Saturday, July 9, 2011

Perusuh BerSHIT 2.0 Makan Buffet Guna Duit Pembayar Cukai?

[Gambar menunjukkan perusuh yang ditangkap diberi makan....]

Aku nak tanya PDRM dan Kerajaan sekiranya makanan buffet yang dihidangkan ini dibayar atau ditanggung dengan duit kerajaan...duit pembayar cukai seperti aku, aku declare aku tak HALAL kan duit cukai aku untuk perusuh BerSHIT ni makan....Kalau korang tak kisah, korang punya pasal...korang jangan ingat korang saja yang bayar cukai! Duit cukai aku untuk bangunkan negara...bukan nak bagi makan buffet perusuh BerSHIT macam sialll ni...

Perusuh BerSHIT 2.0 sudahlah menyusahkan rakyat...bisnes tutup, jalan jem...sedap-sedap pulak nak makan buffet...macam siallll...korang tak setuju atau nak bagi alasan lain korang punya pasal tapi aku tak halalkan duit cukai aku untuk bagi makan perusuh macam sialll dalam gambar ni...!


1 comment:

Lekiu said...

saya pun bengang dgn PDRK ngan kerajaan ni dah hilang moral ape. perosak2 ketenteraman pemusnah ekonomi rakyat dan negara ni dijamu makan sedang bingai2 ni semua dah menyusahkan orang ramai...lain kali banyak lagi la demonstrasi dan rusuhan tangkap dapat makanan dan layanan istimewa. Lain kali tahan bingai2 ni di hotel 5 bintang lagi disanjung! Siapa yang bahalol engkau orang fikir2kan la!