Tuesday, September 6, 2011

Panasss....Ceramah + Lawak Bodoh: The Best Of Mat Sabu(n)


06 Sept 2011


SEJAK akhir-akhir ini nama Mat Sabu a.k.a Mat Khalwat alias Mat Sabun menjadi tersangat popular. Dikongsikan bersama video ceramah lawak bodoh (memperbodohkan mereka yang hadir ceramah tersebut) dan tuan/puan buatlah kesimpulan sendiri! Bak kata Mat Sabun, banganglah kalau tuan/puan percaya!

Cuma diringkaskan, Mat Sabun memperlekeh warga tua/veteren atau dikategorikan sebagai pengundi di saluran 1 yakni mereka yang boleh dikatakan 50 tahun ke atas. Mat Sabun mengganggap mereka `bodoh' hanya kerana menyokong atau mengundi UMNO. Sebagaimana Mat Sabun menyanjung komunis dan memperlekeh anggota keselamatan semasa tragedi Bukit Kepong maka demikianlah Mat Sabun `menghina' kewarasan dan hak mengundi warga emas. Selebihnya tuan/puan saksikan sendiri...Adakah ini pemimpin no.2 parti politik yang kononnya mendukung Islam sebagai asas perjuangan? Adakah pemimpin dan ahli PAS tidak berdosa jika menghina, menipu, berkhalwat, rasuah atau meliwat?

Selamat menonton....

2 comments:

itrealbro said...

bodoh mat sabun ni....jalan, sekolah, hospital, tu suma duit kejaan bn ler bodoh...mana ader kerajaan negeri kltn buat....bebal sapa yang percaya mat sabun ni...balak hari2 keluar dari kltn tapi mana duit jual balak...mana pergi sampai kebajikan jalanraya kampung tidak selenggara, perparitan teruk tak terancang...sampah tak teruruss...mana pergi duit tu hai mat sabun..

anti bohmau said...

semua kemajuan yg ada di kelantan di buat oleh kerajaan pusat sebelum pas memerintah la babu eh labu eh sapu!! memangla umno tidak memerintah negeri kelantan dah 20 tahun tapi kemajuan2 yg ada di kelantan dah lama BN (dulu perikatan) yg buat. pas hanya ambik alih pemerintahan tp tidak melaksanakan pembangunan yg pesat seperti yg sepatutnya..pas hanya sambung guna apa yg ada...kalu bertambah pun, bangunan2 markas pas saja, putik tak masak2!! yg jawab kat bawah pentas pun sentot yg amat sgt! kenapa tak brani tanya mat sapu SEMUA YG ADA TU PAS BUAT KA? JALANRAYA, SEKOLAH2, KLINIK2, JABATAN2 POLIS, BOMBA. PERTAHANAN AWAM, KASTAM, IMIGRESYEN, HOSPITAL2 DAERAH & NGERI, HUSM, ISY! KALAU DAH TAK BUAT MENGAKU JE LA...JGN NAK MENGAKU BUAT. MUNAFIK NAMANYA MAT SAPU OI!!...