau dan berusaha berjumpa beliau secara peribadi. Rasanya YB Datuk Zul akan berusaha memberi ruang...Umum tahu YB Datuk Zul antara pengikut/penyokong/pemimpin totok kepada Anwar Ibrahim malah adalah peguam keluarga Anwar. Jadi bukanlah perkara biasa jika YB Datuk Zul untuk meninggalkan Anwar! Tulisan YB Datuk Zul berkenaan bahayanya video seks yang didakwa adalah Anwar Ibrahim boleh dibaca DISINI [SPYGAME]

Last not least, dalam usaha menenyeh peliwat dan pengongkek seperti AnuWar...sesekali perlu menggunakan kata-kata kasar untuk menzahirkan rasa jijik dengan manusia dua alam seperti ini! Fikir secara rasional...dia bukan maksum dan bukan mustahil berperangai seperti syaitan!

Thursday, April 7, 2011

Kepada Rakyat Sarawak: Ingat Penghinaan Ini!


08 April 2011, Jumaat

Jika rakyat Sarawak menganggap kata-kata hikmat Hj Hadi ini adalah satu kata-kata biasa, maka terimalah calon PAS yang bertanding malah undilah calon DAP dan PKR. Demikian juga jika perbuatan meliwat dan mengongkek pelacur tidak mengapa maka tinggalkanlah Barisan Nasional.....

Kepada Hj Hadi, Nik Aziz, Anwar dan semua penyokong PAS,PKR &DAP,
Rakyat Sarawak bukan sekuno yang kamu sangkakan. Masa pilihanraya undi kamu tagih, tapi kehidupan rakyat Sarawak kamu cerca dan hina...memang macam sial manusia korang ni!
 

AZIZAH KATA: ANWAR KUAT...


07 April 2011, Khamis

ANWAR IBRAHIM memang seorang yang kuat. Bak kata Azizah, perut boroi dalam video seks itu bukan suaminya...suaminya Anwar Ibrahim pemimpin anugerah tuhan yang tidak boroi. Tambahnya lagi Anwar semasa dipenjara kuat bersenam. Ilustrasi perut Anwar sebenar seperti gambar diatas. Saya percaya Anwar selama di penjara Sg Buluh memang kuat bersenam dan membina otot-ototnya. Dia tidak boroi...

Dengan kekuatan tenaga yang ada yang disimpan, selepas keluar penjara segala-galanya dilepaskan...hasilnya ada yang kena tibai kat dubur dan kat anu depan...Walaupun Rashid ada dipenjara...Anwar pun tahu bosan jugak...Apabila bebas dari penjara...dia juga bebas melempiaskan nafsu seks biseksual beliau!

Maka, benarlah Anwar memang rajin bersenam...dia memang kuat...kuat tubuh badan...kuat kelentong...kuat berjanji....kuat meliwat dan kuat kongkek!


Apalah nasib ko Anwar...Azizah ni pun konspirasi jugak ni! Statement Jijah dah banyak bikin Anwar tensionnn...Mungkin Jijah tak merasa `kekuatan' Anwar! Abang Nuar sembur `kekuatannya' kat orang lain...kesian Jijah!!!

Wednesday, April 6, 2011

Champions League Q/Final: Chelsea (0) - Man United (1)

(Bikin Panasss!) Video Seks: Sah ...Anwar!!! (Siri 5) Azizah Buktikan Jam Omega Ada Ditangan Beliau!


06 April 2011, Rabu 

WAN AZIZAH mengesahkan jam tangan OMEGA milik Anwar Ibrahim laki beliau yang juga seorang pemimpin anugerah tuhan. Ini menidakkan gelaran Raja Kongkek kepada AnuWar! Dengan adanya jam OMEGA yang dicari-cari ini maka pentinglah Suruhanjaya Siasatan Diraja ditubuhkan untuk menyiasat kesahihan video, pelakon lelaki dan wanita dan yang mana satu jam OMEGA yang sebenarnya! Kabinet perlu membenarkan penubuhan Suruhanjaya ini...

[ihsan blogger ulardanulat]

Malangnya Wan Azizah cuma tayang jam OMEGA kat dalam handphone je! Wan Azizah nak buat saspens dan lawak kongkek sebenarnya. Hakikat disebaliknya adalah tidak mustahil Anwar Ibrahim memiliki beberapa utas jam tangan OMEGA! Jadi yang mana satu jam OMEGA yang dikatakan `hilang' dan `tertinggal' selepas mengongkek? Mungkinkah Anwar sengaja meninggalkan jam tangan OMEGA beliau setiap kali mengongkek?[time meliwat dia cuma tinggal sperm] Dan adakah jam tangan OMEGA ditangan Wan Azizah adalah salah satu dari jam tangan OMEGA yang ditinggalkan selepas dot dot dot dengan Wan Azizah? Mungkinkah akan lebih ramai wanita tampil menyerahkan jam tangan OMEGA milik Anwar? 

[Trademark: Lepas tenyeh, tinggalkan jam tangan OMEGA sebagai tanda ~ Anda memiliki sperma AnuWar!]

Pssttt....Raja Kongkek tu mandi junub tak lepas kongkek pelacur?...Sabar nanti Azizah tanyakan dengan Abang Nuar!!!...



AlFatihah: Buat Allahyarham Saiful Syazani Saiful Sopfidee [Mangsa Dera Sampai Meninggal Dunia Oleh Guru Sekolah milik PAS]


[Gambar guru yang dituduh mendera sehingga mati pelajar yang baru berusia 7 tahun! Memang sial guru sekolah PAS ni...PAS kurang ajar atau terlebih ajar guru macam ni? Woiii...pengikut PAS tak payah tuduh orang lain, pakai kopiah putih dalam PAS bukan bermakna tak terliur nak menyundal! Mana pengikut PAS yang suka bergolek berbaring atas jalan raya? Pergilah demo lepas solat Jumaat, bela mangkuk hayun guru pendera korang nie!]

06 April 2011, Rabu

PAS tidak seharusnya sekadar meminta maaf. PAS harus muhasabah diri. PAS harus menyelak kain dan pakaian dalam mereka, sudah lama kudis buta dan kayap menular di dalam badan PAS. Sindrom nafi dan kononnya PAS adalah `pintu' ke syurga juga satu daripada `kesesatan' yang ditanamkan dikalangan ahlinya. Ahli PAS pasti melenting tidak mengaku...halllooo kawan, Anwar Ibrahim mana pernah mengaku dia peliwat dan pengongkek! 

PAS harus menerima hakikat bahawa mereka adalah political animal seperti parti siasah yang lain. Dalam BN/UMNO ada political animal yang tidak sedar diri dan layak bergelar dinosour politician. Dalam PAS juga serupa. Dalam PKR  dan DAP...toksah cakaplah! bersepah sana sini pelawak politik, pelacur politik, peliwat politik dan sebagainya. Justeru PAS bukan maksum...saya ulang PAS juga tidak lari dari melakukan dosa. Mereka yang memakai serban sampai keliling kepala atau yang berceramah mempergunakan ayat suci Allah tidak semestinya alim dan maksum...Nik Aziz belum tentu masuk syurga! 

Maka, percayalah PAS juga paksi kepada politik dinosour...paksi kepada kejahatan! Pemimpin PAS juga boleh terjelir lidah melihat wang ringgit, wanita dan harta! Tanya Mat Sabu...tanya Husam Musa...

Sudah-sudahlah taksub kepada PAS...

[kalau Ayah Pin masuk PAS, gerenti dineutralkan dosa kesesatannya oleh PAS i.e. Nik Aziz]

Tuesday, April 5, 2011

PAS Minta Maaf...[Buang Tebiat Kot...]


06 April 2011, Rabu

PAS minta maaf.....betul-betul minta maaf. Bukan kepada kerajaan. Bukan minta maaf kepada Anwar Ibrahim sebab tak dapat tolong Anwar semasa video seks yang didakwa membabitkan Anwar Ibrahim hangat diperkatakan. [Inilah juga sebab PAS tidak dapat menghantar rombongan untuk melakukan demonstrasi sambil berbaring atas highway sebagaimana lazimnya aksi mereka untuk menunjukkan kesetiaan mereka]. PAS minta maaf atas kejadian pukul sampai mati pelajar di sebuah sekolah agama dibawah kawalan mereka di Kangar Perlis.

Sekiranya kejadian ini berlaku disekolah dibawah Kementerian Pelajaran Malaysia, antara tuntutan dan tindakan segera dilakukan;
1) Tubuh Suruhanjaya Siasatan Diraja...
2) Tangkap menteri berkenaan...
3) Sistem dan keselamatan pelajar di sekolah dipertikaikan...
4) Ahli PAS + PKR (tumpang menyibuk...) akan buat baring korner kat atas jalanraya...Ni aksi stunt man/woman PAS yang puak DAP pun tabik spring!!! 
5) Mak bapak pelajar atau keluarga pelajar akan diusung ke sana kemari...loyar buruk akan berduyun-duyun nak bagi servis...
6) Anwar cam biasa akan jadikan point penting ceramah sambil nak coverline cerita video seksis beliau...

Alahai PAS.....

(Terusss Panasss!) Video Seks: Sah ...Anwar!!! (Siri 4) Anwar Merayu Manja & Gabra...


06 April 2011, Rabu

ANWAR IBRAHIM memang pemimpin  pelakon anugerah Grammy Award...Malangnya tidak tercalon ke final Anugerah Pelakon Popular BH baru-baru ini. Calonkanlah beliau untuk anugerah 2012...

Tidak perlu hairan jika masih ada yang mempercayai Anwar dikonspirasikan, Anwar dianiayai dan Anwar seorang yang warak lalu mana mungkin dia layak digelar Raja Liwat mahupun Raja Kongkek! 

Spesis ini saya anggap sudah kronik dan tidak perlu diubati lagi...biarkan mereka bergelumang dengan keliwatan dan kekongkekan AnuWar! Itu yang mereka mahu...Hatta jika Wan Azizah sekalipun yang akan mengakui bahawa memang benar Anwar itu memang peliwat dan memang Anwar yang mengongkek seperti di dalam video sensasi 2011 itu ~ percayalah kawan-kawan, pengakuan Wan Azizah itu akan dianggap sebahagian daripada konspirasi. Anwar akan berceramah mengatakan bahawa Azizahku sudah dibeli oleh pemimpin BN dan UMNO...maka, pengikut fahaman Anwarisme akan menyahut....korek!korek!korek! Azizah sudah dibeli...Anwar menten `teruna' dan `mangsa konspirasi'! 

Maka, spesis yang tetap membuntuti Anwar akan terus dan terus membuntuti Anwar sehingga akhir hayat! 

#Awas! Anwar sekarang di Sarawak...kalau tak dapat depan, belakang pun dia boleh belasah serupa macam tibai depan! 

Tips mengenali member naik sheih!: Perhatikan jika mata beliau meleret stim dan senyum muka pencen beliau serta seluar beliau mengembang! Di saat ini berhati-hati sesiapa yang ada disekeliling beliau...tidak kira lelaki atau wanita! Anda mampu mengubahnya!


(Sangat Panasss) Video Seks: Sah ...Anwar!!! (Siri 3) Itu Bukan Abang Nuar lah...

05 April 2011, Selasa

Kalaupun tidak berjuta rakyat Malaysia sempat dan dapat menonton sedutan atau bahagian pengenalan video seks yang didakwa dilakoni oleh Anwar Ibrahim, rasanya ratusan ribu sudah dan sedang menontonnya. Ada yang mendakwa atas pagar dan kononnya tayangan ini adalah tindakan terdesak Barisan Nasional sempena PRU di Sarawak dan tindakan ini membuka aib orang. Sesiapa saja pun boleh memberi pandangan dan prinsip masing-masing. Demikian juga blogger termasuk saya, mengapa dan kenapa kami menyerang dan mendedahkan perangai sebenar Anwar Ibrahim...itu juga prinsip dan pandangan kami. Yang mana pada kami Anwar Ibrahim harus dinyahkan dari arus politik negara dan jangan sama sekali beliau dimomokkan akan menjadi Perdana Menteri Malaysia...jawatan yang sangat diidam-idamkannya! Mana mungkin kami menerima seorang yang belum membuktikan dengan bukti kukuh ketidak-libatan beliau dalam aktiviti liwat dan kini aktiviti kongkek! 


Tidak mengapa Wan Azizah menafikannya...biar sejuta kalipun. Biarkan...selagi Wan Azizah rasa ketaatannya itu menjaminnya ke syurga. Wan Azizah sedang dilemma...kata-kata dan perbuatannya semakin dilihat tidak senada seirama dengan apa yang dihadapi oleh Anwar Ibrahim...




KLIK AKSI AWAL VIDEO SEKS PANASSS..ANUWAR!!!

Pastinya jutaan rakyat Malaysia ternanti-nanti lebihkurang 18 minit lagi tayangan video seks tersebut...Semoga rakyat Malaysia yang menontonnya dapat menilai `kewarakan' AnuWar Ibrahim...


(Makin Panasss) Video Seks: Sah ...Anwar!!! (Siri 3) Republish


# Bagi yang terlepas atau belum sempat menonton aksi `Papa Hebat' bolehlah menontonnya. Semalam klip ini mendapat hits yang sangat tinggi sehingga grup Anwarisme bertunglus lumus untuk menutup/removed dari Youtube. Namun, rasanya mereka pun keletihan...maka, Wan Azizah ditemani oleh Nurul Izzah, Kalid Berahim dan kelihatan juga Yusmadi Yoyo membuat sidang akhbar yang memperlihatkan pula kekantolan mereka sekeluarga dan separti !!!... 

[Tertunggu-tunggu dah tak da ke puak-puak berserban PAS yang sanggup baring maut atas jalan raya mempertahankan AnuWar dan video seks ini?]

Friday, April 1, 2011

(Panasss) Video Seks: Sah ...Anwar!!! (Siri 2)

 2 April 2011, Sabtu

Nota: Saya sangat teruja dengan pendedahan dan `pengesahan' oleh penulis ini yang diterbitkan di Agenda Daily. Rasanya elok juga kita berkongsi dan mudah-mudahan ada yang terbuka hati dan fikirannya. Sekurang-kurangnya berfikir dan berusaha mencari kebenaran serta tidak semata-mata percaya bahawa Anwar Ibrahim itu maksum sebagaimana persepsi ramai pengikut yang tidak boleh menerima hakikat bahawa Nik Aziz juga boleh melakukan dosa! 

Bukan mudah menerima hakikat Anwar Ibrahim adalah Raja Liwat dan Raja Kongkek! Tetapi belajarlah menerima realiti sebenar....Anwar Ibrahim perlu bertaubat! (Karpal Sink)

Selamat Membaca...!!!

Saya merasa macam orang yang menang cabutan bertuah kerana dapat menonton video seks yang kini menjadi mimpi ngeri bagi saudara Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Mungkin agaknya saya antara top 10 saja di Malaysia atau sebilangan kecil yang berpeluang menjadi saksi paling awal kepada perilaku insan yang selama ini menampilkan dirinya sebagai tokoh warak, pemimpin Islam dan sering berlindung disebalik tokoh agama terkenal Yusof Al-Qaradawi.

Saya merasa terdorong untuk memberi pandangan saya kerana merasa CUKUP TERHIBUR membaca komentar dua insan yang turut berpeluang menyaksi sendiri video iaitu Datuk Johari Abdul dan Badrul Hisham Shahrin.

Ibarat sekilas ikan di air, kita dapat memahami kenapa mereka bermati-matian cuba meyakinkan itu bukan saudara Anwar.

Mereka boleh berpegang kepada pandangan mereka dan saya juga boleh berpegang kepada pandangan saya setelah menyaksi sendiri video itu.

Tempat dimana saya menontonnya dan bagaimana saya dijemput biarlah menjadi rahsia sendiri.

Rasanya tidak perlu saya pergi secara detail tentang adegan-adegan dalam video itu.Ia sama saja seperti mana-mana video lucah yang boleh kita lihat menerusi internet atau VCD yang dibeli di pasaran gelap.

Apa yang membuat saya merasa sangat-sangat teruja dengan video seks ini ialah aktornya boleh membuat negara ini bergegar.

Saya amat bersetuju dengan pandangan Presiden Parti KITA dan seorang peguam ternama Datuk Zaid Ibrahim bahawa video lucah itu adalah satu dokumenteri dan bukan lucah dalam ertikata lucah yang sebenar.

Saya juga amat bersetuju dengan kata-katanya bahawa ketulenan video itu harus disahkan oleh semua pihak baik dari dalam dan luar negara agar tidak ada keraguan langsung mengenainya.

Kita sendiri tidak mahu saudara Anwar teraniya menerusi satu video yang di fabricate .

Sebelum satu rumusan rasmi dikeluarkan oleh kerajaan hasil siasatan rapi,pandangan yang ingin saya sampaikan di sini ialah semata-mata apa yang saya lihat sendiri dari penayangan video itu.

Kalau tanya saya apa rumusan saya berdasarkan video itu saya pasti memberi jawapan yang sama seperti Datuk Zaid Ibrahim dan blogger Papa Gomo yang tersiar dalam Agendadaily.ITU ADALAH SAUDARA ANWAR.

Maaf jika memberitahu reaksi pertama yang terpancul dari mulut saya sebaik saja melihat kelibat Anwar dengan tuala dalam kamar ialah mencarut panjang.

Di benak pemikiran saya bukan sangat tentang aksi seks dalam video itu.

Ia lebih melayang terkenang wajah-wajah penyokong-penyokong taksubnya di sana sini termasuk pak cik dan mak cik di serata ceruk kampong dan bandar yang sanggup berhujan panas nak mendengar ceramah-ceramahnya.

Saya dapat membayangkan bagaimana remuknya perasaan mereka diperbodohkan ke tahap maksima oleh insan dalam video itu.

Saya juga dapat membayangkan air muka mereka yang hebat membelai insan ini seperti Datuk Nik Aziz Nik Mat,Datuk Hadi Awang dan lain-lain pemimpin parti PKR,PAS dan DAP.

Ahli Parlimen PAS kawasan Titiwangsa Dr Lo Lo yang galak main twitter mempertahankan saudara Anwar mungkin boleh pengsan atau terkedu seribu bahasa.Ketua Penerangan PKR Nik Nazmi yang juga gila main twitter setiap hari mengutuk apa yang dakwanya konspirasi ini boleh lari malam lintang pukang.

Hairan sungguh orang-orang terpelajar dan beragama seperti ini boleh jadi taksub maksimum sampai buta mata dan pekak telinga tak sanggup sekurang-kurangnya hendak usul periksa terlebih dahulu.

Ada orang kata saudara Anwar sentiasa merasa cukup selesa kerana hidup diawang-awangan merasakan semua orang tidak mungkin percaya apa saja dakwaan buruk terhadapnya.

(Jika video itu tulen) saudara Anwar kena mengambil iktibar dari perumpamaan Melayu : sepandai pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua.

Walaupun pihak pembangkang sedang berusaha bersungguh-sungguh mencerca kumpulan Datuk Trio kerana menembak tupai kesayangan mereka,saya pasti mereka akan berterima kasih kepada mereka kelak bila segalanya terbongkar secara rasmi kerana Datuk Trio telah menyelamatkan negara ini dari ditebuk oleh tupai itu.

Jangan lupa kita juga sudah biasa dengan kata-kata inggeris yang berbunyi : it takes a thief to catch a thief.
Kita sudah boleh jangka sekalipun video itu akhirnya didapati tulen saudara Anwar tidak mungkin akan seberani Datuk Chua Soi Lek untuk mengakui : ‘it’s me’ .

Saudara Anwar cukup tahu budaya Melayu negara ini tidak akan dapat terima moral seorang pemimpin begitu lebih-lebih lagi yang pamir dirinya warak sewaraknya.

Seperti saya kata tadi saya tidak mahu ulas secara mendalam aksi dalam video itu.Apa yang paling utama bagi saya apa yang terpapar didepan mata saya orang dalam video itu (dari kacamata saya) ialah saudara Anwar.

(Jika video itu tulen) tidak terdetik langsung keraguan dihati saya lelaki yang gagah memuaskan nafsunya dengan pelacur China itu bukan saudara Anwar.

Bagi yang belum berpeluang lagi menonton video itu saya ingin kata seeing is believing.
Biarlah Datuk Johari Abdul dan Chegu Bard bermain dengan igauan mereka yang not believing what they saw.
Mungkin agaknya itu reaksi orang yang terlampau terkejut hingga penglihatan dan pemikiran jadi kabur dan haru biru.

Siapa tahu mungkin juga dibenak hati kecil mereka mengaku diam-diam itu adalah pemimpin besar mereka.

Sebab itulah saya tidak hairan melihat pembangkang rancak berkempen JANGAN TONTON VIDEO ITU.

Sebaliknya jika mereka hendak mencari kebenaran mereka patut kata semua orang patut lihat dan putuskan.

Ini adalah sikap hipokrit tahap terlampau kalau dikenang bagaimana semasa video VK Lingam merekalah yang paling awal menjerit terlakak lalak sana sini minta siasat segera dan tubuh Suruhanjaya Diraja.

Mereka tentu sekali bimbang semua orang yang berpeluang menyaksikannya akan terus membuat rumusan macam saya,Datuk Zaid Ibrahim dan blogger Papa Gomo.

Saya dengar cerita kalangan wartawan yang berpeluang menjadi saksi pertama tayangan video itu di Carcosa Seri Negara juga bagi 100 peratus dia orangnya.

Saya yakin mereka yang kenal lenggok dan stail Anwar akan membuat rumusan sama.

Sebenarnya antara HAKIM yang paling layak untuk menentukan samada orang itu saudara Anwar atau tidak ialah Datuk Seri Wan Azizah Ismail sendiri.

Rasanya sekali imbas pandang video itu Datuk Seri yang bertahun-tahun hidup sekamar boleh kenal siapa gerangannya lelaki dalam aksi video itu.

Semua orang tahu menonton video lucah,seperti kata Datuk Seri itu adalah salah di sisi Islam.

Itu Datuk Seri tak perlu ajar kita semua.

Sebagai isteri tidakkah Datuk Seri sendiri nak tahu siapa lelaki dalam video dokumentari seperti kata Datuk Zaid Ibrahim.

Atau apakah Datuk Seri takut dan gementar menghadapi realiti ?

Mana-mana isteri dalam dunia ini pasti jadi orang pertama yang nak tau kebenaran bila ada sesuatu tuduhan melibatkan suaminya.

Itu naluri biasa mana-mana manusia normal.

Saya kira Datuk Seri adalah manusia yang cukup luar biasa.Mungkin agaknya kerana turut sama terpukau dengan insan yang Datuk Seri telah istiharkan di konvensyen PKR tahun lalu sebagai ‘ anugerah Tuhan’.

Mengambil kira saudara Anwar yang sudah berusia 64 tahun dan selama ini mendakwa dirinya sakit belakang,aksinya di ranjang yang perkasa dengan pelacur China itu memanglah layak digelar ‘anugerah Tuhan’.

Juga saudara Anwar paling layak menerima anugerah Pelakon Terbaik Festival Filem Malaysia.

Maaf jika saya terpaksa membuat satu lagi rumusan (jika video itu tulen) – saudara Anwar....CHECKMATE.

Peminat Discovery Channel
Kuala Lumpur