Friday, April 1, 2011

(Panasss) Video Seks: Sah ...Anwar!!! (Siri 1)


1 April 2011, Jumaat

INI betol-betol...bukan cobaan!!! bukan cobaan!!! Ini pun bukan April Fool...bukan program Raja Lawak pun...Kepada Anuwar Ibrahim, insan a.k.a pemimpin anugerah tuhan yang dikatakan adalah pelakon lelaki dalam aksi ranjang bersama wanita China (import...bukan Cina Malaysia!).....saya ulangi: video seks itu disahkan tulen oleh pihak Polis. Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar dah umum.


Saya tidak percaya...saya simpati dengan nasib Anuwar Ibrahim! Apalah salahnya kita ramai-ramai membantu AnuWar yang mendapat jolokan Raja Liwat dan kini Raja Kongkek...Saya menyeru semua rakan blogger, NGO, media massa dan media elektronik dan rakyat Malaysia di seluruh dunia mahupun rakyat Jepun yang sedang menghadapi musibah...

Nota: UMNO dan BN tak payahlah...[nanti Pakatan Rogol kata konspirasi plak] lagipun saya pun tak ajak PAS,DAP,PKR...Tapi Parti Cinta Malaysia dan KITA adalah dialu-alukan...demikian juga Ahli Parlimen Bebas a.k.a Konsensus Bebas...

Saya ulangi! Saya menyeru korang semua agar mendesak pihak PDRM dan kerajaan [walaupun nampak imposibel]..supaya video seks yang disahkan ori itu ditayangkan di TV1,TV2,TV3,TVPAS,TVPKR...segala-gala channel TV dan di Youtube mahupun instrumen maya yang lain...Ini bagi memberi peluang dengan lebih adil dan demokrasi kepada rakyat jelata termasuk penyokong dan pengikut totok/tegar Anuwar Ibrahim agar dapat mengesahkan siapa pelakon lelaki itu yang sebenarnya...Adakah Lelaki Y yang memancutkan spermanya ke dalam dubur Saiful, Azizan,Azmin...opsss! maaf typo error...hehehe...itu adalah pelakon lelaki dalam video seks tersebut?

Tayangan video seks secara `live' dan serentak ke seluruh dunia juga akan dapat memberi keadilan dan kebenaran kepada AnuWar Ibrahim....Berilah keadilan kepada AnuWar Ibrahim! Puak yang berperang di Libya pun akan berhenti sekurang-kurangnya 20-30 minit untuk sama-sama menikmati aksi hebat dalam video seks yang telah disahkan tulen!

Saya harap Wan Azizah dan Nurul Izzah tidak membantah...[Azmin nak membantah...lantak pi lah ko! Ko jeles AnuWar pi menutuh pelacur!]

Diulangi buat kali terakhir, kita desak agar video seks yang disahkan original itu ditayangkan kepada semua umat manusia agar AnuWar Ibrahim mendapat keadilan dan ketelusan dalam isu ini!  

Ada berani...?


1 comment:

paparem said...

yang korang pun satu bodoh ... Pelakon di PD dan Kota Melaka dah tentu sahih. Korang tak heran pun.. Ini video jer yang tulen. Tunjukan pelakon yang tulen dan pembuat video yang tulen. Jangan nak bodohkan rakyat jer..