Thursday, June 30, 2011

Hangat Bebbb!!! Joe Abdul Kantoi Jadi Pengacara TV3?


30 Jun2011

BERITA ini memang tidak sahih. Secara kebetulan segala kisah ini berkaitan. Seorang lelaki merakam dirinya sebagai Pengacara [seumpama program 360, 999 di TV3], beliau mengagahkan diri bertindak menjadi Pengacara solo dalam program bual bicara beliau khusus untuk membela AnuWar Berahi! Beliau menjelaskan dengan terperinci bagaimana pelaku aksi seks dengan China Doll itu bukanlah AnuWar Berahi. Beliau kelihatan amat yakin dan mempunyai potensi yang tersangat cerah dan baik sekurang-kurangnya untuk mencabar populariti Oprah Winfrey Show. Mungkin program beliau boleh diberi nama JOE BEDUL KANTOI SHOW!!!

Amat malang nasib, Joe Bedul Kantoi! PapaGomo yang memulakan `kerosakan' dan PapaGomo sudah meminta maaf atas keterpaksaan PapaGomo menyiarkan perbuatan belakang tabir Joe Bedul Kantoi. Joe Bedul Kantoi terperangkap dengan pendedahan bahawa beliau berdekah-dekah ketawa dan sangat riang ria bila diberi peluang antara manusia terawal yang dapat menyaksikan aksi seks AnuWar Berahi...

Joe Bedul Kantoi mungkin membayangkan bahawa sekurang-kurangnya RM1 Juta boleh dipungut hasil `royalti' yang sepatutnya beliau terima kerana menonton tayangan esklusif aksi seks AnuWar Berahi...Joe Bedul Kantoi juga mungkin berkira-kira akan `paw' AnuWar Berahi! Dan beliau juga akan makan komisen sekiranya RM1 Juta setiap seorang YB berjaya dikutip jika berjaya dibawa menonton video lucah AnuWar. Bayangkan jika Joe Bedul Kantoi `kolek' 20% daripada RM1 Juta...Fuhhh!!! Joe Bedul Kantoi memang licik dan nampak cerdik dan memang mempunyai ciri-ciri dan bakat mengacara yang semulajadi...Joe Bedul Kantoi cerdik tetapi bangang dan bahlul dalam mengurus bakat `membohong' dan `mengacara' beliau...Joe Bedul memang sudah kantoi....!!!


Dari sisi berbeza, Wardina yang dikatakan `kantoi' semasa bersama majlis anjuran Pakatan Rakyat sedangkan beliau staf TV3...Macam-macam cemuhan dan prasangka dilemparkan kerana kepintaran Wardina...Adakah Wardina seorang Trojan Horse di TV3??? Wardina sudah menafikan beliau penyokong mana-mana parti politik termasuk PKR atau Pakatan Rakyat. Ramai meragui Wardina sebenarnya...tapi seperti biasa mereka yang menggelar diri mereka Bersih sebenarnya tersangat BerSHIT! Mereka KOTOR...


Maka, dengan alasan untuk menenangkan diri...Wardina bercuti panjang (2 Bulan) dari tugas beliau sebagai Pengacara MHI TV3. Wardina melalui peguamnya memberikan amaran mana-mana blogger yang menayangkan gambar beliau yang lama yakni tanpa menutup aurat rambut beliau...akan disaman atau diambil tindakan perundangan! Isunya, gambar tersebut bersepah-sepah di alam maya...tak percaya google saja nama beliau! Anda lihat pelbagai aksi manja Wardina...Saman sajalah Pakcik Google! Kalau menang Wardina boleh terus berhenti mengacara...


Sambunggg...kalau dah berhenti, Joe Bedul Kantoi bolehlah masuk daun. Sia-sia rasanya bakat `terpadam' beliau dalam bidang pengacaraan. Bayangkan rating MHI akan meletup di pasaran tatkala Joe Bedul Kantoi muncul sebagai Pengacara TV3!!!! Bayangkan betapa hebatnya Joe Bedul Kantoi...Cuba pula bayangkan reaksi AnuWar Berahi? Hmmm...AnuWar Berahi pasti kemut depan belakang...tahan geram akibat perbuatan curang Joe Bedul Kantoi...Setiap detik tawa Joe Bedul amat menghiris hati hempedu AnuWar Berahi...Joe Bedul Kantoi memang tak guna...AnuWar menyumpah seranah! 


Joe Bedul pasti sudah tahu untung nasib beliau sebagai wakil rakyat! Belum tentu beliau dicalonkan oleh PKR pada PRU akan datang. Siapa tahu Wardina yang akan menggantikan tempat Joe Bedul...Hmmm...Joe Bedul pula ganti Wardina jadi Pengacara! Amacam.....??? Tak pecaya....????

Apapun alahaiiii Joe Bedulll...Lu Langsi Lu Mataiii...! AnuWar tengah bengkek sama lu...Lu tengok AnuWar makan karipap...stylooo beb!!! Tengah gerammm tuu...


3 comments:

Ibnu isa said...

http://mohamadisamuddin.blogspot.com/2011/06/dihina-lagi-belanda-haram-sembelih.html

Mr.Paktam said...

Tangkap je si pinuar pibrahim ni kan senang,dulu aman je,skang nih cam macam dia ni buat onar harparak prak haprak betoi...GEMPUR BERSIH

otaistillkick said...

Yang tak aman adalah orang politik BN/UMNO. Yang lain biasa je. Orang gila politik memang x bolih fikir. Kes ALTANTUYA akan membawa kes SOSILAWATI tinggal begitu saja. Tiada dalang akan di dakwa.Bab rasuah ini... kes kapal selam UMNO x cerita pun. Bab pemrumpan ... ramai pemimpin UMNO yerbabit. Satu je... dari dulu sampai sekarang tidak pernah aku dengar ANWAR ni puak UMNO kaitkan dengan rasuah. So memang dia bersih dari rasuah .Tak macam korang tu.