Sunday, April 10, 2011

(Makin Panasss) Video Seks: Sah ...Anwar!!! (Siri 9) OMG: Oh My God!!! or OMEGA? Anwar Hebat!!!


10 April 2011, Ahad


OMG!!! Anwar Ibrahim memang hebat...Bukan sia-sia dia ditabal menjadi pemimpin anugerah Ayah Pin. Dia sudah lebih hebat dari Ayah Pin! Anwar hebat bila bab pusing memusing fakta...bab nak bikin auta memang nombor wahid! Bila tanya pada Anwar, dia jawab tanya sama nonaku Azizah.. Bila tanya Azizah, Azizah jawab tanya sama Anwar! Tak mengapa...ini sudah habit dan stail nak melepaskan diri...walau apa terjadi, kena tunjuk gentle jugalah...Kalau tak mereka-mereka yang sangat mempercayai Anwar dan Azizah, akan cepat berpaling tadah...So, Anwar dan Azizah tak kisah sekalipun lakonan mereka hambar dan tawar. Ini kerana segelintir pengikut mereka sudah `bai'ah' akan mempercayai mereka hatta diri mereka sendiri diliwat ataupun dikongkek sekalipun mereka tidak percaya Anwar yang melakukannya...Mereka akan terus menganggap itu fitnah, itu konspirasi dan mereka menganggap adalah berdosa besar jika mempercayai bahawa Anwar itu kaki liwat dan kaki kongkek!

Anwar memang hebat...Tak percaya?  Korang dah tengok video seks, dah tengok macam mana Anwar menjawab soalan...[orang tanya dia pi soal balik...lu pikirlah sendiri!]...BACA SINI untuk full skrip bagaimana bijaksananya Anwar menjawab soalan wartawan...

OMG = OMEGA... 

[Tidak mustahil AnuWar dan Ajijah akan dilantik sebagai Duta Jenama OMEGA!...]

1 comment:

paparem said...

selagi perncang pembunuhan altantuya tak di siasat selagi tu aku x percaya dgn UMNO