Friday, April 8, 2011

(Panass & Panasss!) Video Seks: Sah ...Anwar!!! (Siri 7) YB Taib Azamudin: Yang Mana Betul Ni? Dulu Cakap Lain...

4 comments:

Tok We said...

Itulah gambaran pak imam pemecah masyarakat, bukan pembawa kebaikan. Jika juak-juak buat fitnah, lempar tuduhan tanpa bukti dia senyap seribu bahasa. Jika lawan tunjuk bukti video dia kata fitnah jijik tp dia sendiri belum tengok bukti.

Pak lebai time ngajar kitab kata syurga neraka tp dia kini terlibat dengan fatwa berpilih..

hangkedee said...

anak burit pok nik

aku said...

macam tu lah bila orang yang 'berilmu' dan 'beramal' ni punye 'berani'....bukan sebab putarbelitkan fakta.....tapi sebab tak takut dosa pahala....seboleh mungkin depa akan cari 'ilmu' dan apa saja 'amal' yang dapat 'menyahihkan' kata2 depa....

kalau da video tu aibkan depa...nape tak bawak kat mahkamah...fitnah jahat....perintah mahkamah hentikan ke...apa ke....tapi dalam masa yang sama suruh depa percepatkan kes saiful tu....giler aib tu....da lah dia bersumpah laknat atas nama Allah....

nanti bile da tak laku...depa ni balik jadi PAS yang perjuangkan 'hudud'....konon2 sape2 tak sokong depa...makna nya tolak isle...sejak bile plak PAS tu jadi agama....? dan lebih tinggi daripada isle plak tu...?

Taib Azamudin...bile dia bersama dgn PAS tu satu citer....bile dia kekal bersama dengan PR satu citer lagi....bile dia 'membisu' satu citer lagi....bile dia 'bercakap' satu citer lagi....da tu brape citer dia ni da buat...? macam tu lah bile da angkuh dengan ilmu dan amal...sampaikan iman da tolak tepi....kalimah Allah pun bukan bekas pak imam ni nak pertahankan....sumpah laknat pun tak rasa apa2 pun.... tambahkan keliru ada lah....apa kes...?

warisantamar @ KualaLumpur said...

aku tak sebut Ust Taib Azam...aku sebut YB Taib Azam....hahaha...dia pun ahli politik...dulu time jd imam besar masjid negara...seronok sangat dengar cerita/pengakuan `kelucahan' pemimpin kerajaan (iaitu aljuburi)...bila dah masuk politik PAS...tetiba aljuburi dalam kelambu yg sama.....join sekali ler jadi sesumpah...hahaha...alahai ustaz jenama PAS...ust pada pakaian je lahhh....